-
Мнения
317 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
25 NeutralОтносно Slayer
-
Ранг
5 DOORS
- Рожден ден 1.05.1983
Profile Information
-
Кара
Civic MA9 D15Z3
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна / Тетевен
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
4668 профилни разглеждания
-
Здравей, по въпрос 1 - смени си само тампоните , но с оригинални - нови (на бройка са около 50 лв.) от Бултрако. Каталожен номер - 52385-ST3-G01 по въпрос 2 - лесен е е за смяна струва около 25 лв. + 10-15 лв. за литър антифриз. Можеш и целия антифриз да смениш. Хубаво е от време на време по въпрос 3 - сменя се на всеки 2 години, без значение от пробега. Спирачната теченост акумулира вода, което може да доведе до проблеми зимата.
-
При мен, при подобен проблем с оборотите, се оказа от EGR-a. Тъй като е вакуумен, само го откачих от вакуума, който запуших, и от тогава нямям проблем с оборотите 3 години. Успех
-
Някой проверявал ли е клапани?
-
Не 1л. DPS-F стига.
-
Филтъра се сменя на 120 000 км. 16010-SDC-E01 STRAINER SET, FUEL Това е за Модель: ACCORD Модельный год: 2007 Двери: 4 Код двигателя: K20Z2 Трансмиссия: 5AT Модификация: 2.0 SPORT Код региона: KG Поздрави.
-
Наново се обучават точките на контакт на съединителя, но в движение. При придърпване при потегляне ефекта е поразителен. Много често след зимни условия се налага. Има и статично обучение с HDS, но динамичното дава желания ефект, а именно - спиране да придърпва при потегляне и по-малко замислчне при смяна на предавките с повече газ. Иначе по-подробно това прави, но в движение, защото само така може да си усети точките на сцепление. При динамичното обучени, HDS, ти казва кога да превключиш ръчно и запомня позицията на контакт на съединителя. i-SHIFT System Learning (Dynamic Mode) i-SHIFT system learning (Dynamic Mode) is learned through the following steps with the HDS. Shift change actuator position learning. Synchronizing position learning. Clutch contact position 1 learning. Clutch contact position 2 learning. Clutch friction learning. Clutch contact position 3 learning.
-
Само свещите са ОРИГИНАЛНИ.
-
Може да е всичко, но не е заводски монтирано. Ако го е карала баба, предполагам и е куката за плетене.
-
Провери имаш ли спирачна течност в казанчето на превключвателя, ако да по всяка вероятност кутията трябва да се преобучи. След динамично преобучение (в движение , а не статично на място) горепосочените симптоми изчезват. - става с оригинална диагностика. Може да има нужда и от ъпдейт на софтуера. Възможно е и съединителя да е заминал, както казва колегата по-горе, но това е последния вариант. Първо пробвай по-лесните и по-евтини варианти. Успех
-
Най-добре си наеми регистратор, който познава служителите и по всяка вероятност няма да имаш ядове