Jump to content

aleksigov

Фен
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно aleksigov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    UK

Последни посетители

1185 профилни разглеждания
  1. Източване на маслото, доливане на ново затоплено, работи малко време, пак източване и отново ново, и може и още веднъж . При мен само само два пъти, общо 8 литра масло . Казаха, че не е било много мръсно. Така се подменя почти нацяло маслото, без разглобяване . От старото масло оставал някакъв налеп по пластините на съединителя и това била причината да претриса . Това е обяснението от Хонда . Дали е така, ще видим след известен пробег. И както бях писал по-горе, ако се кара колата при температура на въздуха повече от 32 градуса, на 15000 се сменя маслото. Така пише в сервизната книжка. Добре, че тук няма такива температури.
  2. Да споделя , че след flush в сервиза на Хонда, проблемът се реши. Дано да не е временно, но от Хонда казаха, че до сега са нямали случай да се появи отново вибрация при правилна експлоатация и редовно смяна на маслото . Също така е важно сервизния интервал между смените .
  3. То и тук няма да е тънко . Щом gearbox flush е 325 паунда, ама Хонда казват, че това оправя нещата .... Докато пак се появи проблема и някой техен служител с широка усмивка ти каже, sorry . В понеделник имам час в Хонда, надявам се успешно да завърши всичко , ще пиша как е и ако мога да надникна, ще споделя точно как се прави .
  4. Здравейте , преди 3 дни купих за съпругата Хонда Джаз 1.4 i-dsi se cvt-7 . Колата е на 25000 мили (живеем в Англия) . Всичко е ОК, само има един проблем , когато колата се е движела повече от 20-30 мили и спре, при потегляне се забелязва леко претрисане за момент . Само когато е топла, студена или на късо разтояние го няма . Свързах се с автодилъра и му обясних за проблема и той предложи да се направи ,,cvt gearbox flush,, неколкокртано източване и доливане на масло в специализиран Хонда сервиз. Само там го правели качествено с подгряване на маслото преди да се налее и т.н. Маслото на кутията е сменяно преди 15000 мили . Преди месец има правен пълен тест в Хонда - само закопчалката на средния заден колан е дала някакво отклонение . Хонда препоръчва да се сменя на интервал от 9000, ако външната температура е над 32 градуса или се кара с висока скорост. Въпросът ми е дали тази процедура ще реши проблема или е временно решение (докато мине гаранцията 3 месеца). Ще съм благодарен, ако някой с подобен проблем сподели решение.
×
×
  • Създай нов...