-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно martosblack
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda accord 2005 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
741 профилни разглеждания
-
Аз като притежател (бивш) на бмв е46 330xd от 2002(184hp) първото нещо след покупката беше ремап-тази кола вървеше доста, но беше ли комфортна-за мен категорично НЕ!Тясна за мен, тясна и за пасажерите(190см. съм висок) без значение дали се караше на дълги разстояния или в град, с дискомфорта така и не свикнах-краката ми опираха в таблото, без значение как нагласях седалката. Аналогично и с пасажерската седалка-жена ми и тя висока, а за задната седалка пък какво да кажа-там положението още по-зле.Возията-и тук нищо общо с Акорда, бмв - то си возеше като лагерна количка. Относно използваните материали в купето не смятам, че бмв трета серия от тези години блести с по - качествено изработени детайли.Карал съм и А4 - там комфорта и детайлите също не бяха по-качествени.При Акорда самото сядане в колата ми носи къде повече усрщане за примиум автомобил, сравнен с А4 и Бмв 3. Но в крайна сметка е прав колегата по-горе-всеки си взима автомобил спрямо неговите си нужди и както казваше един умен човек-,, всеки си знае на душевното желание трескавицата" Поздрави!
-
Има нещо вярно за това ,че като достигне зададената температура разликата вече не е толкова голяма м/у изкл/включ. климатроник . Аз пък имам обратните наблюдения-до преди месец карах БМВ 330хд -порядъчно чипосано -ами уж печка пък нямаше такава разлика във вървежа при вкл/изкл. климатроник,но знам ли ,сега просто ми е нова хондрелката и по всяка вероятност просто се гледа още под лупа всичко -свикваме си един с друг
-
Ами аз съм с 2.4 и ми направи вчера в голямата жега същото впечатление-при включен климатроник и по голям наклон колата определено загуби доста от пъргавината си, но го счетох за нормално. Досега всички коли с климатици са ми губили от мощността си при включване на климатика, но при хондата разликата е наистина доста голяма при вкл/изкл. климатик.
-
http://www.ebay.com/itm/Power-Door-Lock-Actuator-Front-Right-FR-Side-for-Honda-Acura-Accord-RIGHT-/172215381085?hash=item2818d62c5d:g:~DMAAOSwuTxV~rlQ&vxp=mtr Това взех аз-за дясната ,пасажерска врата.До този момент всичко е ок .Надявам се да не дефектира по-бързо предвид ,че не е оригинална част,но каквото ,такова!НО 150 кинта за такова нещо ,,0РИГИНАЛНО'' от Бултрако аз лично не бих дал П.П. Да попитам само при мен ли имаше проблем с форума-не успявах да влезна 3,4 дни ?
-
При мен проблема е решен! Оказа се наистина актуатора, който поръчах от ebay за 10$ и днес пристигна от братски Китай. Веднага отидох при едни майстори, които доста си поиграха в интерес на истината, но в крайна сметка вече си имам пълноценнно централно -това удоволствие ми излезе 40лв Да видим за колко време
-
Да Knoxville,чел съм го това и аз,но извинявам се за израза-това ми се струва супер неандерталско-ще купувам 12-13 литра масло,за да сменя реално под 3 литра и 3,4 смени с покарване на колата м/у тях!?Та няма ли съвременен метод за смяна,та се налагат такива гимнастики? А има и финансова страна все пак-10 литра АТФ по-37,38лв.литъра са 370-380лв,които аз реално хвърлям,не е ли по-добре с машина все пак ?
