Jump to content

buggs21

Фен
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно buggs21

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 99 Automatic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    boda4.1

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Възможно ли е проблема да идва от изпарителя на газовата? Вързан е за парното, но изглежда е за смяна, защото при загрял двигател трудно пали без да подам газ от педала и разбрах, че задържа въздух. Също така другото което си мисля е маркуча и капачката на разширителя, може ли те да създават някакъв проблем?
  2. Elring беше марката, интересното е, че няма никакви следи от това да гори антифриза. Има ли още нещо, което мога да проверя за да съм сигурен, че е издухана гарнитурата?
  3. Здравейте, преди половин година правих ремонт на главата заради неподлежащи на реглаж клапани. Подменихме клапаните, гумичките, сегменти, биелни лагери, водна помпа, ангренажен комплект и гарнитури. След ремонта забелязах леко сълзене от радиатора в долната му част "ухото което ляга единия вентилатор" и го подмених с нов изцяло алуминиев. Наблюдавах известно време, че трябваше да доливам течност в новия радиатор, изглеждаше, че си изхвърля антифриза в раширителя като загрее, но после когато изстива не си го взимаше обратно. След което горния ми маркуч от блока на двигателя към радиатора се беше пробил и хвърляше тънка струя охладителна течност, подмених го с не е оригинален "намерихме стар маркуч от лада с почти 1:1 извивка на моя" и от тогава сякаш наблюдавам, че и двата маркуча от двигателя към радиатора станаха по-твърди "възможно е и преди това да е било така не съм сигурен". След което проверих свещите за антифриз по тях, но нямаше следи, ауспуха също е сух и колата не пуши, подмених и 4 различни капачки но и с тях резултат нямаше. Наблюдавах, че от раширителя изкарва балончета когато колата е на газ и вдигна оборотите, но на бензин не се виждат такива, реших да я спра изцяло газовата от бутилката да покарам на бензин, но и това пак беше без резултат и маркучите са все така по твърди. За сравнение на тойота ярис която също е на 1.1 бара налягане пипах маркучите при загрят двигател и моито определено са много по-твърди не мога да ги стисна и допра двата края. Термостата е на една година оригинален и го тествах дали отваря, някой ако има съвети къде да се насоча да търся проблема, ще съм благодарен.
  4. Аз ходя при едно момче, което има сервиз зад лидъла на рогошко шосе. Там са на клетки, неговата мисля беше 26-та. За реглаж ми взима 50лв, отделно доста неща по ходовата част съм сменял при него и всеки път съм доволен. При мен се случи потъването на няколко изпусквателни клапана и сега му я оставих за основен ремонт. Оставям телефон за връзка с него: +359896880254 . Тодор се казва
  5. Благодаря, сегменти и биелни лагери сменяхте ли или само главата отремонтира?
  6. толкова ми е средния разход, да. Нямам представа каква е настройката и за тези обединени смеси, ако може да кажеш след ремонта на главата като отида при газаджията какво да изисквам като настройка.
  7. Благодаря ти, 240к като от 180 е при мен и още в началото му сложих газ Ловато. Реглаж правя на всеки 15к км
  8. Не мога да кажа, защото не разбирам.Но лично пред мен ми показа че 4 от изпусквателните не могат да бъдат отхлабени. Само при него обслужвам колата и няма проблем да си взема части аз. Чух от друг човек за пилене на кобилиците, може ли съвет за тази процедура, защото като цена е доста по евтина и според него колата ще кара още над 100к км. Само да уточня, че искам да си я направя както трябва, но ако и пиленето на кобилиците е алтернативен и не лош ремонт, ако трябва да се насоча към него.
  9. Цени не успявам да видя на сайта, но има различни материали за леглата. Предлагаме няколко вида в зависимост от материала: - G1,5 - добра износоустойчивост и твърдост при високи температури; - MD02 - с 12%Cr. високоустойчива на температурен шок, на оксидация при температури над 700С; - S04 - синтерована стоманена сплав с кобалт и молибден. Подходяща за двигатели работещи на газ; - S07 - кобалт молибденова стоманена сплав с медна инфилтрация. Кой от тези бихте препоръчали да изисквам
  10. Мога ли да изисквам от фирмата да сложат определени? Да не би да не е практика това в тези фирми?
  11. Колеги, предстои ми ремонт на глава или по-точно доколкото разбрах си е направо основен ремонт . Може ли да споделите какво да изисквам от майстора като марки и допълнително да подмени при положение, че ще се сваля главата и ще се шлайфа. Вече изисквах в цената да ми включи подмяна на ангренажния комплект и водна помпа, но съм сигурен, че изпускам неща и искам да избегна повторна сватба на процедурата.
  12. Имам подобен проблем, при мен загравя в големите жеги като тегля карава и по-специално като изкачвам баир. Ако пусна парното на топло и всичко се нормализира. Имам закачено OBD и градусите стигат до 97, при тегленето с каравана съм наблюдавал и 110, което вече почва да мести стрелката нагоре.Сменил съм почти всичко по охладителнта система без водна помпа. Някой знае ли каква работната температура на тази кола за да знам дали трябва да търся проблем или всичко е нормално в моя случай.
  13. Някой може ли да препоръча в Пловдив майстор за кабелите в шофьорската врата? От няколко месеца колата отказва да заключи всичките врати и плафона свети когато си иска
  14. От коя генерация Витара? И имаш ли идея кои са всичките части/компоненит които са ми нужни?
×
×
  • Създай нов...