Тонко ТТ
Фен-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
16 NeutralОтносно Тонко ТТ
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V бивша Civic aerodeck в момента
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
559 профилни разглеждания
-
Имам колеги, който като дойдат на работа, дават съвети за неща без да разбират от тях. Но аз ги разбирам - в къщи жената ги е насвила и мълчат като риби. Все някъде трябва да се изявят. Ето го и поредният случай. Колега goldbyrk, понеже засягаш и мен, тук, в тази тема, няма как да си замълча. Ако беше прочел внимателно темата, която визираш, щеше да видиш , че аз, както и всички колеги, предполагам, ходим при един и същ майстор - на когото ВЯРВАМЕ. От майсторите в София съм разочарован . Не казвам, че няма, може би аз не съм ги намерил. Във визираната от теб тема писах за майстор, при когото ходих много години и накрая ме прецака. Сега си търся нов, на когото да се доверя и мисля , че го намерих. Човекът е в час с нещата и ако не беше той, до месец, два макс, щах да съм сдробил двигателя. Има хора, които са се доказали, не им завиждай.
-
И така, пичове, явно проблемите при мен са били комплексни. Дроселът, заедно с IACV-то го изхвърлихме, защото не функционираше както трябва. Освен това регулирахме клапани, сменихме ангренаж ролки и т.н. Ангр. ремък бе толкова хлабав /и стар/, че още се чудя как не е превъртял. БЛАГОДАРЯ на Fenabg . Ако не го бе видял, скоро щях да съм в бокса, с криви клапани и биели. Ами това е. Благодаря на всички отзовали се.
-
Колеги,чувствам се вече виновен, че се изпокарахте заради мен.Ще ви кажа всичко около нея.Купих я преди месец с така играещи обороти.След доста четене тук във форума за такива проблеми свалих дросела и го почистих заедно със закачения за него lacv клапан.След откачане на аку я оставих да работи на ниски обороти около 20-25 мин.През това време оборотите бяха перфектни. Но след като я покарах малко номерата започнаха наново. Затова се обърнах към вас за помощ.Колегата boiskii ми каза нов начин за обучение ,но резултата беше същия.Ходих в един препоръчан сервиз-резултат О.Никакви лампички неми светят.Прави го на газ и бензин като на бензин е по малко осезателно ,но го има.Странно ,но днес ми се наложи да покарам 100+ км в софийските задръствания и малко се пооправиха-не е перфектна но е много по добре. П.П. Забравих да спомена ,че като откачах буксите по дросела колата променяше оборотите което ме кара да мисля че тези сензори ,датчици работят.Може и да не съм прав,но явно толкова си разбирам.Механиката не ми е проблем ,но с останалото съм на ВИЕ.
-
Колеги,така и не разбрах защо се получи този спор.Да обясня-АЗ попитах Фена дали може да ми погледне колата,никой не ме е пращал при него.Причината да го потърся е,че от постовете му в други теми разбирам,се занимава с двигатели и разбира от Honda.HONDA не е BMV и не всеки квартален майстор разбира.Между другото да споделя,че от всички посетени от мен по големи сервизи съм разочарован.На 90% са си оставяли ръцете.Почти всичко е трябвало после сам да си го дооправям.Последните няколко години ходих при човек на когото вярвах и всичко беше ОК докато не видях с очите си,че не ми беше сменил ангренажния ремък.Извинявам се ако обидя никого ,но къде ще ходя мисля ,че мога и сам да реша.Благодаря.
-
Колеги, говорили сме с Фена . Понеделник, вторник съм при него и после ще ви кажа каква й е била болката на колицата.
-
Къде се намира той?Явно аз не го виждам.
-
Добре де,така като се замисля, ако смуче въздух, тя няма и да върви. А тя си набира доста добре за своите 90 мулета.Така си разсъждавам ; не твърдя, че съм прав.
-
Е да де, но проблемът е,че както писах не мога да ги смъкна под 2000 оборота.
-
В една друга тема четох, че преди рестарт на компа трябва да се изключи буксата на IACV и да се регулират оборотите от винта на дросела. Аз не успях да ги намаля по-малко от ок.2000 и при това положение колата глъхнеше и не можеше да се изфорсира. Дали това има някакво значение?Вакуумите са ОК , не влиза въздух или поне аз не виждам и чувам . Предавам се, нямам нерви повече . Fenabg, доколкото разбирам се занимаваш с коли? Можеш ли да я погледнеш, срещу съответното заплащане разбира се ?
-
Направих това обучение,но резултата е нулев.Държи се по същия начин.Прави ми впечатление, че като вдигна съвсем малко оборотите и ги задържа 10-ина секунди,после като пусна педала се нормализират.Това ме кара да си мисля , че е нещо дребно но какво ли?Някой има ли идея?
-
ОК. Благодаря колега boiskii, утре ще го направя това и ще пиша за резултата.
-
До, Tino, прави го по всяко време, независимо дали е мокро или сухо. IACV е закачено за дросела, в предния пост, като писах, съм го чистил - целия дросел всичко включително IACV. АКУ го бях разкачил през това време. После я запалих и работи, докато включи перката 2-3 пъти на ниски обороти. През това време оборотите бяха перфектни. После я разходих 1-2 км и пак започна със старите номера, т.е. ефект никакъв. Цялата тази процедура я правих преди да пиша тук, в сайта и не съм я направил, както я описва колегата boiskii. Ако трябва да я повторя по този начин, как мислите колеги?
-
Здравейте колеги,да повдигна пак старата тема с оборотите! Сивикът ме побърква и мен. Дроселът ми е почистен до блясък , има моменти, в които ниските обороти са ок, но в повечето случай играят от 500 до 1500. При мен не виждам как да регулирам този ТПС сензор, нямам винт. Двигателят е D14Z4 . Мисля, че е нещо дребно, защото не винаги го прави. На този двигател, освен на дросела, има ли други клапани, които не виждам? Сивикът е англичанка комби, отскоро я карам и още не съм много запознат с нея. Преди това карах cr-v и не съм имал такива проблеми.
-
Аз заложих на trw и вече 6000 км съм много доволен.Що се отнася до това че накладките цапат джантите аз не виждам нищо лошо в това.Предпочитам да ги измия ,и да ги сменям на 20_25000км ,но да не свирят ида ми щадят дисковете.
-
Има развитие по повод греенето на спирачките ми!Благодаря на колегите които се включиха ,специално на Emicha Вчера цял ден ме човърка това за накладките и вечерта като се прибрах ги отворих.Оказа се ,че влизат много плътно в леглата и ,че суркат горе по ръба и доло в основата на дисковете.Съответно ги запилих леко да влизат свободно по леглата ,а на феродото му направих отвсякъде фаска 3мм. Резултатът е ОК. Благодаря отново за съветите.Поздрави