-
Мнения
202 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
23 NeutralОтносно Mironch0
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 17.08.1979
Profile Information
-
Кара
караше- honda accord cc7,F22Z2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Перник- София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
UP с намалени цени: двигател F22Z2 гол -350лв големия талон е наличен скоростна кутия OT F22Z2 - 100лв изпускателен колектор от две части е - 40лв всмукателен колектор от две части ес монтиран газов инжекцион ROMANO - 50лв(без газовата газов инжекцион ROMANO с бутилка за резврвната гума - 100лв стартер - 50 лв динамо - 50 лв климатик - 50 лв воден радиатор - 50 лв климатик радиатор - 50 лв ABS модул - 30 лв круиз контрол модул - 30 лв волан с круиз-контрол-20 лв вътрешен блок в купето с радиатор и климатик - 60 лв вентилатор в купе със пласмасарията - 30 лв управляващи клапи за климатика- 30 лв въздушна възглавница за шофьор - 20 лв въздушна възглавница за пасажер - 20 лв копчета по купето - 10 лв на бройка черен претапициран таван имам в черно плафон за купето, козирките за слънцето- 20лв странични стъкла - 15 лв на бройка машинки за стъклата-20 лв нови предни дискове неразпечатани - 50 лв предпазни ламарини зад задни дискове- 10лв табло-скоростомер - 20 лв жило за ръчна спирачка - 10 лв ABS модули за предни и задни колела - 15 лв на бройка външни брави за вратите - 15 лв на бройка плафони за осветление на купето черен и сив много рядък(има допълнително осветление за пасажера и шофьора, което е изключителна рядкост) - 15лв слънцезащитни козирки черни (пребоядисани)- 10лв ел. кожен салон с подгрев е - 90лв преден-десен фар с капаците-напълно оборудван! - 30 лв преден фар необорудван - 10 лв (необорудваните фарове са за преди фейслифта) задни стопове-малките(на багажника) - 10 лв мигачи - 10 лв останали болтове за гуми - 1 лв на бройка лостове за мигачи и светлини - 15 лв жило-преден капак, жило заден капак, жило бензин - 10 лв капачка за бензин - 5 лв теглич-оборудван - 80 лв задна броня - 40 лв скоростен лост - 10 лв жила за скорости - 10 лв предни ламарини от купето тези, които са пред радиатора и се огъват при удър... - 20 лв пластмаци под чистачките - 10 лв моторче за чистачки - 30 лв пласмасови брони- надлъжните, които са под вратите - 10 лв корите в багажника - 10 лв черен мокет - 10 лв пръскалка за фарове - 20 лв. на бройка казанче за пръскалка на фарове с двете моторчета -30 лв бензинова помпа - 50лв делко - 90лв инжектори - 60лв джанти-алуминиеви USA-оригинал - 90лв секретни болтове + подарък 3 ботла с допълнителен секрет- 30лв. книжка-хонда - 15лв.
-
- ми по спомен от много търсене, до 2-ка мотор (все тая бензин-дизел) са еднакви, но за 2.2 и 2.3-бензина са различни...
