Jump to content

slavib

Фен
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно slavib

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Сивик 1999
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1453 профилни разглеждания
  1. Здравейте - Управление на фарове. Сивик 1999 Англичанка 90 коня. Фейслифт Не ми работи повдигането и свалянето на фаровете. Колата беше блъсната и може изобщо да не е включено. Може ли да ме насочите с машинки ли е, къде са има ли кабел и кой и др. полезно. Какъв дефект да търся. Ако може и снимка къде да гледам точно ще се радвам. Благодаря Ви ПП Изобщо не държа да да ги оправям Искам ако е възможно да ги наглася еднократно.
  2. Благодаря. Утре ще го видя какво му е състоянието. Мисля че го открих мястото до горният маркуч който отива към радиатора. Днес стана късно и тъмно. Имам допълнителен въпрос. Кой и къде е предпазителят за този датчик
  3. Явно има различни - моят е ляв плюс ASIA Благодаря на всички - трябва да се внимава особено когато не може да го върнеш. Добре че човека от магазина каза - "Дай да видя"
  4. Здравейте (Сивик 1999 Англичанка 1.4 90 коня) Забелязах че не отчита стрелката за температура изобщо - стои на нула Загрява според мен нормално защото перката включва и изключва. Маркучите са топли. За сега съм се сетил само за един дефект. Датчик, кабел, уред Не съм специалист Молбата ми е да ми обясните къде точно се намира датчика за температурата. Даже бих бил благодарен и на снимка Ако се сещате за други причини моля споделете. Благодаря
  5. Здравейте – малко се обърках Хонда Сивик с 4 врати англичанка 1999 – акумулатора с десен или с ляв плюс е Като го гледам май е с ляв плюс но ми се струва че по каталозите го дават с десен Предполагам че клемите са от тънките. Гледам Бош – добре ли е ?
  6. струва няколко лева - имаше тук тема от къде се купува с линкове Аз купих от пловдивската фирма и карам вече 4 година
  7. Хонда Сивик 1.4 is 4 врати 90КС 1999 англичанка Колко е маслото спрямо чертичките минимум максимум - според мен е 0.500 л Гори масло на гратско 0.250л на 1000 км - това не ме притеснява Планинско 0.500л - на 1000 км Въпросът е защо на планинско гори толкова много Къде да се насоча да търся проблема Колко километра ще изкара ако не правя нищо
  8. Някой има ли идея дали тази помпа е хубава. Или може да препоръча друга. https://www.autoexpressbg.com/bg/product/i2593/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B0.html
  9. Този ли имаш в предвид https://mototechnica.bg/trw-brake-cleaner-sprey-za-pochistvane-na-spirachki-500ml.html
  10. Запалих се Колега имам три въпроса По колко време търкаш на ръка с всяка от шкурките - или друг критерий Какво количество от пастата отива за два фара - питам защото може би има и разфасовки от 100 гр. Пререди да пръскаш с лака защитаваш ли останалите чати на колата от него ли не пречи че ще се напръскат
  11. Днес смених гарнитурата на капака на клапаните защото течеше от там - когато казах на майсторите за миене на двигателя за да продължим надолу казаха следното Има спрейове които миришат на етер и са или на бензинова или на алкохолна основа за обезмасляване на двигателя. Особеното е че след това не се налага миене с вода което аз искам да избегна. Т.е. обезмаслител който се изпарява. Някакви идеи по въпроса - виждали ли сте такива обезмаслители
  12. Днес моят мяйстор ми каза следното - ако е от гумичките ще пуши, ако е от сегментите няма да пуши - моля за коментари
  13. Прочетох темета - интересна е Но се зачудих за следният въпрос Ако предположим че горенето на масло е от гумичките. То какви поражения може да има и след колко километра може да се появят.
  14. Значи четейки тази тема и други подобни Някак ми се струва че при леко „прегряване“ (т.е. колата е хваната още преди прегряването и то не се е случило) и лек ремонт – шлайфане не глава и смяна на гумички на клапаните като преди това колата не е горяла на практика масло извън нормите. Чисто интуитивно и статистически ми се струва че. 1. Проблема не е в майсторите които са направили ремонта 2. Най вероятен проблем е с некачествени гумички на клапани. Пиша го това защото и при мен се случи тази ситуация – колата не можа да прегрее защото се усетих навреме. Така че е напълно възможно причината да е в гумичките. Ще е добре да обсъдим точно тях и ако някой има опит да го сподели както и при успешен ремонт без горене на масло след това да сподели каква марка са гумичките. Между другото не знам колко им е цената както и цента за труда. Ако е поносима за хубави гумички и за труд аз бих пробвал да ги сменя отново. Моля да изразите мнение
×
×
  • Създай нов...