ajanta
Фен-
Мнения
10 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ajanta
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda civic
-
Пол
Женски
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
472 профилни разглеждания
-
Не не очаквам за секунди, 20 мин. на място и стрелката не е отлепила. Ако пусна да духа, духа студено. Ако я карам трябва да я карам минимум 30 минути и започва да духа едвам топло не горещо. Да разбирам ли, че трябва да направя климатроника на 22 градуса, т.е на по-ниска температура?
-
Нямам за идея да споря с някой. Просто изразявам мнение, защото във форума се търсят решения. И все още търся дали може да се оправи проблема с колата ми. А твоята кола от северна или от южна Италия е? Мисля, че има значение. Това не означава, че съм права, просто мнение.
-
Тоест производителя се съобразява с региона за който се произвежда даден автомобил.
-
Въобще не сравнявам японски с френски коли. Просто цитирах статията, защото съм чувала от други места, че за студените страни колите се правят така, че да топлят повече. Просто в статията е описано как. А ако колите са еднакви за целия свят, защо моята не може да загрее както трябва и защо на място стрелката и пада при сменен термостат? И защо другите в този форум търсят решение по същия проблем? Защото колите са проектирани за топли страни и целта е да не прегряват. Майсторите ми казаха, че си имам лятна кола. Просто се опитах да дам отговор на колегата когото коментирах. На мен никой не ми помогна по повод бавното загряване на колата.
-
Привет, нова съм във форума, имах Хонда Сивик 7-ма генерация сега съм с 8-ма. С предната кола парното нямаше грешка, но сега и аз като теб нямам стопляне. Та по мое мнение изчела доста форуми и от личен опит (съпругът ми кара Субару Аутбек ) караме само японско, та има значение колата за каква държава е правена. Моята Хонда е правена за Италия и мисля, че това е проблема, тъй като там не става много студено и колите се проектират да не прегряват. Виж Субаруто правено за Швейцария на петата минута стрелката за температурата е отлепила и духа яко горещо в купето има и подгряване на седалките. Днес попаднах на статия за Пежо, тъй като и аз търся проблем в колата, и разбрах, че Пежо в модела им 407 имат реотани, които стоят в кутията пред радиатора. Та в същата статия е описано точно това, т. е. извода до който бях стигнала, цитирам “За да отговори на условията на шофиране в държави с горещ климат, 1,2-литровият двигател PureTech, 82 к.с. и 1,6-литровият VTi, 115 к.с. имат специална климатична система. Компресорът, кондензаторът и охлаждащата верига са регулирани за най-добра работа. По същия начин софтуерът за автоматичната скоростна кутия EAT6 е фино настроен. Освен това, специален бутон AC Max осигурява максимална климатизация с едно натискане на електронния климатик. Нещо повече, мястото и размерът на вентилационните отвори на предния панел са проектирани специално да осигуряват бързо най-доброто разпределение на студения въздух вътре в купето. За държави със студен климат, електрическите реотани позволяват по-бързо затопляне на купето. Оборудването се допълва от отопляеми седалки и отопляемо предно стъкло. Налично за така наречените „много студени“ страни, отопляемото предно стъкло освобождава чистачките, ако замръзнат при много ниски температури. " Та мисля, че съфорумците, които имат коли закупени от топли държави няма да им топлят в БГ. И с каквото и до промиват все тая. Успех на всички!
-
Японецът прави икономични коли.
-
Благодаря за отговора! Колата е с бензинов мотор 1.4
-
Привет, нова съм във форума, въпреки, че имах хонда сивик 7 генерация, а сега съм с осма генерация. По повод поста на колегата искам да споделя, че аз също имам притеснения по повод топлината в купето на колата. Миналата зима знаете колко тежка беше –16 градуса, след половин час шофиране в града едвам грееше и спирането на място и изчакването на колежка, стрелката за температурата падна до минимума. И аз заплюх термостата. Смених го. Запалена на място 14 мин. стрелката едвам е отлепила, трябва да я карам да покачи температура. Та ходих в представителството за хонда в града и там провериха термостата да не би да не е сложен както трябва и да не би да има въздух в системата. При излизане от сервиза ми казаха, че за осма генерация било нормално. т.е не топлели. Както и да е, използвам подгряващи подложки за седалките. Някой на ясно ли е дали колите за северните държави са изчислени за ниски температури и колите за южните за топъл климат? Имам в предвид дали има такова нещо т.е дали охладителната система и радиатора се изчисляват какви да са според климата в който ще се кара съответната кола?