Jump to content

DESO D15B2

Фен
  • Мнения

    97
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DESO D15B2

  • Ранг
    CIVIC
  • Рожден ден 29.08.1986

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

7976 профилни разглеждания
  1. случайно тия дни ме срещна един гаражен майстор, каза че е някакъв вакум от сервото на спирачките, откачи ми някакъв маркуч от смукатела, в другия край влизаше във сервото на спирачките, по средата има една клапа, каза че изпускала (дръпна си от една цигара и наду маркуча и от клапичката леко излезе дим. кара ме да помпя педала на спирачката бързо и оборотите ми се вдигнаха, каза не трябва да е така. тези дни ще отида да я погледни и ако се оправи ще споделя
  2. Здравейте колеги, колата която карам е сивик д15б2 хеч 94г след основен ремонт на двигателя колата ми започна да работи като на 3 цилиндъра но само на звук, като вървене няма никакви проблеми, но звукът от гърнето е на кола работеща на 3 цилиндъра. вчера реших да откача кабела на 3-ти цилиндър и необяснимо защо нямаше никаква промяна в работата на двигателя,(при откачане на друг кабел колата започва да тресе и да си работи на 3 цилиндъра) , след което проверих компресията на всеки цилиндър , компресия има като следва 1-ви - 11,7 , 2-ри-11,4 , 3-ти-11,5 и 4-ти 11,5. смених кабели, свещи, капачка и палец промяна никаква. знам че имам някакви вакуми и предполагам че може нещо да са объркали маркучетата. някой ако е имал такъв проблем моля да сподели
  3. продавам чисто нова предна броня за Сивик 5 ген. бронята никога не е поставяна - 50лв My link
  4. да допълня тази сутрин го нямаше този проблем, на какво може да се дължи това изпушване.
  5. от близо 1-2 седмици имам един малък проблем с колата си сивик Д15Б2 хеч при градско каране при подаване на плавна газ колата изхълцва 1,2 пъти и се оправя, сменил съм свещи, кабели, капачка, палец и преди да ги сменя колата изхълцваше но си мислех че е нещо от тоците. прави така все едно в някои от цилиндрите няма искра за секунда. тая сутрин за първи път забелязах че като запалих колата и изпуши син пушек 15-20 секунди пушеше излязох от паркинга и на 20-тия метър спря да пуши. след това паля гася няма проблем не пуши.започвам да си мисля какво ли не, колата е след основен ремонт преди около 12 000км.какъв може да ми е проблема..
  6. все още нямам решение на проблема но продължавам да търся от къде и от какво може да се получава това тресене..
  7. купувам крушките които са за осветяване на километража, 2 модела са
  8. Днес замерих дисковете за кривини, нямат никакво изкривяване, утре ще проверя тези двата болта на спирачния апарат и ще разменя гумите предни със задни, и ще пиша за резултата. Благодаря всички колеги които помагат.
  9. карам с гуми Pireli P3000 , преди тези гуми карах същата марка но с модел Р300
  10. преди време цялата ми предница беше разбита и имах този проблем сменил съм доста части като започнем със дискове, накладки, кормилни накрайници, лагери на главините, нови гуми балансирани, и след всичко това тресенето намаля доста но от месец насам със всяка измината седмица тресенето се усилва. получава се единствено при спиране от скорост над 50-60 км при натискане на спирачката про скорост 120-130км волана ще ми откачи ръцете направо откачам ще се хвърля накрая някъде на някой завои.
  11. от известно време има едно тресене при натискане на спирачките (тресене като от криви дискове) сменени са дискове накладки кормилни накрайници,нямам идея от какво може да се получава това тресене , моля за малко съвети.
  12. рамото за което е хваната чистачката е на шлици и те са се замазали
×
×
  • Създай нов...