Jump to content

kurtov

Фен
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно kurtov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    BMW
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сърница

Последни посетители

804 профилни разглеждания
  1. Благодаря! Ще намажа и ще пиша как е станало.
  2. Здравейте. Според вас, проблем ли ще е, ако течния парафин се намаже с четка ?
  3. И аз се зачудих ? Благодаря на колегите, които казаха нещо смислено. Аз ще го пробвам също и ще споделя мнения по-нататък.
  4. Здравейте. Какво ви е мнението за маслата с марка ato24, които предполагам се продават само в ato24.de ? Някой използвал ли е такова масло ?
  5. Може ли някое за пример ? Понеже гледам Wolf Vitaltech 5w40 примерно е от цена 32-40 лв. за 5 литра туба. Ето и анализ - http://www.oil-club.ru/forum/topic/18128-wolf-vitaltech-5w-40-svezhee/ Единствено се колебая, защото няма бор, нито молибден.
  6. Здравейте. Какво ви е мнението за маслата на Wolf ? Хидрокрекинг на добра цена са, подобно на Тотал.
  7. В сайта на Амсойл за новата формула на Signature серията ги дават всички с ТБН 12,5 пък тука на тези анализи са с по 9, какво става не знам.
  8. Аз бих поръчал Redline от USA, ако има възможност.
  9. Мисълта ми беше, че БМВ препоръчваха 10w60 едно време за е46/е39/е92 и е60(М моторите), защото това беше единственото масло на Кастрол(тогава Кастрол беше ОЕМ за БМВ), което да издържи в тези двигатели, а не защото този вискозитет е най-подходящ като цяло. В Калифорния тунерите на тези коли преди време са слагали точно на тези М-ки RedLine 5w30 и 0w40 и са се държали много по-добре от 10w60, след което следва допитване до БМВ и от тогава в официалните представителства на БМВ в Калифорния се слагат по-леки масла(5w30, 0w40 и др.) на М моторите. Тази информация съм я чел в друг автомобилен форум и не знам колко има общо с истината. Та промяната на вискозитета може и да не е свързана само с екологията, както казват някои колеги. Според мен проблема с маслата, заради еко нормите идва от това, че се слагат доста по-малко ZDDP, а и други присадки с които не съм наясно. До колкото знам Фосфора е проблемния за катализаторите.
  10. Ето препоръчани масла от Равенол за BMW M3 2015 година. RAVENOL ALS SAE 0W-30 : RAVENOL SSO SAE 0W-30 : RAVENOL SSL SAE 0W-40 : RAVENOL VMP SAE 5W-30 : RAVENOL HLS SAE 5W-30 RAVENOL HCL SAE 5W-30
  11. БМВ оем маслата от 2015 година, ако не се бъркам се произвеждат от Шел.
  12. Мога да кажа на колегите, които казват, че усещат разлика в шума на техните двигатели в зависимост от маслото, че им вярвам :D, защото и аз усещам(немски дизел), но също мога да им кажа, че от 0w30, ако минат на 15w50 ще утихне, а с 20w60 ще утихне още повече, но това не означава, че са избрали правилното масло. Много хора се подлъгват по това, че като сложат по-гъсто масло и двигателя започне да работи по-тихо и разхода намалее, значи са избрали правилното масло, но това не е точно така. Ако говорите за един и същи вискозитет, макар и приблизителен(по SAE), тогава има повече смисъл.
  13. Amsoil Euro 5w30 е конкурент на Mobil 1 5w30 esp и дори на опаковката си пише, че е low saps.| Аз не бих карал с такова масло, освен на дизел с филтър за твърди частици.
  14. Здравейте и за много години! Какво мислите за маслата Хадо ? На места срещам ги рекламират доста, в oilclub.ru гледах анализ на тяхно 0w40, но анализа е стар, от 2013 година и сега има наследник това масло, но ако знам, че и то има 20% процента естери бих дал 30 лв за литър! http://www.oil-club.ru/forum/topic/5784-xado-atomic-oil-0w-40-cvezhee/ Ще се радвам някой колега да сподели личен опит.
×
×
  • Създай нов...