-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Колеги, за да не отварям нова тема ще си позволя да продължа в тази на колегата. Съмнявам се, че тампона на двигателя отдолу е за смяна. Колата ми е втора генерация Црв 2.2 i ctdi, а въпроса ми е дали този тампон от снимката е същият като моя, защото май е за трета генерация? И още един въпрос, дали този тампон е същият като на Хонда сивик 2.2 i ctdi, защото намерих един втора употреба от сивик на сносна цена.
-
Колега, това претракване което чуваш, след като не е палена колата известно време, движейки се на една и съща скорост ли се появява - около или точно 20 км в час?
-
Колеги, да разбирам ли, че в тези две казанчета се сипва спирачна течност, защото искам да долея в лявото, че е към минимум
-
Колега, няколко дни по-късно как е колата по отношение на харченето на масло, че моята е същия маслояд и не знам с какво масло да я карам. Досега е с Mobil 1 ESP formula 5w30 но загубата му е голяма а няма нито пушене нито капе, върви идеално и мотора не се чува, но това пусто чезнене на масло.
-
Ще споделя моето лично впечатление относно тази гума и то не е особено добро.На предишното ми ЦРВ имах такива гуми и на сняг се държаха много лошо,колата постоянно "танцуваше " с тях. Жена ми движейки се с 20 км в час не успя да спре на заснежена улица и спря в една "тигра"😃 а на сухо бяха изключително шумни.За справка колата за която става въпрос я купих 2017 януари а гумите бяха с дот 2016г.
-
Колега тази сонда в резервоара ли се намира?
-
Благодаря за съветите колега ще ги последвам,а относно разхода който съм посочил е на магистрално каране със 120-140 км/ч.Скоро пътувах до София и ми даде разход на колонка 5,4 ,а на компютър 5,2 литра но със скорост 90-100 км/ч. Факт е,че имам някакъв проблем и трябва да намеря читав сервиз,което е още по голям проблем.
-
Колега,тия дни и при мен стана така,натискам педала на газта и нищо,но след няколко минути си вдигна оборотите.Ще се сваля и почиства целия ЕГР път.
-
Здравейте колеги съфорумци,от доста време ме мъчи един проблем с колата Honda crv 2.2 CTDI.При всяко палене,независимо от това дали е първо или поредно за деня,колата държи обороти няколко секунди след това започва да претриса,да губи обороти и излиза един бяло-сив дим от ауспуха и отново след секунди се нормализират оборотите и спира да пуши. Няколко пъти през няколко месеца влезе в авариен режим с много гъст дим и след минути сама се нормализира.В сервизите,в които ходих провериха на компютър дюзите,които бяха в норма,и ми почистиха егр клапана.Няма промяна в поведението на автомобила.Прави ми впечатление,че от ауспуха ми мирише на сурова или неизгоряла нафта и саждите са мазни.Масло не гори,зареждам само от бензиностанции и слагам добавка на Бардал.Според мен при движение ми е малко мудна в ниските обороти и има турбо лаг при ускорение,във високите обороти мисля,че е ок.Гори нормално 6,2-6,7 извън града и 8-8,2 градско.Съмнявам се дали не влиза въздух при палене или нафтовата помпа изтърва гориво при гасене;дпф филтър или катализатор да са запушени.Благодаря на отзовалите се!
-
Водят се Цокъл Т3
-
Honda Part No.: 74800-S9A-J01 Виж и сам си прецени дали е същия като другите,по мое мнение е различен.Успех! https://www.ebay.com/itm/Dorman-Tailgate-Lock-Actuator-Motor-for-Honda-CR-V-2002-2006-le/302812614014?fits=Year%3A2005|Model%3ACR-V|Make%3AHonda&hash=item468109cd7e:g:~3MAAOSwn6dbUnFA Това е само актуатора без металната пластина.
-
Ако ще караш гуми с височина 70 трябва да намалиш широчината на 205,така ще имаш приблизително същия радиус със оригиналните гуми и няма да ти дава скоростомера отклонение.За това дали ще се съберат под калника не бери грижа-събират се.
-
От няколко дни ми прави впечатление,че точно около 20 км/ч се чува този звук.Няма значение дали съм на първа или на втора скорост "шупва" 😃еднократно и край-повече ни звук ни стон.Маслото на диференциала го смених миналия месец.