-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Драги колеги мистерията е решена. Оказа се, че скърца колелото от заключващия механизъм към халката за захващане. Самото колело е облечено в пластмаса, която скърца към халката с един пръст грес всичко спря. Това скърцане е повече като пукане и затова лъжеше че е нещо хлабаво или излишно. Благодаря за всички отговори и предположения. Дано съм полезен на някой и аз.
-
Пробвах с тампончетата на задната врата- няма ефект. Проверих кората и бронята за камъчета -също няма нищо. Единственото, което установих е че когато затворя вратата на багажника от копчето или дистанционното трака по-малко от колкото ако я затворя на ръка. Това което остава е самия механизъм за заключване да не пасва правилно с халката на пода в багажника - заради удар или друго подобно. Механизма доколкото се вижда през тапата в тапицерията е стегнат и е като нов.
-
Звука е еднакъв и на пълна и на празна бутилка - при теб имаше ли значение? И има ли някакво решение? Сещам се да натъпча дунапрен или нещо подобно около и над бутилката. В момента колата е на електричар - довечера ще проверя кората под легена за камъчета.
-
Може и под багажника да е но при свалени прозорци не се усилва, което предполага да е вътре. Колата е вдигана на поддемник и всичко що можеше да си разклати беше разклатено. Не е по ауспуха. Левия тампон на стабилизиращата щанга от към купето поддава леко но не и да се стигне до удари в стойката, звука също не е метален.
-
Точно така, прилича на нещо незакрепено. Проверил съм всички отделения и всичко окето можеше да се извади без да прецакам някоя от щипките, нищо на място не прави такъв звук. Болтче имах в тавана, отвито и свободно при мотора за задната врата, един тапицер в гео милев(евалата междо другото) свали тавана и завинти болта, беше част от крепежа на целия миханизъм, сега там добре. Не прилича на камъче - малко по-сериозно е клопането. Имаш ли представа какво има под кората под резервната гума, една пластмасова, стига до задната броня? Остана варианта да е нещо в газовата бутилка но поплавък повече звънти, а при мен е клопане.
-
Здравейте колеги, Колата е Акорд Турър 2006 facelift, Доста време се опитвам да намеря причината за тропането в движение, което мога да опиша като не злобно неметално почукване което се чува посредата на багажника между отделението за резервната гума и задната броня. Колата е с газ, бутилката е тороидална при резервната. На място немога да го предизвикам- само в движение, как ли не я тръсках. Возих се в багажника като пес. Чува се отдолу. Бутилката е здраво закрепена, клапана и той. Няма нищо около нея което да клопа. Махах всичко от багажника и проверих захвата на амотресьорите към бомбетата. Мислех че е от задната врата, но не се чува от към мотора за затваряне. Колата е гледана и няма нищо разбито или хлабаво по окачването. Тракането не е функция на поддаването на окачването и на прав път го прави, което най-дразнещото. Някой има ли подобни преживявания?
-
Извинявам се са предните постове, нямах пълна представа какво трябва да свети по колата, затова не ми беше направило впечатление за останалите светлини. Към момента ситуацията е следната: Не работят : плафоните на номера, лампата в жабката, лампата на запалката, подсветката на бутона за изключване на VSA, осветлението на бутона за аварийните светлини - т.е. всичко (ако не пропускам още някоя друга лампа) закачено на предпазител 4 (15А) от таблото при двигателя. Ток на самия предпазител има, той също е здрав. Салона в колата (която е ниво Комфорт) е подменен с кожен с ел.седалки от англичанка и явно са правени някакви допълнителни окабелявания - като на 4-ти предпазител би трябвало да захранва и подсветките на бутоните на седалките(в случай че колата си е оборудвана с такива от Япония). Тези бутони не светят - нямам представа дали по принцип е така. В момента управлението на седалките работи нормално във всички посоки, както и подгрева.
-
Да, колата е комби, но от нещата които прочетох на бушон номер 4 в таблото при двигателя са закачени и други вътрешни осветления: лампата в жабката, лампата на запалката, подсветката на бутона за изключване на VSA, осветлението на бутона за аварийните светлини - като всичките тези неща установих че също не светят. Бушона го смених с друг, въпреки че беше здрав. Явно се губи ток някъде нататък по веригата за всички тези светлини. Понеже не смея да пипам повече от това, моля да ми препоръчате майстор по ел.инсталацията да изследва случая. За смяна на течности съм ходил в ЮбиКо. За Сервиза на Омбре съм чувал легедни, но колата трябва да я стегна до края на другата седмица че ме чака път.
-
Намерих бушоните, но съгласно този линк http://typeaccord.co.uk/forum/topic/15684-fuse-listing/ бушона за тези лампи е отпред при двигателя, заедно с няколко други подсветки на бутони: vsa, аварийките , осветлението на жабката и др, които преди не ми беше правило впечатление, че неработят. Бушона е номер 4 от таблото при двигателя, като самия бушон е здрав. Споменава се някакъв Control unit, който се захранва през този бушон. Имате ли представа кой е и къде се намира?
-
Здравейте колеги, Колата е Акорд 7 турер 2.0 i 2006 facelift. Всичко друго в колата работи нормално но плафоните не светят. Проверих кружките и всичките бушони на таблото при двигателя. До колкото разбрах тези лампи са закачени и с други светлини и модули, а не съм установил нещо друго в колата да не работи. Някакви идеи, майстори и тн?