Jump to content

nunezz

Фен
  • Мнения

    276
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно nunezz

  • Ранг
    Заека
  • Рожден ден 19.11.1994

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 2.0 155к.с. Автомат
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    немам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз съм с BRC и никакви проблеми вече една година.
  2. Аз излекувах едно такова прекъсване със смяна на свещи (бензин с газ). Ти на какво гориво си ?
  3. Виждам, че горе в дясно светват VSA и още някакви лампи. На служебната ни Дачия светеше същото и се оказа някакъв регулатор за налягане на горивото (дизел). Само, че не беше така за части от секундата, а святка в движение и влиза в авариен режим. От кога ти е така ?
  4. Добре, ще пробвам пак. От Пловдив съм. ЕДИТ: На макс е. Изглежда бистро и чисто.
  5. Проверих го. На изключена кола е на минимума, а на работеща - на макс. Фнес си работеше без проблем. Нито "рита" нито нищо, предавките не се усещат кога влизат. Може ли да е омаслено всичко от фреон ? Климатика да е заял, и да е станало някакво налягане, защото и той е подгизнал ? Също и по едно време видях лек дим откъм пистовия ремък, но може да е от омасляването, не знам...
  6. Здравейте! Вчера й стана нещо на тая кола... трябваше да ходя на зъбар и качвам се, паля, вкарвам директна (автомат е) давам газ и.. не мърда. Трябва да я вкарам в 3000 оборота за да тръгне едвам едвам, все едно държа и спирачката. Отворих предния капак и се оказа че цялата хидравлична помпа е омаслена, а единия маркуч дето излиза от казанчето с хидравлично масло направо е подгизнал, но течността си е на макс. Някакви идеи ? От скоро ползвам климатроника, не беше напълнен, възможно ли е компресора да блокира чат-пат ? Или спирачен апарат ? Течността на спирачките също не е мръднала. Днес си дойдох на работа и нямаше никакви проблеми. Благодаря предварително!
  7. И последния вариянт е откачен маркуч и да го изпомпва навън. Под колата става ли локвичка ?
  8. Здравейте! Моя акорд 7 го имам от април 2021г. и до сега съм сменил: - крушка къса светлина - крушка за единия халоген - задни дискове и накладки - тампони стаб. щанга - десен мигач в огледалото - преден десен актуатор - купих си дигитален чейнджър (ако това се брои, хаха) И масла и филтри. Взех я на 169 000км, сега е на 173 000 някъде. Мисля да огледам ходовата част, защото пак е взела нещо да тропа ми се струва. Едит: Забравих да допълня и свещи. От френски минах на японски, ама забравих модела.
  9. Днес ми пристигна дигиталното чейнджърче и го монтирах. Работи без проблем.
  10. Аз като дръпна ръчната и после не се отпуска като хората и скърца, но се оправя.
  11. Е, да ама с компресора е в пъти по-бързо. Къде видя, че на 0 градуса не тръгва ? В упътването нищо не намирам...
  12. А, дали не е от батерийката на дистанционното ?
  13. Верно ли не работи компресора тогава ? Днес сутрин пуснах климатроника, защото по-бързо изсушава стъклата, но компресора не тръгна. На таблото пишеше 0 градуса външна температура... ?
  14. От април месец съм с Акорд 7 2.0 бензин, автомат.
  15. А като го пуснете, духа ли студено, като хората ? Ако няма фреон - няма да тръгне компресора.
×
×
  • Създай нов...