Minev
Фен-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Това са LEDriving PREMIUM W5W 4000k на габаритите и същите в комбинация с Philips H7 White Vision
-
Здравей колега, Аз лично съм със следните крушки на Osram (карам Civic 8G, но в случая не мисля, че е от значение): https://www.osram.com/am/ecat/LEDriving PREMIUM-LED interior lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1140185/PP_EUROPE_Europe_eCat/ZMP_1046312/ По идея трябва да се ползват в купето (не случайно се водят интериорни) и до колкото знам не са сертифицирани / предвидени за шофиране, но аз проблеми до момента не съм имал. Ако имаш желание може да ти направя снимки, но лично според мен не са достатъчно ярки. Карайки само с тях са ми махали от насрещнодвижещите се коли, за да си пусна фаровете. За това сега карам с пуснати къси светлини. Към момента единственото положително, което намирам в тях е цвета (мен лично жълтото не ми харесва) и по-дългия (уж) живот, защото не обичам да сменям крушки Надявам се, че информацията ще ти е полезна!
-
Здравейте колеги, От доста време и аз се чудя за подобна подмяна на крушките с LED. В тази връзка исках да попитам: Както беше писал Маркони, успяхте ли да направите снимки "срещу стена", където си личи какво е "отрязването" на светлината? Преди време приятел ми беше донесъл комплект H7, тип "евтини, китайски от AliExpress", просто за да ги тестваме в рефлекторни фарове - светеха в космоса. За това и вече търся препоръки В UK форума има колега, който там е известен с това, че "зарежда" народа с крушки. В темата му има добри отзиви и някакви снимки за тези крушки: https://www.aurorabulbs.com/collections/led-headlight-kits/products/philips-lumileds-g7-led-4000-lumens-headlight-conversion-kit?variant=10675313475 След кратко разследване обаче силно вярвам, че той просто ги препродава, а реално човек може да ги вземе от източника - азиатците: https://www.aliexpress.com/item/Yeslight-H1-H3-H4-H7-H11-9005-HB3-9012-9006-HB4-LED-Headlight-Auto-Kit-LUXEON/32803972844.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4db04c4dTxhmzF Предвид положителните отзиви от UK форума и цената от 70-тина лева си поръчах комплект H7 от AliExpress. Ако някой от вас случайно има впечатления и от тях - добре са дошли (ако са гадни да ги отказвам, докато е време :P). Ако ли не, като дойдат и тествам ще пиша дали има "Сигналът на Батман"
-
Здравей колега, На въпросът "шумно ли е в купето" бих отговорил със: За мен е сравнително шумно (карам дизел), но поносимо. Ако слушаш музика едва ли ще ти прави голямо впечатление, но не очаквай "вакум" / "откъсване от света" като затвориш вратите Пълна шумоизолация в 2-3 Софийски фирми, които с това се занимават излиза около 1.5 - 1.8к BGN, което не смятам, че е рентабилно (има и DYI из i-net пространството, но за мен реших, че не си заслужава). Моят съвет - по-скоро покарай / повози се при колегата @thelastbonbona, въпреки че кара дизел. Камерата за задно виждане смятам ще ти реши проблема със спойлера в средата на огледалото за задно виждане. Моите стъкла са фолирани (задно + странични) и в тъмно, дъждовно време е изключително неприятно. През останалото време не съм имал затруднения! Ако стъклата са ти напълно "стокови" предполагам е по-добре. За возията вече си се информирал, че е твърда, но не бих казал, че е неприятна. Имам познат, който беше доста предубеден, че е нетърпима, но след като го возих си призна, че е ок и би карал. Ако имаш проблеми с кръста по-скоро потърси авткомобил с по-мека возия / позиция на водача по-високо, за да не се навеждаш при качване/слизане от автомобила.
-
Здравей колега, Втора зима карам с ContiWinterContact TS 850, 205/55/16 и съм изключително доволен.
-
Здравейте колеги, На Вашето внимание предлагам зъбно колело, разпределителен вал (GEAR, INTAKE CAM) Part number: 14441-RBD-E00 / 14441RBDE00 / номер 14 от прикачената схема Състояние: Ново, неотваряно. Цена: 160лв Телефон за връзка: +359 899 949 209 Лице за контакт: Иван Минев (моя милост) Локация: Гр. София Начин на получаване: С избран от Вас куриер или лично предаване след предварителна уговорка за гр. София Причина за продажбата: Поръчано беше грешно, вместо зъбно колело на маслената помпа при смяна на ангренажни вериги и прилежащи компоненти.
-
Оригиналът е много готин, трудно щеше да сбърка Анто :))
-
За моя сивик направих "номера" със 17" летни и 16" зимни като лично според мен с по-малките вози "по-меко", до колкото изобщо може да се нарече "меко". Ще споделя моя опит и покупка на гуми/джанти в края на 2016г: Колата ти е дошла със 17", което явно е така. Висок клас зимни гуми (205/55/16) + 16" алуминиеви джанти са както беше писал колегата @thelastbonbona ~1000-1100лв. Решаваш да караш зимата със 17" (225/45/17) - цената на гумите е отново ~1000лв Както вярвам е писано вече по този въпрос, до известна степен си заслужава да си сложиш по-малки джанти с идеята съотношението между гума/джанта да е в полза на гумата, разбирай между асфалта и джантата ти да има повече гума. Идеята? Като друснеш в някой кратер по нашите родни пътища да не дрънчи директно в джантата. Последното с уговорката, че си увеличаваш шанса, вечно здрави гуми и джанти - в по-топли страни с читави пътища. Тук бързам да кажа, че всеки им "един приятел" който кара с големи/малки джанти и е патил/доволен - всеки сам решава. От към стабилност - не вярвам нормален човек при зимни условия да се вживява в ролята на пилот, но поне от моя опит - с по-широките гуми колата стои по-добре на пътя и лично за мен се управлява по-добре. В тази връзка лятото като успеят да запълнят дупките можеш спокойно да си пе́ркаш със 17" за по-голям кеф от шофирането. Визуално - поне за мен 17" пасват доста по-добре от колкото 16". Моята е с абсолютно идентични като модел OEM джанти и зимата малките седят като взети на заем. Нещо което се сетих допълнително - на истина ако имаш 2 комплекта гуми/джанти, смяната става много по-бързо и срува ~18-20лв. Ако ли не - става една идея по-бавно при гумаджията и цената е ~х2 ако не се лъжа. Минуса - като товариш/разтоварваш 2 пъти в годината гумите и джантите ще ти тежи повече ако си с два комплекта.