-
Да опресня какво е останало: двигател F22Z2 гол -450лв големия талон е наличен скоростна кутия OT F22Z2 - 200лв изпускателен колектор от две части е - 50лв всмукателен колектор от две части ес монтиран газов инжекцион ROMANO - 50лв(без газовата газов инжекцион ROMANO с бутилка за резврвната гума - 150лв стартер - 50 лв динамо - 70 лв климатик - 65 лв воден радиатор - 95 лв климатик радиатор - 60 лв ABS модул - 50 лв круиз контрол модул - 40 лв волан с круиз-контрол-30 лв вътрешен блок в купето с радиатор и климатик - 100 лв вентилатор в купе със пласмасарията - 40 лв управляващи клапи за климатика- 40 лв въздушна възглавница за шофьор - 20 лв въздушна възглавница за пасажер - 40 лв копчета по купето - 10 лв на бройка черен претапициран таван имам в черно плафон за купето, козирките за слънцето- 40лв странични стъкла - 20 лв на бройка машинки за стъклата-30 лв предни пружини с амортесьори нови са, цената - 100 лв. задни пружини с амортесьори и повдигаща планка всичко ново - 100 лв кормилна рейка - 100 лв нови предни дискове неразпечатани - 60 лв предпазни ламарини зад задни дискове- 10лв табло-скоростомер - 30 лв заден горен носач нов - 30 лв жило за ръчна спирачка - 20 лв ABS модули за предни и задни колела - 15 лв на бройка външни брави за вратите - 20 лв на бройка плафони за осветление на купето черен и сив много рядък(има допълнително осветление за пасажера и шофьора, което е изключителна рядкост) - 20лв слънцезащитни козирки черни (пребоядисани)- 15лв слънцезащитни козирки черни (оригинални) за таван със шибидах- 15лв ел. кожен салон с подгрев е - 120лв преден-десен фар с капаците-напълно оборудван! - 60 лв преден фар необорудван - 20 лв (необорудваните фарове са за преди фейслифта) задни стопове-малките(на багажника) - 20 лв мигачи - 10 лв останали болтове за гуми - 1 лв на бройка лостове за мигачи и светлини - 20 лв жило-преден капак, жило заден капак, жило бензин - 10 лв капачка за бензин - 10 лв теглич-оборудван - 80 лв задна броня - 60 лв скоростен лост - 20 лв жила за скорости - 30 лв предни ламарини от купето тези, които са пред радиатора и се огъват при удър... - 40 лв пластмаци под чистачките - 10 лв моторче за чистачки - 40 лв пласмасови брони- надлъжните, които са под вратите - 20 лв корите в багажника - 10 лв черен мокет - 20 лв пръскалка за фарове - 20 лв. на бройка казанче за пръскалка на фарове с двете моторчета -40 лв бензинова помпа - 60лв делко - 130лв инжектори - 80лв джанти-алуминиеви USA-оригинал - 120лв джанта-патерица -50лв
-
-волан с копчета за круиз-контрол- 30лв. -предпазители за задни спирачки- 15лв на брой -държач за антена - 15лв. - чантичка за първа помощ- 15лв.
-
още малко снимки на части
-
- огледалата- продадени! -от автмоатик е -заден ABS
-
UP и -> намалям кожения салон на 120 лв.
-
Като потребител, който за първа година е на пелети (без водна риза съм), трябва да изкажа силно незадоволство от тая иначе благинка... Та: 1. след всяко палене стъклото става черно и като се изгаси камината (след час работа примерно) трябва да го забърсвам, за да се вижда какво става зад стъклото... 2. при всяко гасене на камината почва да духа много и шумно - не може ли да си продължи в някакъв тих режим, докато не си изгорят пелетите? 3. въпреки, че камината е нова, като се гаси се чуват някакви щракания, все едно някоя ламарина вътре се е откачила и всеки момент ще падне нещо ... баси - късата клечка ли съм изтеглил?!? Иначе като човек, който до сега е бил на камина на дърва - благинка е, няма цепене на дърва, няма "индиански" завеси при отваряне на вратичката, докато слагаш следващия дънер - бе благинка си е, но някой неща не ми харесва как са мислени...
-
- алуминиеви джанти - 15ки-150 лв.=>> 130лв. - - нови предни дискове (неразпечатани-марка)-60 лв.
