Да се оплача, здрав прав мотор, работещ перфектно, колата купена преди седмица нов внос, дадох я за смяна на агренаж и ролки и стана голяма беля.
След смяната дочух, че нещо не е наред, чуваше се едно кънтене, все едно сух свирещ лагер. Повъртях двадесетина километра насам натам и се ослушвах от къде идва звука. Беше сменен и пистовият ремък и ролки, само водната помпа не, по съвет на майстора и мислех, да не е от там това стържене. Дрънкането почна да се усилва, реших да отида до майстора, но за съжаление, по пътя натам, колата започна да тропа все по-силно и спря. Разглабяне и сваляне на агренажа, обтяжната ролка - почерняла, счупена пружина, надран ремък и разбита паразитна ролка, на която ѝ изпадали съчмите. Върнахме стария агренаж и ролки, за да видим дали има поражение и след запалване двигателя тракаше. Диагнозата е нещо, като изкривени клапани или нещо друго. Затова ви моля, колеги, да кажете, какво да очаквам?
Също така, бих искал мнения, как може и какво би причинило тези последствия, за има няма 20 км? Монтаж на неправилна, грешна ролка (защото видях, че има подобни и може да се объркат) , грешен монтаж или некачествени ролки? Комплектът, който взехме е ИНА.
И още нещо, при даване на контакт, светка индикатора за подргева, гасне и после свети постоянно, може ли в следствие на такъв инцидент, да се повреди подгревна свещ ?
Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети.