Jump to content

Dysphoria

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Dysphoria

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Legend
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. По ВИН не излиза, но пък покрива като години няколко бюлетина, един от които е точно за биелен лагер. Показаха ми в Бултрако биелния лагер (убедене съм, че казват биелен, а не нещо друго), който нека го нарека метална полуокръжност, не изглеждаше надран или нещо такова. Обаче имаше някаква друга ламаринка/пластина от горната му страна, като ми обясниха, че тя трябвало да е захваната долу за него и като е превъртяла, се е озовала отгоре. По техни думи, ако карам колата, може да стане много по-зле положението. Съжалявам, че ти губя времето може би с недобри обяснения, но това знам до момента. А няма и кой разбиращ познат да хвана с мен да дойде в сервиза, за да прецени дали наистина е толкова зле положението или просто преувеличават. Защото преди години точно в Бултрако ми казаха за Прелюд-а ми, че едва ли не е като лейка и е за боклука или основен ремонт, а аз му навъртях 100к километра без да правя нищо по него освен обслужвания...
  2. Свалиха с доста трудности някаква кора под двитагеля (доколкото разбрах, която пази кардана - явно от тук идва недоразумението, вчера съм писал картера...) и съответно от там стигнаха до биелния лагер, който ми показаха. Колата е разглобена при тях и в момента не може да се кара/пали по техни думи. Ако съм искал, щели да я сглобят обратно, но силно препоръчват да не карам. Филтъра не знам дали са го рязали - показаха ми масло от него (по техни думи) в някаква чашка, в което масло имаше проблясъци от малки стружки - това го видях. Като звучене за мен двигателят беше преди да я вземат миналата седмица по същия начин, по който звучеше по време на диагностиката. За лампите не казвам, че са светнали заради биелния лагер, а дали е възможно да е от това. И, да, след откачане на клемата се прибрах до София и Бултрако без абсолютно никакъв проблем и всичко работеше безупречно, според мен. Вижте, склонен съм да вярвам, че има такъв проблем и не поставям под съмнение какво ми казват Бултрако - може аз да не представям нещата както трябва затова уточних, че тази тема ми е тъмна Индия. Целта на темата беше да си отговоря на някои въпроси, за да успея да разбера в моите очи какво е станало и защо се е получило. Просто не искам да повярвам, че това е изключително лош късмет както изглежда за момента. Най-вече ми се иска някаква препоръка в кой сервиз освен Бултрако (Юбико, Омбре, този в Овча Купел) биха могли да оправят този проблем и дали разглобяването и сменяване на проблемните неща и по-удачен вариант от нов блок. Естествено опира и до какви пари ще се искат за едното и другото.
  3. В масления филтър казаха, че имало малко стружки. Предполагам е свален и картерът, щом са свалили биелния лагер (ако той е под него).
  4. Открих тази информация по други международни сайтове, Бултрако пуснаха запитване, но ги отсвириха, защото "не важи за Европа" по техни думи.
  5. Свалена е някаква кора отдолу, показаха ми този лагер и още нещо дребно. Почти целият си е на мястото.
  6. Свалиха кората откъм кардана и ми показаха биелен лагер и някаква ламаринка от горната страна (на самия лагер), която била превъртяла и не трябвало да е там. Пак казвам - нищо не разбирам, така че може и да пиша глупости. Просто преразказвам. Иначе и аз не мисля, че проблемът е при мен. Да бях правил някакви глупости, ок, ама освен да пробвам 3те режима на скоростната кутия и баналните неща като дистроник, следене на лентите и т.н. не съм пипал нищо. Дори и над 130 не съм отивал... Иначе кой сервиз би препоръчал за това?