-
Понеже ми остана време, седнах и описах нещата, които имам и им сложих по една ориентировъчна цена... та: - двигател F22Z2 (гол)- 500лв. (големия талон си го пазя, т.е. наличен е) - скоростна кутия OT F22Z2-250лв. - изпускателен колектор (от две части е)-50лв. - всмукателен колектор (от две части е) с монтиран газов инжекцион ROMANO-50лв. (без газовата) - газов инжекцион ROMANO с бутилка за резврвната гума-150лв. - стартер-50 лв. - динамо-70 лв. - климатик-70 лв. - воден радиатор-100 лв. - климатик-радиатор-60 лв. - ABS-модул-50 лв. - круиз-контрол-модул- 40 лв. - волан с круиз-контрол-50 лв. - вътрешен блок(в купето) с радиатор и климатик-100 лв. - вентилатор-купе-40 лв. - въздушна възглавница за шофьор-30 лв. - въздушна възглавница за пасажер-50 лв. - копчета по купето-10 лв.(на бройка) - часовник-10 лв. - черен претапициран таван (имам в черно плафон за купето, козирките за слънцето и дръжките на тавана)-.... - странични стъкла-20 лв. (на бройка) - машинки за стъклата-30 лв. - предни пружини с амортесьори-нови-100 лв. - задни пружини с амортесьори и повдигаща планка (всичко ново)-100 лв. - кормилна рейка-150 лв. - нови предни дискове (неразпечатани-марка)-60 лв. - нови кабели за свещи (неразпечатани-марка?)-30 лв. - табло-скоростомер-60 лв. - заден горен носач (нов)-40 лв. - жило за ръчна спирачка-20 лв. - защитна ламарина за задни дискове-20 лв. - ABS-модули за предни и задни колела-15 лв.(на бройка) - алуминиеви джанти - 15ки-150 лв. - външни брави за вратите-20 лв.(на бройка) - плафони за осветление на купето-черен + сив - много рядък- 20лв - слънцезащитни козирки-черни- 15лв. - ел. кожен салон с подгрев- 130лв. - преден фар с капаците-напълно оборудван!-60 лв. - преден фар-необорудван -30 лв. - задни стопове-30 лв. - фарове за мъгла (малко начупени-снимки)-20 лв. - мигачи- 10 лв. - останали болтове за гуми-2 лв. (на бройка) - лостове за мигачи и светлини-40 лв. - лентов кабел (пред волана)-20 лв. - жило-преден капак, жило-заден капак, жило-бензин-10 лв. - капачка за бензин-10 лв. - теглич-оборудван-100 лв. - задна броня-60 лв. - скоростен лост-20 лв. - жила за скорости-40 лв. - предни ламарини от купето (тези, които са пред радиатора и се огъват при удър...) - 50 лв. - пластмаци под чистачките-10 лв. - моторче за чистачки-40 лв. - пласмасови брони под вратите-20 лв. - корите в багажника-10 лв. - черен мокет-20 лв. - модул за 4 ел.стъкла-20 лв. - странични огледала с подгрев-30 лв. - заден спойлер (изключително радък)- 120 лв. - пръскалка за фарове -20 лв. на бройка - казанче за пръскалка на фарове с двете моторчета-40 лв. - бензинова помпа - 60лв. - делко - 150лв. - инжектори - 80лв - джанти - 130лв. Когато ми остане време, ще кача и снимки на частите
-
Да повдигна темата - търся тенекеджия в Перник (че видях една малка дупчица по купето и реших да видя до къде е стигнала ръждата и сега ... )
-
хахаха - и аз така карам, дори скоро на един сфетофар един моторис спря до мене и аз си потеглих на жълто-зелено с пълна газ (без свирене на гуми) и ония ме догони (явно не очакваше, че няма да е пръв), засече ме и ме спря, за да ми показва комбинация от три пръста с преобладаващ среден ... както и да е, това е една друга история Та моя разход го добавям от carspending-а, като този разход е от ежедневното ми пътуване Перник-София-Перник, като рано сутрин (към 06:15) когато няма трафик, карам бабешката до 2200 оборота, което са към 90км.ч, а след като стъпя на Сливница съм "като застаряващ бой-рейсър"... и след 17:00 като се прибирам след като излезна от Сливница и стъпя на магистралата, съм на 3000 оборота или към 110км.ч. Като гледам по-новите коли как на няма и 2 500 оборота ми подържат 120км.ч и ме хваща една мъка... аз като видя над 3000 оборота (да се разбира 4000 оборота) и се сещам как тази кола почва да гори едни 12/100 и сърце не ми дава да карам както бял човек (да се разбира магистрално със 140 постоянни) ... просто имам чуството, че изнасилвам мотора като го карам постоянно на 4 и повече хиляди оборота извънградско за по-дълго време