Jump to content

g.n.g

Фен
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

g.n.g last won the day on Януари 14 2020

g.n.g had the most liked content!

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно g.n.g

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Януари 5

Profile Information

  • Кара
    Accord K24A3, tourer, auto
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1664 профилни разглеждания
  1. Привет отново. Сега се чудя дали да поръчам оригинален датчик, и да чакам около 30 дни за доставка, или да взема заместник веднага? Знам от ;ичен опит, че кнок датчика работи САМО оригиналният, но за това нямам представа. Оригиналният с отстъпка идва около 260 лева, а на някои уж реномирани марки около 90 лева.
  2. Здравейте колеги. Пускам тази тема, тъй като видях много други съдържащи код P0341, но в нито една на намерих моят проблем. Колата е Accord 7, 2004 година, 2.4 бензин/газ На 213к километра (би трябвало да са реални, защото я взех внесена от Швейцария с минал преглед там, и километрите тогава съвпадаха). Проблема е следният: От известно време светва чека, VSA и ! на таблото. Разчита го като грешка P0341- Camshaft Position Sensor "A" Circuit Range / Performance (Bank 1 or Single Sensor), което само по себе си води до няколко неща. Най-страшното за мен (ако се случи не мисля да го правя) е да се сменя верига (колата се кара по-малко от 7к на година, и така или иначе имаме други ще да се бракува). Обаче: Грешката светва САМО при първото палене на студен двигател? Изчаквам да загрее и да си включи на газ, трия грешката, чека и ламБите гаснат, и потеглям. В този ден мога да паля безброй пъти колата и нищо не светва. Работи си нормално, върви си нормално и всичко е ок. Не се чува да трака веригата, работи равномерно и на студено и на топло, а като е топла не се чува и двигателят даже. Обслужвана е винаги на време. Някой имал ли е сходен проблем, защото на мен ми казаха или датчиците (на разпределителният вал )или веригата, но не ми се иска с "проба-грешка" да се случват нещата. Благодаря предварително за съветите / насоките! Поздрави от мен, и приятна почивка.
  3. Здравей blajko. При мен тресенето беше САМО над 120км. в час (това го разбрах когато за първи път излизах извън града). В сервиз на Хонда казаха, че е дясна полуоска. Аз закупих такава Втора употреба, и тресенето се премести от високата скорост САМО между 30 и 40 километра! Това ми говори, че няма как да е от кутията, а си е от полуоската, просто и тази която съм купил втора употреба не е читава. Ако ускорявам бавно (много плавно) или бързо не се усеща! Усеща се само при едно никакво ускорение м/у 30 и 40 км. Мислех да ходя да я лекувам, но се отказах (просто купих и една Акорд 8, и тази оставих за работна), карам си я така, и вече съм свикнал как да ускорявам за да не се усеща. Дано само това да е проблема, пък ако се наложи ще се рециклира. Факт е, че за около 30к километра (предимно градско) по колата не е правено нищо освен смяна на една бобина и консумативи.
  4. И аз се замислям за "залепнало" реле. По пътя на логиката няма как нещо само да се оправи! Сега ще изпозлвам тази кола поне две седмици, и ще наблюдавам дали ще се появи пак този проблем.
  5. Здравейте отново! Да споделя какво стана: Днес съвсем бях забравил за колата, но се наложи да излена преди малко, и реших с нея да се разходя. Сложих обратно клемата на акумулатора, и вече НИЩО не светеше? Мигачите си работят нормално, алармата също, както и авариините светлини? Нямам представа аккво беше станало, и как се е самооправило, но за сега ще я наблюдавам и карам по-често за да видя.
  6. Привет отново, и благодаря за отговорите! Нека да доуточня: Мигачите (във фара, на огледалото и в стопа) СВЕТЯТ без прекъсване. На таблото лявата стрелка СВЕТИ без прекъсване. Светят независимо дали ключа е в колата, или извън нея, независимо дали е заключена или не. Аларма има, и когато се отключва и заключва премигват мигачите (съответно от ляво не премигват както трябва). Когато включа на дясно си работят (от дясно, а в ляво си светят пак без прекъсване). Когато включа на ляво премигват, но като че ли не точно. Просто отслабва светлината, но по-голяма част от времето светят. Все още е без акумулатор за да не го съсипя, но утре ще видя като го свържа (днес с децата нямах никакво време, не, че утре ще имам повече, но поне по светло ще се ровя).