  7. Здравейте, Имам огромен проблем с новата ми кола Acura MDX 2016... Накратко историята. 6 години карах Legend и имах планове за поне още толкова (невероятен автомобил, както всеки тук знае), но с жена ми чакаме близнаци скоро и трябваше да мина на нещо по-голямо. След 4 месеца четене, обикаляне, каране на какво ли не и т.н. се спрях на Acura MDX. Колата мина пълна диагностика (една шапка пари ми взеха) в Бултрако, като според тях всичко беше перфектно - двигател, ходова част, електроника. Бях се насочил към друга кола с дребни проблеми, но реших да се доверя на сервиза и купих тази на следващия ден. Навъртях около 350 км за 4 дни в София и се влюбих в колата (не очаквах да е възможно след Легендата). 5тия ден след покупката пътувах до Стара Загора, като целта беше и в двете посоки да карам възможно най-икономично (може и да има значение, затова го отбелязвам). На другата сутрин пътувам към София и на няколко километра преди Вакарел (бях с около 110км/ч в този момент) таблото светна като елха (чек-а, VSA, проблем със скоростна кутия, системата за мъртвите точки, за следене на лента и т.н.) като колата влезе в някакъв авариен режим. Минах 2-3км с около 70км/ч и спрях на една отбивка. Рестарт на двигателя не помогна. След разговори с продавача откачих и закачих клемата на акумулатора и нещата се оправиха. До София всички беше идеално според мен и отидох директно в Бултрако. И тук започва тъжната, за мен, част. Проверка на компютъра - всичко е ок. Изкарват я и преди да тръгна човекът (който я беше проверявал предходната седмица и каза, че е перфектна) спомена, че има някакъв шум, който изобщо не му харесва (като я купувах мен един звук ме притесняваше и затова държах на диагностика, но според Бултрако бил друг и нямал връзка с това). Така или иначе исках да сменя масла на скоростна кутия, диференциал, раздатка и т.н. дреболии и я оставих за това, както и да проверят шума. След еднодневни мъки ми сервираха, че биелният лагер е превъртял, коляновият вал е изкривен и подобни ужасяващи неща... В момента чакам оферта от Бултрако за НОВ!!!! двигател/блок, защото според тях така ще е по-евтино отколкото да разглобяват всичко. На шестия ден след купуването на колата ми сервират, че ми трябва нов двигател, след като я купих най-вече заради тяхната "диагностика"., абсурдно!!!!! Та, имам няколко въпроса (подчертавам, че не разбирам абсолютно нищо от двигатели, електроника по автомобилите и т.н. и винаги съм се доверявал на сервизите (Юбико за Легендата, ама при нея така или иначе нямаше нищо освен обслужвания и консумативи). 1) Възможно ли е от Бултрако наистина да не са хванали проблема (казаха ми, че това се случва изведнъж, без индикации)? Не че ще промени кофти ситуацията, ама поне да науча нещо.; 2) Възможно ли е да се е случило, защото карах няколко километра в авариен режим (според Бултрако е изключено да е заради това); 3) Възможно ли е всичко по таблото да е светнало заради този проблем (ако приемем, че се е случило на магистралата)?; 4) Има ли сервизи, които бихте препоръчали за второ мнение и евентуално ремонт там? Колата в момента е бая разглобена и не е ок да се кара според Бултрако, ама...; 5) Какви са другите варианти освен нов блок и има ли смисъл от тях?; 6) Как може да се реши тази ситуация най-бързо, защото ако чакам блок от Бултрако, сигурно ще съм 3 месеца без кола (имам какво да карам, но не решава предстоящите събития), което е абсурдно... Накратко, в шок съм. Не съм предполагал, че мога да купя проверена от официален сервиз кола за толкова пари и след по-малко от седмица да слушам как трябва да сменям двигател (за неясно още колко много пари, но очаквам да са ужасно много). А аз я купувам най-вече заради "надеждността", към която бях свикнал заради Легендата...
  8. Здравейте, След 6 години прекрасно съжителство ще се наложи най-вероятно да сменя Legend-а за нещо с по-голям багажник. Доста по-голям. Та, накратко, доста изчетох, изгледах и т.н. по темата. Вариантите, към коите съм се насочил, са 3 (горе-долу години на производство 2016-2020) --> MDX, Odyssey, Pilot. Бих оценил всякакви мнения, особено от хора, каращи/карали някой от моделите по-горе - проблеми с тях, препоръки, удобства, неудобства, обслужване, части, комфорт на возенето, динамика, сигурност, екстри и каквото и да е по темата. Засега все още не съм гледал на живо нищо от посочените, за да имам лично впечатление. На теория съм подготвен за плюсовете и минусите на всяка, но друго си е да чуеш нещо от първа ръка. Като най-приоритетни за мен мога да посоча сигурност, комфорт и динамика на колата. Благодаря предварително на всеки отговорил! P.S. Ако някой планира да купува Legend в безупречно състояние с перфектна поддръжка, е доста вероятно скоро да пусна тема с такъв. Приятен следобед!
