-
Мнения
287 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
emulsia last won the day on Ноември 24 2019
emulsia had the most liked content!
Обществена Репутация
58 NeutralОтносно emulsia
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
HR-V 2wd D16W1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Лом
Contact Methods
-
Skype
shurelov
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Благодаря на всички със безценните съветите,но проблема си остава със височките обороти! Изпробвани неща! 1.Запушвах със ръка дросела,колата започва да гасне...това е добре! 2.Няма пробита дроселна клапа. 3.Ръчно на (охльова) подпомагане да не заяжда дроселовата клапа на загрял двигател,всико е ОК! 4.Махане буксата на IACV,при работещ загрял мотор (работи неравномерно)кое означава,че IACV работи...със тази разлика,че оборотите остават същите на 1000,а би трябвало при свалена букса да паднат на 750 оборота...след като вкарам буксата работата на мотора се нормализира! 5.Върнах си старото IACV,разлика в работата почти няма! 6.Смених нова дистрибуторна капачка и палец,не съжалявам имало е нужда! 7.Да не ми е скучно пробвах и метода описан от фенабг...резултат никакъв в добра насока От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел , винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш . 8.Рядко се предавам,но явно козата си сака пръч!
-
CARPERA... Болчето за обороти го свалих, почистих нищо, че няма какво да му са запуши. Каналите към стъпковия мотор е чистен преди три месеца, а те са толкова големи, че не виждам кое ще му се запуши.. Няма нищо общо дросела със ЦРВ и темата която беше показал за почистване... Четем всичко и явно не се разбираме за което съжалявам🙂
-
D-D... Сега се сещам, че съм го пробвал на студен двигател да ли затваря клапата а не на загрял... Утре ще пробвам на загрял, има логика да не заяжда нещо... Днес съм на работа утре ще пробвам това със дроселната клапа и ще пиша
-
CARPERA... Чистен е стъпков мотор, сложих стария при него е по добре, болчето за празен ход и него, то няма нищо сложно
-
D-D... Пробвах и това по съвет на фенабг.. За това написах няма луфтове... Жилу гледах седи свободно🙂 CARPERA... Разбрахте от раз, там не съм пипал и всичко е така когато е било със нормални обороти
-
lelemale13.......лично аз свалях дросела,няма отворена клапа...визуално всичко е ОК.....ако някой датчик дава грешно положение е друга бира...сравнение със преди има напредък,усеща се и по хубава динамика(ако не си въобразявам)
-
Vancho.....и си прав и не си....грешката хваната от диагностика ме накара да поръчам палец и делко,като знам кое съм сменял дори и оригинално си има своите мото часа....грешка ...... р1399 води до,кабели,капачка,палец,бобина.......казах,че си прав и не си защото не всеки може да чете живи данни,освен ако не е записана грешка! CARPERA...нищо не е пипано,ако се брои само почистването преди да има проблем...преди това колата съм е карал близо две години и половина и всички е било ОК.....това което си написал за отворите е така.....поне толкова съм технически грамотен да огледам кое на къде отива!
-
Няма луфтове, няма дупки на дросела, смених старото стъпково моторче, отдавна беше разглобено и почистено за резерва... Обороти 950 като се включи перката.. 960,970 на празен ход, ще седи за сега така и ще наблюдавам! Утре очаквам доставка по куриер,палеца и капачката да сменя и тях за грешката която беше записала хондето....друго нищо не ми остава да наблюдавам....може и да си въобразявам,след като върнах оригиналното стъпково моторче,някак си усещам колата със по добра динамика
-
Всичко това ще се провери....аз да попитам какво се случва като са високи оборотите......на загрял двигател са 1000,по личен кеф на хондето може и да мръднат на 1100 много рядко.......студен двигател първо палена застават на 1500....понякога стартира на 1100 и като че ли набира сила и отиват на 1500(първо палене)........да дам леко инфо преди не съм имал проблеми всичко е било в норми,след проблеми със оборотите закупи ново стъпково моторче....гориво смесено ми гори добре 10л.на 100км газ.......ако не успея да намеря проблема ...проблем ли е да се кара така
-
Вадих и буксата, освен, че светна чека друго не стана.. Моторче празен ход е купено ново(Китай) Китайското IACV е ново.....попаднах на това,съвет от фенабг...... За иацевето не ползвам сервизното ръководство а следното . Обучение се изисква единствено и само при смяна на такова , след почистване на дросел и иацеве или когато някой е въртял винта за празния ход. От напълно навит винт ,перфекто почистен иацв и дросел , винта го развъртам 3 оборота .Паля и оставям колата да пусне перка . След това пускаш консуматори като фарове ,нагревател на стъклото достатъчни са . Вадиш буксата на иацевето и почваш да навиваш винта докато оборотите паднат на макс и мотора почне да опитва да работи неравномерно но все още работи и точно тогава закачаш иацевето. Мотора ще почне да работи крайно неравномерно . Гасиш откачаш батерията за 10 сек. закачаш палиш и караш .
-
Намерих болчето, ама пак греда.... Капаче то го няма което ще рече, че е бъркан вече там... След завъртането по часовникова стрелка е до край, обратно на часовникова стрелка се вдигат оборотите, със една дума не могат да се свалят.... Приемам и други идей🙂
-
Нямам напредстава как е при в-тек,аз съм стария мотор 1.6 105 магарета ...първа регистрация 2001 Не съм мързелувал до сега рових, но благодарско на фенабг!
-
fenabg.....Благодаря за снимките като почивам,ще погледна и защо не съм видял тази тапа 😪
-
Тука тука са може и да нямат 30 000 км,по спомен карам малко след като е взех смених и нови свещи....поръчах днес,капачка,палец,нови свещи...питах и за бобина да се орентирам цена,ако видя нещо което не ми харесва...към вторник ще са при мен и според майстора ще сменям....на такова гадно място е сложен дросела,че на опипване нищо не напипах,да се сваля само да се види къде е тоз гумен маншон,малко ми звучи като закона на мърфи
-
Ще наблюдавам харвито ще видим какви действия ще последват....CARPERA......Прав си,но явно никой не е патил като мен,защото аз тръгнах в една посока на диагностика излезна друго...вчера отворих капака,да махна филтъра и гофретата цял филм,то са рейки какво ли не и не се вижда нищо за този болт къде се намира lelemale13 ....свещите са NGK по каталог и четох,че на 50 000 км се сменят,каква е причината за по рано?