  7. Здравейте колеги. Преди малко използвах автомобила, и след като паркирах и заключих забелязах, че левият мигач свети (САМО СВЕТИ, не мига!)! Оключих с идеята да съм забравил лоста за мигачите, но не е от това! Когато включа лявата позиция започва да премигва, но едно не както трябва. Всички кручки светят когато колата е загасена (все едно съм с Американка, и габаритите не могат да се изключат). Много страннен за мен проблем и не знам от какво може да се е получил? Наложи се да сваля клемата на акумулатора, защото ще го съсипя отново (добре, че забелязах, че както се кара един път седмично колата....). Моля някой да даде мнение от какво може да е, и как да одстраня проблема! Предварително багодаря! Поздрави от мен, Жоро!
  8. Здравей колега, и честито за крайният резултат! Ще помоля да ми дадеш информация за фирмата извършила ремонта, както и цена на ЛС. При мен имам едн омнооогооо слабо трептене, САМО м/у 30 и 40 километра (и то не винаги, а самоако натискам педала на някакво средно ниво). Когато купих 7-цата си имаше проблем и замених цялата полуоска с оригинална втора употреба. Определено не ми прави печатление вече, но като чета тук май ще я "лекувам" и аз. Благодрая предварително!
  9. Точно на тази марка е! Реално вече веднъж е сменен с нов, но се оказва, че са поотлежали по складовете (почти 1 година и 8 месеца) преди да го закупя. Възможно е и да е от това, че по-малко е търсенето на Азия стандарта. Но при всяка марка има "черна овца", независимо колко е реномирана или не! Аз съм доволен както вече казах (цена-качество). П. П. Това е лично мое мнение, и никой НЕ е длъжен да се влияе от него! П. П. 2: измерената консумация при покой на колата е : 0,013А. Това нормална стойност ли е според Вас?
  10. Честно да Ви кажа карам с Vega вече повече от 7 години, на над 10 автомобила (лични 3, на роднини 3, и служебни (покрай служебните научих за тази марка изобщо)). Само веднъж съм имал ядове (точно с Азия стандарта), но го смениха гаранционно в рамките на 30 минути след като го занесох в представителството им (ако не се лъжа даже е Българска търговска марка, която се прави в Корея). Явно точно този стандарт им куца нещо. Вярно не изкарват по 6-7 години, но пък цената на която ги купувам ме устройва. За 112 лева с три години гаранция е екстра, дори и да изкара само гаранцията си (става въпрос за този 65Ah, и под 80 лева за Азия стандарт с две години гаранция). Както се казва не е болка за умиране 35 лева на година, имайки предвид, че колите (Accord) са здрави, и почти няма инвестиция за части (надявам се така и да си остане). П. П. НЕ правя реклама на фирмата, или нещо подобно! Просто споделям от първа ръка за марката!
  11. Всичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана:
  12. Да, влиза. Имах такъв стар, и преди да купя новият съм го тествал. Днес ще направя снимки след като го монтирам.
  13. Ами новият е 65 ампера и 580А стартов ток. Със сигурност е по-добре и от двата в варианта които ми показвал колега.
  14. Благодаря за отговорите. Цецо, мерих, но няма консумация. Проблема дойде когато лятото на два пъти малкият е щракал плафоните и акумулатора бе паднал на 9 волта. Заредих го, но зелената точка изчезна от него. Направи ми впечатление, че дори и нов докато беше, когато стартирам двигателя при студено време (-10 и повече, при положение, че не е стартиран два-три дни) се движеше стрелката на бензина. CARPERA, имам два гаража, но тази кола седи извън тях. Зарядно имам, а и кабели за ток. Днес закупих 65 Ah, но не съм го монтирам, защото нямах време. Надявам се като е с три години гаранция, и произведен преди 4 СЕДМИЦИ да изкара поне гаранцията! Старият може да го занеса с гаранционната карта да си го мерят, и ако кажат да го сменят с нов, ако ли не отива в единият гараж за да се помпат гумите на колелата и мотора. Ще направя снимка как седи 65 ампера в "леглото" на Accord 7 (ако на някой му е интересно де).
  15. Здравейте. Accord К24 комби седи пред единият гараж като стража, и се изпозлва предимно за работа, но ето, че акумулатора издаде багажа (има още няколко месеца гаранция, но не ми се занимава, а искам да сложа по-голям). Добре, че имах кабели да си дам сам ток, че с автомата го .... Та прочетох доста и така или иначе НЕ намерих това което ме интересува: 1: Ако се сложи 60Ah или по-голям акумулатор ще има ли проблем за самият автомобил? 2: Аз днес извадих всичко и успях да напъхам 65Аh обикновен акумулатор! Е малко трудно, но с леко преправяне може и да се захване както трябва. Беше си със стандартен десен +, но като го завъртях клемите си дойдоха на място. Само на + клемата трябваше да разглобя и завъртя болта да е в другата посока (от там позволява да се отвие и завие). Ако няма проблем с удоволствие утре ще закупя един 65Ah с 3 години гаранция, че ми писна баш когато стане студено и колата ми трябва спешно за работа да се ядосвам излишно. Благодаря предварително за отговорите!
×
×
  • Създай нов...