Dyakov86
Фен-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно Dyakov86
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda HRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Търговище
Последни посетители
932 профилни разглеждания
-
Оправих проблема, след изчистване на грешката вече 3та седмица няма ядове. Благодаря за отговора.
-
А какво представлява самата изолация там ? Къде точно се намира ? В събота ще я гледам на канал, ама долу горе да знам какво да търся.
-
Всичко - маховик и съединител комплект на LUK. Четох, че имало към педалите някаква шумоизолация и може тя да се е разместила, ама да се стопли събота и неделя ще я гледам на канал. Иначе за друго не се сещам от какво може да е. Външно няма промяна в звука на двигателя, но в купето е една идея по шумна както си писал и ти колега.
-
И при мен стана така след смяната на съединителя ... същия такъв звук... нямам идея от какво, ако установиш проблема драсни.
-
При мен днес се получи същото. Маслото е на макс, предпазителя е здрав, но въпреки това мига и не се оправя изобщо. След като я угасих вчера всичко беше ОК, днес сутринта светеше вече като я запалих. Къде се намира въпросния датчил, за да бъде сменен?
-
Благодаря за снимката. Явно има някъде проблем с връзките щом само централните не работят.
-
И на мен ми стана тъпо ... като знам каква е цената на ХРВто за комплект. Абе с две думи - да сме живи и здрави.
-
Амиии оказва се и двата не работят. Пробвах ги както е писал колегата горе. На задна страничните задни работят, 2та централни не отчитат. Вчера тръгнаха за има няма няколко часа и пак спряха. На една връзка ли са 2та датчика, че да спрат и двата накуп? Защото вече се замислям да взема 2 и аз от китайците, ама ако не излезе от тях .... Та общо взето въпроса - и двата централни задни ли са на една връзка?
-
Моя целия комплект на LUK в БГ излезе 1340лв. Маховика пак си беше в жълтата кутийка, както и комплекта съединител.
-
Май има някое уплътнение към купето, което са бутнали. Имаше подобна тема в английски форум че са скъсали уплътнението от двигателя към купето и от там станала по-шумна, някъде около педалите, или поне така си го преведох. Като ми остане време ще свалям кората да гледам ама сега нещо не ми се занимава. Отвън шума си е същия, така ще ме навява мисълта за това.
-
Ще погледна тези дни, иначе пък на свободна на същите обороти не се чува нищо такова пък докато е в движение си се чува.
-
Здравейте, след 7 годишна вярна служба от страна на ХРВ-то, реших да мина на малко по-високо ниво. И преди месец се сдобих с Honda CRV 3 2.2 cdti. Като цяло колата се държи много приятно, абсолютно няма нищо общо с предната. Позачетох и за слабите места по кожените салони и от братята китайци поръчах калъфки за вътрешните облегалки и кожи за страниците на вратите. Засега нямат проблеми, но превантивно. Като беше -15 ми направи и малко чалъм с нафтата, явно беше позамръзнала и излезе грешката - PGM-FI. Като се постопли и се оправи. Като отпусне повече ще извадя и помпата от резервоара за да видя дали няма някакви боклуци там. И малък въпрос за паркинг сензорите- днес като я запалих изпищя няколко пъти, като включих на задна отзад в средната част някой от парктрониците отчиташе, но нямаше нищо. На първа се оправи и не пропищя повече. И така вече постоянно го прави като е на задна скорост. Дали някой датчик е заминал и ако да как да проверя кой може да е ? Иначе ето и снимки на колицата.
-
И само един последен въпрос - след като се смени комплекта съединител колата стана една идея по шумна. На място като работи няма проблеми, малко повечко шуми при натискане педала на газта докрай за набиране. Нормално ли е да бъде така, със стария демфер не се чуваше толкова много като че ли ? Иначе вибрации и такива неща няма.
-
Търговище, в сервиз на приятел, за това така цената, иначе сигурно щеше да е повече.
-
Така днес взех колата. Коренна разлика ... съединителя отделя почти веднага, вибрациите в купето, които имаше преди и мислех за нормални, за изчезнали изцяло. Като че ли леко се е увеличил шума при набиране ... нямам идея дали е от новия маховик, но при свободна на същите обороти този шум го няма. Като цени всичко излезе 1680лв - 1380 маховик и съединител комплект на LUK и 200 за труд, което е добре, при положение че всичко долу беше разглобено. Цялата работа отне 8 часа на майстора. Ще кача после снимки и на старите части, за да се види от къде се е чувало стърженето, което се появяваше от време на време. Сега остава само да си я измия и да и се радвам, дано вече безаварийно