mag
Фен-
Мнения
51 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно mag
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 14.03.1974
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Асеновград
-
Какво значи таблото свети отвсякъде? Бензиновата помпа работи ли?
-
Сивик шатъл Д16А6 на части. Още е цял и пали. Двигателя е със сменени лагери АЦЛ Дюраглейд и сегменти НПР и всичките му там гумички, семеринги и гарнитури -цена 350 лв. гол. Хидравличната рейка е отремонтирана в сервиза на Божидар до скобелева майка(това за пловдивчани) и е с няква гаранция(естествено устна в БГ-то). Имам и още един двг. Д16А6 на части, блока обаче не става без стъргане. Оборудван всмукател, делко, ЕКУ, инсталация и резисторна кутия и жило за газта 350 лв. За останалото тел. 0898794147. Ми това е. Поздрави!
-
Продаден!
-
Продавам всмукателен колектор Д16З6 необорудван(т.е. без дросел, рейка и т.н.)Цена 40 лв. тел 0898794147.
-
Готово! Благодаря на всички! Определено бяхте прави и за ключа и за намотките. Сега взимам сигнал и от 4-те кабела и работи перфе. Даже се настройват о оборотите за превкючване на ключа
-
Колеги въпроса ми е от къде вземате сигнала за ключа(сигнала за рабоещ двигател) на Д14а4? Питам защото в момента е от високоволтовия кабел на един от цилиндрите, но когато карам с напълно заворен дросел(при спиране например) диода на ключа примигва че ключа губи сигнал за няколко секунди и затваря газовите клапани, дали ЕКУто освен инжекторите гаси и запалването?
-
Проблема е решен! Голям съм тъпън! Кабели маса, ама кой да предполага че е това при наличие на 2 кабела към двигаеля, Поне олекотих с една аларма..
-
Ми колеги колата не иска да запали, не светват лампите на таблото (чека, маслото и генератора) при контакт и стартера не върти. Главно реле не е, също и контактния ключ е изправен. Някой имал ли е такъв проблем?
-
Предполагам говорите за седалки от 4 ген прелюд. А дали на на предишните 2-ра и 3-та седалките а със същото закрепване, щото имам достъп до едни от 2-ра ген. и хич няма да се замисля ако стават
-
Ами не е оправдана, освен ако няма индикации за това. Имам предвид че всичко подлежи на измерване след като го демонтираш и ако влизаш в сервизния лимит тогава защо? Ако не, тогава процедурата е ясна.
-
Ми да и на дъното на картера, тва дето не е минало през цедката идеята ми е че става лесно без да сваляш картера, а резултата е същия.
-
Ами един сравнително лесен и евтин начин да разберете дали има проблем с основни или биелни лагери, е като свалите масления филтър и го разрежете (смисъл тялото на самия филтър), ако има стружки, парчета от лагерната сплав те трябва да са там.
-
Температурен датчик? Не този за термометъра на таблото, а този за еку-то
-
А някой пробвал ли е да подкара Д14З2 с еку от Д14А4 ? Там няма втора ламбда и ецуто не я търси..само не знам дали няма да се появи някакъв проблем и имобилайзера...не съм пробвал, но ми стана любопитно
-
Ми провери жилото за газта да не задържа и дали е обтегнато нормално, малко тъпо изглежда ама...