Jump to content

satacc

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно satacc

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 2.4 CU2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

899 профилни разглеждания
  1. Аз не съм се занимавал да търся монтаж на оригиналната навигация, но си сложих андроид мултимедия на мястото на оригиналната система заедно с видеорегистратор и задна камера. Подържа безжично андроид ауто и епъл карплей за навигация и всичко друго. Много добре се получи и съм доволен. Мога да кача снимки при интерес. Не знам, дали няма да се счете за реклама, така ако някой го интересува, нека пише.
  2. Здравей, както по-горе са писали това е горе-долу максимума на автоматика на 5та скорост. Хондата вдига максималната скорост на 4та предавка при автоматичната версия. В “S“ режим затова реди само до 4та. Това го пише в ръководството и съм го изпробвал в Германия. Поздрави.
  3. Колеги, на мен също ми е ясно, че по-честа смяна е по-добре за двигателя. Просто съм купил колата, за да я карам, а не да ми седи в бокса. От тази гледна точка, се придържам към максималния интервал. Да, имах предвид инфото от сервизната книжка и грешно се изразих, като го приравних с информация от производителя. Откровено казано, такова ми беше впечатлението. Иначе относно VW и LongLife, аз не мога да кажа лошо. Предната ми беше А4 B7 и я карах от 100 до 350000км без да имам каквито и да било проблеми при смяна през 25000км. Километрите на моята са доказано реални, не я карам при високи обороти и смятам, че мога да си позволя по-дълъг интервал. За по-спортните шофьори нещата сигурно изглеждат по друг начин.
  4. Аз нямам намерение да влизам в идеологически спорове. Не съм завършил ДВГ, така че не знам. Следвам препоръките на производителя и смятам, че японците знаят най-добре. Щом са казали 20000, значи 20000. Колата я взех на 115000 и сега е на 240000. Освен за реглаж на клапаните не е имало нужда да се сваля капака за друго. Всичко си е тип топ там. Както писах, всеки си преценя сам.
  5. Здравейте, Аз искам да споделя моя опит с маслото. Купих си Хондата 2.4 2010 година от първи собственик от Германия и от Хонда Германия ми смениха маслото с Castrol 5w30, но го гореше като луда. По съвета на един от т.н. Хондаджии, които има и там, почнах да слагам Motul 5w40 и се родих. От както е излязла от завода маслото е сменяно на около 20000км, според официялна документация на Хонда. От смяна до смяна доливам 2л на 20000км. Аз също вече я карам 5та година с по 20/25000км на година. Продължавам да си сменям през около 17/20000км и нямам никакви проблеми. Естествено ако човек кара често над 4/4500 оборота във vtec режима, тогава колата си гори масло по дефиниция. Така пише в книжката и така й прави колата. Всеки си преценява сам, според неговия начин на каране и пробег на колата лични наблюдения.
  6. Харченето на масло зависи много и от начина на шофиране. В ръководството на автомобила пишеше някъде (нямам го сега пред мен), че когато караш във vtec режим е предвидено заводски да гори допълнително и масло. При мен по принцип гори някъде около 1л и нещо на 10000км.
  7. Няма как да изглежда “оригинално”, при условие, че от Хонда не са го предвидили от завода. Дали възможните решения развалят визията или не, е лична преценка. При мен ми сложиха DRL модула в Бултрако на дългите. Колата е преди фейслифта и ксенон има само на късите, пък на фаровете за мъгла не ми се рискуваше със спиране от КАТ и прочие. От тогава 3г никакви проблеми.
  8. Здравей @Bai_Georgi аз на моята кола си сложих такъв модул на дългите светлини в Бултрако Пловдив преди 2-3 години и не съм имал никакви проблеми от тогава. Единствено ги накарах да му активират звуковата индикация при превключване от дневни светлини към фарове и обратно, за да знам, че работи. 😉 Цялата работа (модул, монтаж, пр. ) ми излезе около 100лв лева.
  9. Правилно, просто не исках да прозвучи като реклама. Както и да е, газовата е Vialle LiquidSi. Сложиха ми я от nitoautogas в Пловдив. Мисля, че в Пловдив имат само един сервиз, този на скобелева майка, където ходих и аз.
  10. Здравейте, искам да споделя, че от началото на годината сложих на хондата газова уредба на течна фаза. В случай че някой се интересува от конкретна информация, ще се радвам да помогна. Досега съм минал някъде 30ина хиляди км и нямам никакви забележки. Разходът средно е 10/100, както си беше и на бензин.
  11. Благодаря ви за отговорите и споделения опит. На повечето места чета, че е най-важно в коя марка се е специализирал майстора, та това предопределя малко и избора на газова уредба. Двама приятели ме свързаха с майстори, единият слага само романо, а другият само брц. И за двете уредби има хубави отзиви и ценово май няма кой знае каква разлика. @BOKLUK_CHOVEK, за какво си доплатил 180лв, че не мога да го разчета от снимката. Какво е това нещо от tomasetto, няма ли от брц? Благодаря.
  12. Здравейте, Смятам да слагам газова уредба на моята хонда 2.4 седан 2010 година (CU2) и се чудя каква уредба да монтирам. Има ли марка газова, която е за предпочитане за този двигател? Ще се радвам, ако някой, който има същия двигател и е на газ, сподели с каква газова уредба се движи? Относно разликите между нормален газов инжекцион и такъв с течна фаза е писано доста, но бих искал да попитам, дали за конкретния двигател единият вариант е за предпочитане спрямо другия или е просто въпрос на лично предпочитание? Благодавя предварително. Станимир
×
×
  • Създай нов...