kurtov
Фен-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно kurtov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
BMW
-
Пол
Мъжки
-
Място
Сърница
Последни посетители
804 профилни разглеждания
-
Благодаря! Ще намажа и ще пиша как е станало.
-
Здравейте. Според вас, проблем ли ще е, ако течния парафин се намаже с четка ?
-
И аз се зачудих ? Благодаря на колегите, които казаха нещо смислено. Аз ще го пробвам също и ще споделя мнения по-нататък.
-
Здравейте. Какво ви е мнението за маслата с марка ato24, които предполагам се продават само в ato24.de ? Някой използвал ли е такова масло ?
-
Може ли някое за пример ? Понеже гледам Wolf Vitaltech 5w40 примерно е от цена 32-40 лв. за 5 литра туба. Ето и анализ - http://www.oil-club.ru/forum/topic/18128-wolf-vitaltech-5w-40-svezhee/ Единствено се колебая, защото няма бор, нито молибден.
-
Здравейте. Какво ви е мнението за маслата на Wolf ? Хидрокрекинг на добра цена са, подобно на Тотал.
-
В сайта на Амсойл за новата формула на Signature серията ги дават всички с ТБН 12,5 пък тука на тези анализи са с по 9, какво става не знам.
-
Аз бих поръчал Redline от USA, ако има възможност.
-
Мисълта ми беше, че БМВ препоръчваха 10w60 едно време за е46/е39/е92 и е60(М моторите), защото това беше единственото масло на Кастрол(тогава Кастрол беше ОЕМ за БМВ), което да издържи в тези двигатели, а не защото този вискозитет е най-подходящ като цяло. В Калифорния тунерите на тези коли преди време са слагали точно на тези М-ки RedLine 5w30 и 0w40 и са се държали много по-добре от 10w60, след което следва допитване до БМВ и от тогава в официалните представителства на БМВ в Калифорния се слагат по-леки масла(5w30, 0w40 и др.) на М моторите. Тази информация съм я чел в друг автомобилен форум и не знам колко има общо с истината. Та промяната на вискозитета може и да не е свързана само с екологията, както казват някои колеги. Според мен проблема с маслата, заради еко нормите идва от това, че се слагат доста по-малко ZDDP, а и други присадки с които не съм наясно. До колкото знам Фосфора е проблемния за катализаторите.
-
Ето препоръчани масла от Равенол за BMW M3 2015 година. RAVENOL ALS SAE 0W-30 : RAVENOL SSO SAE 0W-30 : RAVENOL SSL SAE 0W-40 : RAVENOL VMP SAE 5W-30 : RAVENOL HLS SAE 5W-30 RAVENOL HCL SAE 5W-30
-
БМВ оем маслата от 2015 година, ако не се бъркам се произвеждат от Шел.
-
Въпрос за 1 милион долара .
-
Мога да кажа на колегите, които казват, че усещат разлика в шума на техните двигатели в зависимост от маслото, че им вярвам :D, защото и аз усещам(немски дизел), но също мога да им кажа, че от 0w30, ако минат на 15w50 ще утихне, а с 20w60 ще утихне още повече, но това не означава, че са избрали правилното масло. Много хора се подлъгват по това, че като сложат по-гъсто масло и двигателя започне да работи по-тихо и разхода намалее, значи са избрали правилното масло, но това не е точно така. Ако говорите за един и същи вискозитет, макар и приблизителен(по SAE), тогава има повече смисъл.
-
Amsoil Euro 5w30 е конкурент на Mobil 1 5w30 esp и дори на опаковката си пише, че е low saps.| Аз не бих карал с такова масло, освен на дизел с филтър за твърди частици.
-
Здравейте и за много години! Какво мислите за маслата Хадо ? На места срещам ги рекламират доста, в oilclub.ru гледах анализ на тяхно 0w40, но анализа е стар, от 2013 година и сега има наследник това масло, но ако знам, че и то има 20% процента естери бих дал 30 лв за литър! http://www.oil-club.ru/forum/topic/5784-xado-atomic-oil-0w-40-cvezhee/ Ще се радвам някой колега да сподели личен опит.