Entel
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно Entel
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Skype
N/A
Последни посетители
1117 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги! Наскоро се разделих със своя Сивик и ми останаха няколко неща за продажба: - Оригинална Филтърна кутия Honda Civic 10 ген. 1.5T 150лв - Bluespark Tuning Box (до 240 к.с.) - 250лв От tuning box-a имам лични впечатления от ползването му (точно 1 год.). Лесен за инсталация и безпроблемен за употреба. На средна (default) степен прави колата доста по-пъргава и приятна за каране. Линк към страницата на производителя: https://bluesparkautomotive.com/honda-civic-1-5-vtec-182ps За контакт ЛС или на 0882871639
-
Здравейте колеги, Имам един ненужен спойлер крило за Honda Civic 10 генерация седан, цвят черен гланц. Слаган е за проба известно време, но реших да го сваля в крайна сметка. С много фин дизайн, не пречи на видимостта през задното стъкло. Приляга перфектно по формите на задния капак. Може да се закрепи както чрез винтове, така и с двойно-залепваща лента. Цена за колегите тук - 120 лв Може да ми пишете ЛС тук или на тел. 0882871639 Благодаря!
-
2.0Т са друга бира, но не са лъжица за моята уста (финансово). Тръгнах от планове за закупуване на Сивик 10ген. 1.5Т, но в момента цените са направо ужасяващи. За сходни пари намерих този акорд и се замислих. Ходих да го гледам веднъж и ми хареса визуално и като работа на двигател. Наясно съм и със състоянието, в което пристигат колите от Канада. И понеже е нова тръпка, не съм изчел американските форуми още за да разбера къде са му слабите места. Надявам се някой във форума да удари едно рамо със съвети на какво трябва да обърна внимание.
-
Здравейте колеги! Някой дали е ходил да гледа този Акорд 10 ген: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11652357523831489 Някакви отзиви? Има ли нещо конкретно за модела, на което трябва да се обърне специално внимание при оглед? Благодаря!
-
Ходих на оглед за бялата от горния пост. Въпреки по-постните екстри, колата е в топ състояние и е възстановена наистина качествено и с нови части. Продавачът също е свестен. Не пожела да направи разумен компромис в цената, затова няма да е моят автомобил. Но, въпреки всичко, препоръчвам ако има колеги, които търсят в момента, да отидат и да я видят. На живо колата стои много по-добре, от колкото на снимки.
-
Тези дни ще ходя да гледам тази бялата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11656855771135493 Има ли нещо по-специфично на което да обърна внимание като за първи оглед? Някакви съвети? Естествено, колата ще отиде и до сервиз ако се харесаме.
-
Колега, не търся фейслифтова кола, а 10ген. започва производство от края на 2016та. Мисля, че не е непосилна задача да изскочи кола на 5г за тези пари. 30-35 е диапазонът в който вървяха в последните няколко месеца, включително 2-3 екземпяра купувани като нови от бултрако. Не съм супер притиснат от времето и ще почакам нещо да изскочи. Благодаря за мнението.
-
Намерих синята в autostat.com и срещу 15 лв. си спестих излишно обикаляне и занимавки със сервизи. От автокъщата не са ме излъгали, колата наистина не е била блъскана, наводнявана е Явно наистина има причина да стои вече половин година така...
-
Така каза колегата Honda_Z в по-горния коментар.
-
Най-вероятно има разлика в нивата на оборудване между Евопа и Северна Америка, защото там този трим левел (SPORT) е втория отдолу-нагоре: https://www.barbourhendrickhonda.com/2017-civic-trim-comparison-greenville-nc.htm Казваш "АДЕКВАТЕН" сервиз, а не "БУЛТРАКО". Някакви съвети към кой сервиз да се насоча? В София съм.
-
В първата ме притеснява това, че за 5-6 месеца откакто е обявена, доста подобни на нея в същия ценови клас заминаха като топъл хляб, а тази още стои. На външен вид изглежда добре, без луфтове между детайлите, запазен салон. От къщата твърдят, че не е имала удари, но предвид че предната ми кола беше от Канада, съм много наясно какви коли влизат от там. Не откривам никаква информация за удари и "salvage" статуси по регистрите в Канада, но изглежда, че предното стъкло е било сменяно, защото уплътнението е намачкано. Също така се натъкнах на странно покритие в двигателния отсек, което съм склонен да смятам за нещо нормално в Канада. Прилича на лепкава жълто-кафява грес, покриваща почти всички метални повърхности в коша. VIN-ът на колата e SHHFK7H43HU308912
-
Здравейте колеги! На пазар съм за употребяван сивик 10 ген. Насочил съм се към хечбек с мотор 1.5Т, автоматик. По стечение на обстоятелствата, точно когато се видях с кеш в ръка, обявите за такива сивици рязко намаляха. В момента има не повече от 2-3 екземпляра в диапазона 30-35к, пръснати из страната. До момента съм ходил да гледам единствено тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11656333479696859 Колата е внос от Канада, на външен вид доста запазена. Притеснява ме, че дълго време се продаваше от частно лице, след което премина към автокъща, която я продава от името на същото частно лице. Вече около 6 месеца е на пазара, а цената ѝ се движи от 31 до 34к. лв. Има ли някой съфорумец, който е ходил да я гледа и има впечатления? Искам да избегна излишно разходване на време и ресурси в гледане на коли, които не си заслужават. Набелязал съм още: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11654836233363524 (в Бургас) и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11656855771135493 (в София) Моля за мнение ако някой е гледал някоя от тези 3 обяви. Благодаря предварително!
-
Здравейте колеги! Почти година по-късно възраждам темата (за радост, че не беше по-скоро) Както написах - след смяна на свещи колата се оправи и в продължение на около 10 000 км. не даваше никакви признаци за проблем. След това започна рядко да придърпва, в последствие повече и повече. Остава само с придърпването обаче (включването на VSA лампата го няма). В момента ситуацията е следната - на предавки от 1 до 6 придърпва, най-често, когато педалът е натиснат за плавно ускорение. Грешката, която не бях идентифицирал се оказва P0420 Code: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Мненията по форумите ме насочват по-скоро към заминаващ катализатор, отколкото към неизправна ламбда сонда. От тук ми възниква и главния въпрос - някой имал ли е успешно премахване на катализатор до момента? Трябва ли нещо допълнително да се пипа по компютъра за да не плюе грешки? Бихте ли ме насочили към място, където ще се отнесат професионално и биха премахнали и изкупили стария катализатор? Опитвам се да навържа симптомите един с друг, за да не обикалям излишно майстори, газаджии и т.н в безсмислени диагностики и ремонти. Благодаря на отзовалите се!
-
Реших да си направя един тест на бензин за да не храня газаджиите излишно. Оказа се, че и на бензин придърпва, доста по-рядко, разбира се. Купих 2 комплекта свещи и вчера ги сменихме. Отделно гледахме и колата на диагностика - нищо притеснително не изскочи (освен датчика за еърбега, който ще мисля как да оправям). След смяната на свещите колата не даде никакви признаци на проблем. Благодаря на отзовалите се!
-
Благодаря за съветите. При първа възможност ще проверя за свещите. Имам гадното усещане, че италианеца щом е бил достатъчно мърляв от 2010 насам да не смени газовото филтърче, ще е оставил и други такива недогледани и необслужени елементи. Било то други филтри, свещи, кабеляк и прочее. П.С освен VSA (която святка относително рядко) се включва и check engine лампата. Оправя се с откачане на акумулатора и след 50-200 км светва отново.