Jump to content

ajanta

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ajanta

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda civic
  • Пол
    Женски
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

472 профилни разглеждания
  1. Не не очаквам за секунди, 20 мин. на място и стрелката не е отлепила. Ако пусна да духа, духа студено. Ако я карам трябва да я карам минимум 30 минути и започва да духа едвам топло не горещо. Да разбирам ли, че трябва да направя климатроника на 22 градуса, т.е на по-ниска температура?
  2. Нямам за идея да споря с някой. Просто изразявам мнение, защото във форума се търсят решения. И все още търся дали може да се оправи проблема с колата ми. А твоята кола от северна или от южна Италия е? Мисля, че има значение. Това не означава, че съм права, просто мнение.
  3. Тоест производителя се съобразява с региона за който се произвежда даден автомобил.
  4. Въобще не сравнявам японски с френски коли. Просто цитирах статията, защото съм чувала от други места, че за студените страни колите се правят така, че да топлят повече. Просто в статията е описано как. А ако колите са еднакви за целия свят, защо моята не може да загрее както трябва и защо на място стрелката и пада при сменен термостат? И защо другите в този форум търсят решение по същия проблем? Защото колите са проектирани за топли страни и целта е да не прегряват. Майсторите ми казаха, че си имам лятна кола. Просто се опитах да дам отговор на колегата когото коментирах. На мен никой не ми помогна по повод бавното загряване на колата.
  5. Привет, нова съм във форума, имах Хонда Сивик 7-ма генерация сега съм с 8-ма. С предната кола парното нямаше грешка, но сега и аз като теб нямам стопляне. Та по мое мнение изчела доста форуми и от личен опит (съпругът ми кара Субару Аутбек ) караме само японско, та има значение колата за каква държава е правена. Моята Хонда е правена за Италия и мисля, че това е проблема, тъй като там не става много студено и колите се проектират да не прегряват. Виж Субаруто правено за Швейцария на петата минута стрелката за температурата е отлепила и духа яко горещо в купето има и подгряване на седалките. Днес попаднах на статия за Пежо, тъй като и аз търся проблем в колата, и разбрах, че Пежо в модела им 407 имат реотани, които стоят в кутията пред радиатора. Та в същата статия е описано точно това, т. е. извода до който бях стигнала, цитирам “За да отговори на условията на шофиране в държави с горещ климат, 1,2-литровият двигател PureTech, 82 к.с. и 1,6-литровият VTi, 115 к.с. имат специална климатична система. Компресорът, кондензаторът и охлаждащата верига са регулирани за най-добра работа. По същия начин софтуерът за автоматичната скоростна кутия EAT6 е фино настроен. Освен това, специален бутон AC Max осигурява максимална климатизация с едно натискане на електронния климатик. Нещо повече, мястото и размерът на вентилационните отвори на предния панел са проектирани специално да осигуряват бързо най-доброто разпределение на студения въздух вътре в купето. За държави със студен климат, електрическите реотани позволяват по-бързо затопляне на купето. Оборудването се допълва от отопляеми седалки и отопляемо предно стъкло. Налично за така наречените „много студени“ страни, отопляемото предно стъкло освобождава чистачките, ако замръзнат при много ниски температури. " Та мисля, че съфорумците, които имат коли закупени от топли държави няма да им топлят в БГ. И с каквото и до промиват все тая. Успех на всички!
  6. Благодаря за отговора! Колата е с бензинов мотор 1.4
  7. Привет, нова съм във форума, въпреки, че имах хонда сивик 7 генерация, а сега съм с осма генерация. По повод поста на колегата искам да споделя, че аз също имам притеснения по повод топлината в купето на колата. Миналата зима знаете колко тежка беше –16 градуса, след половин час шофиране в града едвам грееше и спирането на място и изчакването на колежка, стрелката за температурата падна до минимума. И аз заплюх термостата. Смених го. Запалена на място 14 мин. стрелката едвам е отлепила, трябва да я карам да покачи температура. Та ходих в представителството за хонда в града и там провериха термостата да не би да не е сложен както трябва и да не би да има въздух в системата. При излизане от сервиза ми казаха, че за осма генерация било нормално. т.е не топлели. Както и да е, използвам подгряващи подложки за седалките. Някой на ясно ли е дали колите за северните държави са изчислени за ниски температури и колите за южните за топъл климат? Имам в предвид дали има такова нещо т.е дали охладителната система и радиатора се изчисляват какви да са според климата в който ще се кара съответната кола?
×
×
  • Създай нов...