Jump to content

Slayer

Фен
  • Мнения

    317
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно Slayer

  • Ранг
    5 DOORS
  • Рожден ден 1.05.1983

Profile Information

  • Кара
    Civic MA9 D15Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна / Тетевен

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

4668 профилни разглеждания
  • kvd74

  1. И двата двигателя за модела нямат EGR. Според мен остава само да пробваш с друг кислороден датчик.
  2. Здравей, по въпрос 1 - смени си само тампоните , но с оригинални - нови (на бройка са около 50 лв.) от Бултрако. Каталожен номер - 52385-ST3-G01 по въпрос 2 - лесен е е за смяна струва около 25 лв. + 10-15 лв. за литър антифриз. Можеш и целия антифриз да смениш. Хубаво е от време на време по въпрос 3 - сменя се на всеки 2 години, без значение от пробега. Спирачната теченост акумулира вода, което може да доведе до проблеми зимата.
  3. При мен, при подобен проблем с оборотите, се оказа от EGR-a. Тъй като е вакуумен, само го откачих от вакуума, който запуших, и от тогава нямям проблем с оборотите 3 години. Успех
  4. Някой проверявал ли е клапани?
  5. Филтъра се сменя на 120 000 км. 16010-SDC-E01 STRAINER SET, FUEL Това е за Модель: ACCORD Модельный год: 2007 Двери: 4 Код двигателя: K20Z2 Трансмиссия: 5AT Модификация: 2.0 SPORT Код региона: KG Поздрави.
  6. http://dox.bg/files/dw?a=850f0d0202 Това трябва да отговори на повечето ти въпроси. За маслото страница 292
  7. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20250,20251,20252,20253&cmodnamepc=CR-V%20I-CTDI&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KE&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2%20EX&nplgrp=4
  8. Наново се обучават точките на контакт на съединителя, но в движение. При придърпване при потегляне ефекта е поразителен. Много често след зимни условия се налага. Има и статично обучение с HDS, но динамичното дава желания ефект, а именно - спиране да придърпва при потегляне и по-малко замислчне при смяна на предавките с повече газ. Иначе по-подробно това прави, но в движение, защото само така може да си усети точките на сцепление. При динамичното обучени, HDS, ти казва кога да превключиш ръчно и запомня позицията на контакт на съединителя. i-SHIFT System Learning (Dynamic Mode) i-SHIFT system learning (Dynamic Mode) is learned through the following steps with the HDS. Shift change actuator position learning. Synchronizing position learning. Clutch contact position 1 learning. Clutch contact position 2 learning. Clutch friction learning. Clutch contact position 3 learning.
  9. Попитай ги за динамичното обучение на i-shift-a. Повярвай ми , знам какво говоря Успех http://hondafitjazz.com/manual3/en/html_en/000000000001345.html
  10. Може да е всичко, но не е заводски монтирано. Ако го е карала баба, предполагам и е куката за плетене.
  11. Провери имаш ли спирачна течност в казанчето на превключвателя, ако да по всяка вероятност кутията трябва да се преобучи. След динамично преобучение (в движение , а не статично на място) горепосочените симптоми изчезват. - става с оригинална диагностика. Може да има нужда и от ъпдейт на софтуера. Възможно е и съединителя да е заминал, както казва колегата по-горе, но това е последния вариант. Първо пробвай по-лесните и по-евтини варианти. Успех
  12. Най-добре си наеми регистратор, който познава служителите и по всяка вероятност няма да имаш ядове
×
×
  • Създай нов...