-
Ето този, последният пост на Веселия ми отговори на още един въпрос,относно самия алгоритъм на работа на автоматичната скоростна кутия. Благодаря Защото все още широко си битува легендата, че колкото по-малко се,, пипа "лоста на автомата-толкова по-малко ще имаме захабяване на последния. Това явно вече не е така-иначе какъв би бил смисъла тогава от възможности, които са ни предоставени от производителя като-D3 или M.Все пак да използвам темата и да попитам и относно смяната на маслото на автомата,понеже нямам никаква идея къде да го сменя и в нета попадам(във Варна) на фирми, които правят това машинно, за да може да се източи над 90% от старото масло-да се доверя ли на такава фирма, занимаваща се изключително и само с автоматични скоростни трансмисии на всякакви марки коли-цената е около 100-120лв(без маслото и филтъра разбира се),защото само от пробката ако се източи нали смяната се получава един вид полвиначта(на 50%) Какво е вашето мнение?
-
Благодаря, Ceco_accord По инерция няма да я карам и се надявам да не ми се налага и теглене... То всъщност как става това-на Neutral ли? Благодарности и на всички отзовали се и отговорили на лаишките ми въпроси и още един такъв лаишки въпрос с който ще смятам темата за автоматичната скоростна кутия за изчерпан -Посъветвайте ме моля ,когато паркирам преди да дам на,, P'' трябва да издърпам ръчната ,както се препоръчва в манюала на Хонда Акорд от ,,D'' ли да го направя ,или от N?
-
Много интересен пост е този от линка колега h5rov От него разбрах, че автоматика на хонда е по-малък (физически) от автоматиците на други марки коли и поради тази причина и по-голямото греене - автора смята, че именно заради това и от Хонда сменят през 2011 atf z1 с по - новото ATF DW1, което се използва в момента. Но също така и смята, че оригиналното масло Atf на Хонда не е семе от Юникорн и може да бъдат използвани и алтернативни такива ))) Аз лично няма да си правя експерименти с други масла, а ще купя 3 литра оригинално ATF на Хонда Поздрави и благодарско за линка!
-
Благодаря ,h5rov и Crown_bg Запазена е Хондичката и изглежда добре поддържана Швейцарка Вози къде по-добре от досегашното ми Бмв Е 46 (330 хд) не върви по-зле и ми е чудно защо тази кола -Хонда Акорд въобще се слага в един клас с А4 на Ауди и Бмв 3та серия ,като съм ги карал по няколко години и двете,и усещането за по-примиум автомобил опредлно е на страната на Хондата ,но това е друга тема .Просто този пусти автомат -уж се свиквало бързо с хубавото ,ама аз лично все още не успявам да свикна,че машината трябва да сменя предавките вместо мен А иначе относно смяна на маслото на автомата с HONDA ATF z1 четох за 3 пъти сменяне и пълнене и каране на автомобила м/у тези манипулации -има ли такова нещо ?
-
Здравейте колеги От две седмици съм собственик на Хонда Акорд 7 2.4 бензин(2005)EX автомат и много и се радвам .Предварително се извинявам ако има писано по тази тема, но аз в търсачката не открих такава. Та за какво става дума- до този момент съм карал коли само с ръчна скоростна кутия и още свиквам с автомата и възникнаха няколко въпроса- Скоростната ми кутия има P, R, N, D, D3 и възможност на превключване на М с + и - .Има ли проблем, когато колата е в движение да превключа от D на М и да използвам ръчните скорости и обратното-това би ли повредило по някакъв начин автомата или съкратило живота на кутията?Същия въпрос, но от D на D3?Чувал съм, че автоматичните трансмисии не обичат много ръчкане, но понякога ми става досадно, а и някак усещам излишно колата да сменя сама предавки - особено когато изпреварвам или качвам/спускам наклон.Да използвам темата и да не отварям нова искам да попитам и за смяна на маслото на автомата-трябва ли да го сменя? (двигателното го смених)Нямам идея кога е сменяно от предишния собственик и в сервизната книжка на колата не пише - опоменати са само смените на двигателното масло. Колата ми е уж на 191500км.а сервизната и книжка изглежда автентична ))) Маслото на автомата по щека е бистро (розово) и почти на максимума, а самия автомат не рита и превключва плавно предавките, същото се отнася и когато включа на задна при студен двигател. Благодаря ви предварително!Извинявам се ако и тук не е мястото на темата