Jump to content

xpck0

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно xpck0

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Момчета, днес смених корпуса и проблема беше решен!!! Надявам се нямам проблеми за напред породени от тази простотия. Тук ще постна локацията на въпросния сервиз, за да си имате едно на ум. Пожелавам Ви весели празници и никакви ядове свързани с колите! София, жк. сухата река, 24 ул. „Летоструй“ https://goo.gl/maps/qNyAsPquppF2
  2. Ще погледна това. Не мисля че е било "запекло"... майсторът дори не опита да го издърпа, просто не знаеше как и също не знае и явно да помисли преди да мъчи хамалската...
  3. Има ли вероятност да е вътре в двигателя??? Утре ще сменям маслото с мотул 5w40... казаха, че най вероятната причина е тънко масло и имало износване бла бла, и ми препоръчаха това. Като гледах филтъра ми се стори че в маслото имаше някакви отблясъци, сякъш на стружки, от маслото останало по ръката ми, на слънчевата светлина. Вече не зная какво да правя...
  4. Отворих филтъра не открих нищо нередно освен долната част на частта, върху която той се завива...
  5. Моля препоръчайте ми да сменя ли маслото с друго "по-гъсто" и кажете вашите наблюдения за марки и модели.
  6. Ами във връзка с филтъра, "умният" майстор, който го сменяше първо беше изхвърлил гумените рингове в коша заедно с кутийката... аз ги взех и ги оставих до новият филтър. После като отвъртя стария взе да го върти ама яко.. нищо не направи... хвана го на менгемето да го върти и му викам - абе, да не би да се изтегля и той леко го дръпна и вика "а да!" ..... и после как е сменил ринговете нямам представа.... направо съм толкова изнервен от тия малоумници. Още нещо - наложи ми се да пътувам все пак днес с колата и на магистралата кората от долу ми се откачи и я влачих по пътя... нямам думи! Иначе гледам за течове и няма, нито отдолу, нито от филтъра.
  7. Аз реших да сипя такова, по препоръка на приятел с акорд със същия двигател. Досега беше с Кастрол 0w30. Спецификацията съвпада с тази означена в сервизната книжка.
  8. Моля, помогнете и ми дайте съвет какво да правя. Весели празници!
  9. Здравейте, днес извърших смяната на маслото на Сивик 8ма ген, 2.2 i-ctdi , 2008 година и лампата за налягане на маслото ми светна. Веднага след смяната лампата загасна и след около 10тина мин каране се включи. Забелязах, че свети само при празен ход на двигателя, дори при най-малкото подаване на газта спира да свети. Пробвах я на студен двигател и отново изгасна за време малко по-дълго от обичайното при палене. Не съм я карал от тогава. Направи ми впечатление, че нивото на маслото е малко над максимума. Веднага се върнах в сервиза и майсторите взеха да философстват, че маслото било прекалено тънко и това е причината или някакви други глупости, преди това отново бях с такъв вискозитет и нямах такъв проблем. Докато го сменяха постоянно имах чувството, че нещо не правят като хората. Маслото е Repsol Elite Turbo Life 0w30. Колата е без ДПФ филтър.
×
×
  • Създай нов...