-
Колега, смени ли вече съединителя? Ако да, с какъв? Аз съм в подобна на твоята ситуация като също обмислях ремап.
-
Здравейте колега, Като подарък за мой приятел бях купил https://www.amazon.de/gp/product/B012N74GUW/ref=oh_aui_detailpage_o05_s00?ie=UTF8&psc=1 - Joie Trillo Shield. Това, което ме спечели, за да поръчам този модел: Наличието на ISOFIX Ревютата, които четох в интернет пространството и по-специално мнението на ADAC за въпросното столче - https://www.adac.de/infotestrat/tests/kindersicherung/kindersitz-test/detail.aspx?KisiID=390&nc=True&info=JOIE++Trillo+Shield+(Isofix)&ergo=True JOIE Trillo Shield (Isofix) Review (German). Ревюто е на немски, но Translate функцията на Google Chrome / Google translate ще ти дадат адекватен превод на английски. Цената / качеството (на картинка и ревюта към датата на покупка) в сравнение със сходни продукти По същото време мой колега от офиса гледаше "ефектни" / "фешън" столчета то типа на Sparco, но след бърз поглед в интернет стана ясно, че нивото на сигуност е по-ниско от столчето, което споделих. В следствие на това моят колега също си купи JOIE Trillo Shield. Ако ти е любопитно (отново на немски за съжаление), можеш да погледнеш https://www.adac.de/infotestrat/tests/kindersicherung/kindersitz-test/default.aspx Списък с оценки на детски столчета от ADAC Тук столчетата са групирани в зависимост от типа им / за колко големи деца са подходящи. Ако ти допадне списъка, но имаш затруднения с немския или Chrome-а не превежда нещо адекватно, пиши и ще помогна. Обратната връзка, която имам към днешна дата от двамата татковци за гореспоменатата седалка е следната: Татко с Golf V, 5D Hatch от 2007 и син на ~9 месеца - седалката е удобна за малкия. Лесно го слагат вътре и видимо му е удобна. Захващането с ISOFIX-а е добро. Седалката се монтира за една минута. Майката няма затруднения да го слага вътре. Покритието се чисти лесно. Татко с Hyundai i30 от 2012г и син на ~1г. и 2 месеца - същото като другия. Тук малкия е ползвал друга седалка преди това (не знам каква точно), в която е буйствал. В тази му е видимо по-удобно и не мърда по думи на баща му (може и да е пораснал просто, знам ли ) Надявам се, че съм бил полезен. Поздрави, Иван ПП: Столчето е подходящо е за по-големи деца (от 9 до 36кг) като за тях се модифицира (махаш някои елементи) и ползваш.
-
В търсене на нови чистачки за Civic-а преди няколко седмици си поръчах и получих тези: https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1193797 За доставка платих 20лв, същата отне грубо около две седмици. Пратката дойде с кашон, брандиран с autodoc.eu или autodoc.de (не си спомням точно). Гледайки сайта на autodoc.bg смятам, че зад двата .bg сайта стоят едни и същи хора. Добрата новина е, че на по-ниска цена поне в онлайн магазините такива чистачки не открих. За момента съм доволен как "бършат", но предстои да видим как ще им се отрази лятото.
-
Здравейте колеги, От няколко месеца имам дизелов Сивик от 2007г с пет врати. За съжаление, чак след покупката забелазях, че шофьорската седалка ми е доста неудобна и получавам болки в кръста. Зимата, с палто и жилетка е добре, но ако карам по тениска / риза е доста неприятно. До колкото четох из чуждите форуми, този проблем се среща при доста водачи,като за съжаление заводска лумбална опора не се предлага на този тип возила. Разгледах и тук, но не открих подобна тема (имаше една за CRV, но не и за Сивик) за това и отварям тази. Опитах да регулирам седалката във височина / облегалката, но това не реши проблема. Опцията "сложи си възглавница под кръста" нещо не ми допада на първо четене. Опитах с тази https://www.amazon.de/gp/product/B01GK44S1G, но се оказа прекалено "дебела" и неудобна за целта, та сега прашасва, без да е ползвана. Търсейки други възможности, попаднах на тази универсална "надуваема" опора https://www.amazon.com/Rostra-250-1454-ComfortSeat-Lumbar-Support/dp/B00D4BNU5Y. Както и на следната продуктова гама, която за съжаление не открих от къде може да се закупи http://leggett-automotive.com/products?target=seating. Освен това, като вариант се обадих на няколко автотапицера и ми предложиха да сложат материал (някаква пяна / дунапрен или както те го наричат), който да служи като опора, но тук притеснението ми е, че няма да подлежи на регулиране и ако нещо не е съвсем напаснато, ще се наложи отново да се "отваря" седалката / седалките. Въпросът ми към вас е дали имате / сте имали подобен проблем и какво решение открихте ?