Jump to content

Gufianec

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Gufianec

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

17887 профилни разглеждания
  1. Колата на магистралата я карам максимум на 120 - около 3500 оборота (колата е автоматик). Благодаря на Маркони за поста. Тези колектори се виждат червени, само ако е абсолютна тъмнина. Има ли наоколо 1-2 лампи - излгежда като да не е червено. Това, което ме притеснява е това "пукане" което се чува като отворя капака и колекторните тръби са червени. Благодаря! Поздрави, Митко
  2. Цялата глава я сменях преди около 20 000 км. От тогава не съм ходил на реглаж на клапани.
  3. По принцип каза, че последното нещо, което прави е да маха катализатора. Колата е на бензин/газ. Днес я взех. Каза, че според него колата гори едновременно газ и бензин. Каза да я карам само на газ, за да свърши газта и след това да пробвам само на бензин. Каза, че налягането в клапаните е ОК. Просто не е проверил средното гърне. Лошото е, че колата не мога да я разбера дали е ОК, примерно като се направи дупка преди или след катализатора. Трябва да е много тъмно, за да се види дали се награвя до червено. През деня ако го проверявам, трябва да е на "слух" дали "пукат" колекторните тръби. Не осещам някаква разлика във вървежа на колата от преди. Единствено почна много трудно да пали, когато е топла.
  4. Здравейте колеги, Майсторът махна катализатора - проблемът остана, след това проби дупка пред гърнето - пак го има проблема. Сега ще мери някакво налягане в клапаните на главата или нещо такова, да види дали има разлика между студена и гореща кола. Средното гърне го отхвърли като вариянт на проблема. До тук съм с малко под 1000 лв, за диганостика, която не свърши работа ... Някакви съвети? Поздрави, Митко Христов
  5. Благодаря ви за отговорите. Каква е опасността да карам още 2 по 200 км? То е ясно, че ще се ходи на ремонт, просто ми предстои пътуване и се чудя дали мога да разчитам на колата в това състояние.
  6. Благодаря, но казаха, че са го чистили катализатора. Някакви други причини възможно ли е да има?
  7. Здравейте, от няколко месеца имам следния проблем. Там, където се проверява маслото (нали това са колекторните тръби?), когато съм я карал по магистралата, се зачервява доста сериозно. Преди не съм забелязвал такъв проблем. При последната смяна на масло, бяха поомазали около двигателя и така като загрее колата се появяваха изпарения. Мислех си, че като изгори маслото ще изчезнат, но уви. На последния ремонт ми чистеха катализатора, дюзите и смяна на гарнитура. Измили са и двигателя. Сега вече не пуши, но продължава да червенее след примерно 100-ина км по магистралата. Засега спирам на отбивки, отварям капака и чакам да поистине малко. Като отворя капака и от червеното направо се чува едно пукане, предполагам от горещината. Някой има ли идеи какъв може да е проблемът, защото това не ми се струва нормално.
×
×
  • Създай нов...