  9. Здравейте, Имам 2 питания. Преди първото малко предистория. Пътувам от Северна България към Стара Загора, сумарно около 400 км., като цяло не особено бързо (в рамките на ограниченията + 10 км/час) шофиране. На влизане в Стара Загора изведнъж ми светва чекът и лампата за SH-AWD. Спирам на първото възможно място, гася, паля и нищо не се промени. Тъй като беше точно на Коледа, нямах нерви и зарязах колата в гаража на къщата, където отивах. Преди това се убедих, че работи само предното (според компютъра и усещането шофирайки). На следващия ден паля и светва само чек-ът, нищо друго. Пътувам до София обратно и всичко по колата работи перфектно, като си правих какви ли не експерименти. След два дни шофиране само със светеща лампа за чек-а най-накрая намерих време да отида на автомивка (колата беше кошмарно мръсна) и след нея изчезна и тази лампа. Вече карам 10 дни и всичко е наред. Въпросът ми е възможно ли е да е станало това от някакво замърсяване някъде по колата / някой датчик/ сензор или каквото и да било? Другият вариант, който ми идва наум е, ако е възможно, да е свързано с непрестанно друсане от дупки и бабуни последните 40 км преди Стара Загора, защото там магистралата е отвратителна, а карах с 90 в средната лента, където точно са споменатите огъвания и т.н. Другият ми въпрос е свързан с паленето. Ако не съм карал колата 2-3 дни, не иска да запали от първия път (не е сега само заради студа). Давам на контакт, изчаквам имобилайзера и въртя. Само че не става - двигателят застива на около 700-800 оборота и върти така, все едно не е разпознал ключа. Като дам на контакт още 1-2 пъти и пали на секундата от половин оборот, образно казано. Днес ми го направи сутринта в гаража, въпреки че вчера цял ден бях в движение. Не е проблемът в акумулатора, нито в алтернатора - проверени са. Единият вариант, според мен, е по някаква причина (дали изпускане, дали някаква дупчица и да влиза въздух) да няма достатъчно гориво и да отнема време докато се "зареди" системата. Другият е имобилайзерът да създава ядовете. След първото запалване за деня, после е като пушка. Идеи? Ще бъде благодарен на всякакво мнение / съвет / препоръка. Приятна вечер!
  10. Здравейте, Имам няколко питания и ще оценя всяко мнение: 1) Имате ли проблем със скърцащи спирачки отпред при спиране - само тогава и само при скорост под 10км/час, тоест точно преди самото спиране? Накладките са нови, дисковете имат много живот още, апаратите са екстра. Единствено според мен самите накладки са много твърди и идва от там проблемът и мисля да ги сменя. Може ли да е от друго? 2) Откъде и какви накладки си купувате и препоръчвате - обърнах нета с човека, който ще ги сменя, и има само един вид като за колата. 3) Какви са апаратите? По спецификация пише дву-бутални, но моите са четири, както ги правят след 2007. Колата е Legend 3.5, 09.2006 година. Благодаря много предварително! Хубав ден
  11. Стилиян, Цените по-долу са за пълен комплект ремъци, ролки и водна помпа. От вчера са и са без ДДС. Частите са поръчани през Бултрако и са сменени там. Ангренажен ремък - 107.82 Обтегач - 238.28 Обтегач верига -234.46 Водач - 73.08 Ролка ангр. ремък - 113.46 Водна помпа - 247.07 Обтегач - 80.75 Ролка - 102.78 Ремък - 46.24 Труд - 275 (5 часа)
  12. scyperboy, благодаря, вдъхна ми надежда. Дано се окаже нещо такова. Ще питам и в Бултрако (докато правят обслужването), и в Юбико. За сбирка съм ок, стига да съм на линия в града.
