accord_92
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно accord_92
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2.2 i-cdti
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
414 профилни разглеждания
-
Колеги, нова цена: 9200. Автомобилът наистина си заслужава При оглед ще се убедите в това, не се заблуждавайте от навъртяния километраж, моторът буквално е като излязъл от магазина, всичко по него е сменено, работи като по часовник. Колата е много гледана, гаражна!, нещо което забравих да спомена в описанието.
-
Здравейте, колеги. Продавам един изключително запазен и много добре поддържан автомобил. Изпълнението е EXECUTIVE, най-високото оборудване. Автомобилът е на реални километри. Сменил съм абсолютно всички скъпи консумативи по нея, в това число : Комплект съединител + маховик оригинални на LuK, комплект оригинална ангренажна верига , включващ двете вериги, всички водачи и обтегачи,сменен е колектора от стоманен на чугуен, тъй като за този модел това се води като недостатък и лесно се пукат, но с новия такива проблеми вече няма, нова турбина, нова хидравлична рейка, задни носачи, нови предни и задни дискове и накладки. Направено е пълно обслужване на автомобила, ново масло, филтри, хидравлична, спирачна течност и нов антифриз. Колата е каране само с хубаво масло Castrol 5w40 edge, сменяно на всеки 10000км. Гумите са летни continental conti premium contact 5 на два сезона, но в отлично състояние. Колата се намира в безупречно техническо състояние. Изключтелно тиха работа на мотора и след обслужването, както и смяната на веригата моторът работи като НОВ! ! ! Окачването е много стегнато, няма потропвания и похлопвания. Екстериорът има леки забележки в рамките на нормалното за кола на тези години и километри, но нищо сериозно. Предлагам преглед в абсолютно всеки сервиз, който купувача желае. Никога не е спестявано нищо по колата по отношение на КАЧЕСТВЕНАТА поддръжка. Към автомобила се предлага и сервизна книжка с фактури на всички правени ремонти и части купувани за нея. Отговорям единствено на сериозни обаждания. Не предлагам бартер. Колата е 2004 година. Телефон за връзка : 0878 827 477 - Мони Славчев Цена : 9850 лева
- 1 reply
-
- 4
-
Здравей колега, Имал съм подобен на твоя случай на два пъти през годините и съм го описвал подробно в форума. Спокойно, не се вкарвай в филми напразно. Може и твоя случай да е както беше при мен и всичко завършва без никакви щети и разходи. Индикациите при теб и хронологията на събитията е поне на 90% същата: "Публикувано 23 ноември 2013 - 10:11 Колегите с дизелите, да внимават в този сезон с Еко! Миналата година така заредих повечко гориво при топло време в началото на декември и след 5 дни като сви студа и ми зъмръзна дизела в горивния филтър. Пазех бележката и ходих на бензиностанцията им, от която честичко сипвам. Направиха справка и се оказа, че заради топлото време тук и почти лятното в Гърция, дизела на тази дата бил някакъв полузимен с температура на замръзване -10. Дори и най-зимната им нафта излизала от рафинерията едва с -15, но в БГ при супер студ уж добавяли химикали за -20. Същото ми се случи и преди 2 г. с малка верига бензиностанции на познат, която тогава внасяше също от Гърция нафта, но после Бойко съсипа малките и вече зареждат само от Лукойл. Та тогава пак ми замръзна и обяснението беше същото-заредил бях повечко от полузимната гръцка нафта при топло време и не я бах изразходил близо 3 седмици, след което бе свил як студ. Така че според мен сега е опасно да се пълни от Еко, или трябва да се сипва добавка против замръзване, като най-евтини и проверени са на Шел едно голямо шише за 1т с цена 10 лв и на Лики Моли едно голямо шише за 27 лв за 1т също. Зимата според мен, за хора в по-студените области и планинари като мен, най-добре е Макс моушън или на Шел Нитро. В другите 3 сезона няма проблеми и с обикновените нафти." Само да допълня, че дори след трайо затопляне на времето, минава ден-два, докато се размрази напълно желираната нафта в горивния филтър. При първия случай даже ходих в почти непрестанен авариен режим, със често светваща лампа на свещите до Юби ко и като я прибраха на топло в сервиза и подгряха зоната около филтъра, след 1-2 часа всичко бе наред. При втория случай, първо я вкарах в един подземен паркинг, после малко на припек и отново се оправи. Ако слагаш добавка преди замръзване, тя се слага преди доливане на гориво. Дано и при теб това да е проблема и да се реши по такъв елементарен начин. Успех! Благодаря за мнението, колега. В момента съм оставил колата на охранаем подземен паркинг на топло, тъй като предвид предстоящите сибирски студове в следващите дни реших, че е по-добре да я прибера някъде и ако проблема ми е както ти си го описал, би следвало след няколко дни всичко да е ок. Ще се провери и ще пиша. Тази кола за 6 години никога не е влизала в авариен режим, даже за мен тези индикатори бяха нещо ново .
-
Зареждам само от бензиностанции на Еко. Силно се надявам след смяна на горивен филтър проблема да се реши, защото пръснах една торба пари за смяна на верига, масла, прочистване на дюзи и така нататък, и сега някак си е несправедливо .
-
Здравейте, колеги. Днес ми се случи същия проблем или поне се надявам да е така. Колата не беше карана от доста време, поне 3 седмици, тук там я припалвах, за да не й падне акумулатора. Дизелът беше на ръба, преди да светне резервата, тоест не е имала кой знае какво количество в нея. Ноември месец направих пълно обслужване на мотора, в това число смених и веригата, всичко по нея е ново и оригинално от Япония, моторът работи като по часовник и днес реших да я покарам и както си вървя, по едно време почна нещо да прекъсва, подавам газ и тя едва вдига обороти, тоест нямаше го момента на изтласкаване, светна резервата и реших, че по всяка вероятност оставам без гориво. Зарязах колата, обадих се на приятел, донесе ми 10 литра нафта, наляхме , запалих, тръгнах , известно време нямаше проблеми, излезнах на Цариградско, настъпих газта, колата заби муцуна, почна да прекъсва и ми светна чека за подревните свещи и почна да мига, не чека с удивителната, а другия, който се намира долу в дясно и колата не искаше да вдигне повече от 3 оборота.... Според вас и аз ли съм с проблемем горивен филтър? Сменян е миналата година, някъде пролетта, на МАН уж хубав, скъп, но знам ли , може да се е задръстил бая и от това нередевно каране.. не искам да си помисля за проблем с турбината...защото ме съмнява, тя си работи и звучи добре..Давам Ви линк с файл към видеоклип, който заснех в момента когато светна чека, за да видите за какво говоря. http://dox.bg/files/dw?a=be4198d8eb