sskostov
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте, малко странен въпрос, но днес забелязах че Сивика на жена ми няма задни подкалници! После огледах един друг такъв и видях, че и при него е същото. Така ли е тази кола? За първи път виждам подобно нещо, вижда се ламарина и цвета на колата в подкалника. Има само зад задната гума така наречения mud guard, но не и pvc покритие на цялата арка
-
Да, и аз досега четох по чужди форуми. Оказа, че проблема е масов и много хора ги дразни жестоко. И наистина след смяна на горна помпа пак почвало да скърца...това е просто недопустимо! Май ще трябва да се примиря и да смазвам на определен период от време и така. В Бултрако не искаха да ми кажат точно с какво смазват. Помолих ги човешки, казах им: - Не е нормално да идвам тук всеки месец, защото не сте ми близо и да плащам по 6 лв. за всяко смазване, кажете какво да слагам? - "Не, тук си имаме специална смазка..., елате пак като се появи" Доколкото разбрах от прочетеното трябва да е някаква силиконова грес... или литиева.
-
Здравейте, имам същия проблем със Сивик 2010. Този съединител откакто е купена колата постоянно пука и скърца и когато това се случи става и по-твърд както са писали колегите по-горе. В Бултрако като го смажат изкарва месец-два и после пак наново... Cap_Slow, тази горна помпа продава ли се отделно, сам ли я сменя? Толкова много мнения по тази тема и всички са с еднакви оплаквания пък гледам, че може проблема да е от различни неща, в това няма логика при еднакви симптоми.
-
Здравейте, имам проблем със Сивик 2010 (face) 1.4 100 hp още от самото закупуване на колата. Никъде не виждам някой да се оплаква от този проблем и почвам да мисля, че случая е единичен, а не производствен дефект на всички коли както смятах доскоро. Става въпрос за ужасно скърцане в пружината на педала на съединителя. И съответно хода на самият педал също не е много плавен. От Бултрако твърдят, че гаранционно били сменили целия педал, в което не съм сигурен, защото колата не е моя, но проблема така или иначе не изчезна! След това вече извън гаранцията 2 пъти смазваха пружината с някаква специална тяхна смазка и така е ок месец-два и после отново почва пукането и скърцането. Казах им, че не е нормално едва ли не всеки месец да се ходи до тях за тая 5-10 мин. операция, а че трябва да се намери решение, ако трябва да пишат на японците, но естествено никой не се трогна.. Конкретния ми въпрос е дали някой има същия проблем и дали смятате, че ако си потърся само педал или пружина от някоя автоморга ще си реша проблема?
-
Общо мнение за Сивик 8-ма генерация фейс, 1.4 100 к.с., за евентуални мераклии да се сдобият с такава кола. Минуси: - Разстоянието от седалките до пода е супер малко, направена е за късокраки японци. Аз съм 1.82 и се сгъвам на четири в нея, трудно слизам и се качвам. - Возията е ужасна, не съм се качвал в по-друсаща кола. Това е при положение, че колата е със стокови 16ки, не ми се мисли за 17ки или за Type-R с 18-ки какво чудо е вътре. - Не върви въобще, витек-митек няма никой, усещането е за все едно караш 80-90к.с. - Изключително посредствена аудио система. - Двигателя става много шумен след 120-130 и в купето трудно може да се слуша музика или радио - Ужасна (никаква) видимост назад. Плюсове: - Огромен за класа багажник + "magic seats" - Седи уникално на пътя, в завои е голям кеф въпреки, че има известно накланяне. - Уникален екстериор и интериор, направен интелигентно, всичко по копчетата и управлението е лесно и умно измислено. - Добра аеродинамика и вградена антена - Доста просторна на втория ред седалки заради широката задница на колата. - Директен волан (може би прекалено директен, но все пак за мен е плюс и ми допада) - Хонда надеждност и добра сглобка Заключение: Колата изглежда спортно и има някои минуси на "спортните коли", но не е такава. Доста непрактична в доста отношения въпреки, че е в клас C, където се търси основно практицизъм. Въпреки това е свежо предложение за тези, които искат да се отличават от масата.
-
Здравейте колеги, някой случайно да има следния проблем (поне за мен). При отключване на колата габаритите се включват сами (предни и задни), а след загасяне на двигателя известно време продължават да светят като това е придружено със сигнала за забравени фарове и е доста дразнещо, защото влизайки или излизайки от колата пищи.. Интересното е че това не се наблюдава постоянно, а през определени периоди от време. Не е възможно да е функция follow me home, защото фаровете не се включват, а само габаритите.. Има ли как да се изключи това чудо? Едит от мод: Моля да допълните с инфо за двигател, година и т.н.
-
Здравейте, жена ми кара Сивик 8-ма генерация face от 2010 с малко редкия двигател 1.4 100 к.с., ръчни скорости. Пускам нова тема, защото имам няколко въпроса свързани с колицата и се надявам тук да има собственици на модела с точно този двигател. 1. Интересува ме някой сменял ли е амортисьори и ако "да", с какви? Защото возията на тази кола е ужасна, въпреки че е с 16-ки. Особено на задния ред седалки положението е трагично. Не вярвам с каквито и да е аморт. положението да се подобри значително, защото окачването си е конструирано по определен начин, но все пак.. 2. i-Vtec се включва, по мое мнение, на около 4200 оборота, преди това имам усещането, че карам 70-80 к.с. кола. Има ли практика да се слага нов софтуер на тези коли, с който системата да се включва по-рано и така колата да стане по-пъргава и приятна за каране в ниски обороти? 3. Има едно ужасно "пукане" от педала на съединителя, което още гаранционно от Хонда не искаха или не можеха да оправят, а след това и в други сервизи казаха, че не може да се оправи. Дали го има този проблем при някой колега? 4. На какъв период от време би трябвало да се смени маслото на скоростната кутия и хидравличната течност? Ще съм благодарен на всякакви съвети и мнения за Хондичката .