  13. Drone, защото не знаех за съществуването на тези места. Определено за нещо бъдещо ще пробвам. Имам недобро мнение за Бултрако, но вече е късно - всичко е поръчано. След като приключи сагата с ремонтите, лампичките и т.н. ще попитам и прочета всичко във форума за по-общи неща като майстори, сервизи, сайтове за части и т.н. Благодаря за коментара и съветите, ще ги проуча и ще се свържа с хората!
  14. madzhara, благодаря за линковете. Видях ги и ще ги сваля и тях. Вече намерих и друго ръководство, така че ще чета. Лампата свети зелено, така че ще пробвам нещата. show_time, благодаря за съвета. Със сигурност няма да пипам нищо, никога не го правя. А за колата съм решил да я поддържам само в Бултрако и Юбико. Надявам се да не е толкова зле положението, но ще видим... На пръв поглед не е удряна или нещо такова, но знае ли човек... След обслужването ще пробвам круиза, не ми се иска да я карам преди това.
  15. Здравейте, колеги! От вчера съм горд и изключително щастлив собственик на Хонда Леджънд 2006 година. Колата, която взех, е много запазена визуално както отвън, така и отвътре. Преди да продължа, искам само да подчертая, че разбирам изключително малко от коли, двигатели и каквото и да било. Обичам да шофирам, правя го ежедневно, а от гледна точка на поддръжката на колите ми съм абсолютен педант. Другият личен автомобил, с който, за съжаление, ще трябва да се разделя е Прелюд. По скромното ми и базирано на нулев опит мнение двигателят работи добре, окачването е наред и изключая 2 грешки на компютъра, за които ще спомена по-долу, всичко изглежда наред. Колата е със сервизна история (не е идеална, особено в очите ми на перфекционист), но и положението не е толкова зле. В Бултрако е правена пълна диагностика и нещата за смяна, които днес поръчах, бяха тампони за двигателя (преден и заден), свещи и ангренажен комплект (с всички ролки, други ремъци, обтегачи, водна помпа). Освен това ще ѝ правя пълно обслужване (всички възможни масла - двигател, скоростна кутия, нещо за диференциал споменаха, филтри, други течности, антифриз, реглаж клапани и т.н. - хората ми ги изредиха, но все едно ми говореха на чужд език). Ако трябва да съм честен, останах малко шокиран от крайната сума, но все пак за предстоящия кеф от шофирането на този невероятен автомобил си заслужава (вчера в КАТ един господин специално дойде да каже, че това е страхотна кола, а вечерта в квартала друг шофьор спря по средата на пътя да каже същото и да ме поздрави ). Изредих всички тези неща, за да добиете горе-долу представа колко нищо не разбирам от автомобили и да бъдете снизходителни при някой по-глупав въпрос от моя страна занапред. Сега бих искал да попитам дали някой има повече яснота за двете грешки, които се появяват в момента, в който вдигна над 30-40 км, както и за още 2-3 неща: 1) Едната лампа е с надпис CMBS (прочетох какво е това и въпреки че не мога да го пресъздам, имам бегла представа) - от какво може да е, възможно ли е проблемът да е сериозен и как може да се оправи? Ще попитам, разбира се, и в Бултрако, когато закарам колата за смяната на горните неща, но ми се иска да събера повечко информация авансово; 2) Другата лампа е VSA - тя се включва едновременно с горната и не изчезват до изключване на двигателя; 3) Третото ми питане - сутринта колата не искаше да запали, а само въртеше. Опитах няколко пъти, но не стана. Заключих я, отключих я отново и този път се получи. На обяд направи същото с въртенето, но само един път и после запали веднага. Възможно ли е да е от свещите? Акумулаторът е доста нов и не вярвам да е там проблемът; 4) Задължително ли е да ползвам стандартния размер гуми (235/50/17) или може и нещо друго? Питам, защото такъв размер няма много голям избор на пазара; 5) Как мога да проверя/разбера дали дистроникът работи? Не съм карал кола с такова неща и нямам представа. Със сигурност ще имам още питания, но се надявам за част от тях да открия отговорите в някое ръководство за колата. Благодаря предварително за помощта!
×
×
  • Създай нов...