-
Мнения
75 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
18 NeutralОтносно Valkov90
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
К24 7TH GEN
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
1617 профилни разглеждания
-
Колегата доста изчерпателно е поговорил. Съединител и верига, често срещани проблеми, много достъпни като цена. И като цяло се замисли за бензин без газ и дали наистина си заслужава често реглаж на клапани, и разхода от поне 2,3 литра. Поздрави
-
Единствения проблем който е досаден си остават каретата и полуоските, след като заминат оригиналните става една мъка, колега ако не можеш да се оправиш пиши на лично, ако трябва ще направя транзакцията вместо теб.
-
Exedy made in japan civic ep3 type R маховик перфектен втора ръка, търсиш от ebay.co.uk с warranty period и съединителя ти е 120 паунда, стоковия маховик е точно 1,7 кг по тежък. Разликата е от тук до небето, всичко ми дойде 145 паунда и 20 лв на Габиели за доставката. Повярвай ми няма да си познаеш колата с този маховик. Смених го февруари
-
Вътрешно каре и аз залагам като колегата, не искам да те плаша но не слагай втора, всички акорди го имат тоя проблем, ако е по силно изразен в диапазона 80-100 се усеща доста. Адски слаби места са им полуоските и каретата и то особено дясното, дългата част, по-спомен върви заедно с опорния лагер карето. Аз смених с втора преди 7,8 месеца и в момента пак имам подобен проблем. Всичко може да се вземе поотделно, защото всеки те съгласява, че не може ама може, отиди при майстор с програма за части да ти намери номера ако е вътрешното каре и го търси по-номер в ebay. На акорд 7 е : 44305-SEA-N00
-
Ако някой има питания за тази фирма Габиели са надеждни, всичко е обяснено в кратко видео, изключително лесно и достъпно, доставка и да няма до вашия окръг ( град), някоя куриерска фирма ще ви го достави до 7 лв до офис и просто забравяте. По въпроса в момента в Ebay е пълно с оригинални вериги ОЕМ цената е около 350-420 паунда, съединителите Luk са около 500 паунда. За тези които не им се слага оригинална верига FAI са сериозна марка със международен ISO сертификат и гаранцията е 2 години или 100 000км , цената е наполовина. Мой познат кара с водна помпа и комплект верига на FAI за 2 години и малко е над 110 000 и веригата е отлична, а помпата все още не е протекла.
-
Съединителите от Англия са в пъти по евтини и са качество. Поръчвал съм и за акорда си, за дизелов на приятел и за сивик, нямаше никакви проблеми, Габиели доставят всичко в рамките на 20лв, а доставка над 50 паунда е на 99 % безплатна в Англия, изпращат го на адреса в Англия и до 6,7 дни е тук. Съвсем различно се усеща колата когато се смени.
-
Аз ги смених с Монро, и при мен беше преден ляв. Левия е така наречения Rare и както почти всички знаем на него е планката за кантарчето на ксенона.( за справка за Легенд КБ1- преден ляв понеже съм поръчвал, комплекта дойде 450 $ долара оригинални OEM) Истината е че частите за тези коли не са никак евтини, да не говорим че и твърдата возия направо ми идва в повече вече. Колега при мен цените бяха такива, 220 лв преден ляв, 140 преден десен. ( общо 360 лв) Смяната от мен. И при мен имаше страхотно тропане но беше биалетка, с пожелания на всички за весели празници.
-
Казвам го съвсем от опит и вероятно изпатил като теб. Части от България пазарувам, само ако са накладни, тампони, биалетка. Габиели доставят всичко от UK за около 20 тина лв, а в Англия има почти всичко за нашите коли. Дилърите са коректни и са много по-хора, от нас. Не мога да коментирам при дизела как е, знам само че при мен 2.4 след смяната на веригата и смяната на маслото Eneos Sustina 5w30 прави се само и единствено в Япония, колата буквално не се чува как работи.
-
Такова нещо като 500 000 няма. Може да чуеш коментари много, моята на 230 000 при палене толкова беше разтегната, че се чуваше стържене метал в метал. Виждал съм на дизел при много по-малко километри, факторите са много.
-
8-ма генерация си е направо лишение, на фона на Legend kb1
-
Просто си абсолютно прав
-
Колеги проблема е масов аз смених всичко и пак имам тресене. Оригиналното в Бултрако е 900 лв цялото каре заедно с опорния лагер и полуоската. Шибана история но това е положението. Аз ги поръчах от Англия в уникално състояние дойдоха, и пак имам претрисане особено диапазона 50-80. 900 лв си е цифра но ако ще си ги караме, ще се наложи оригинал. Моля някой да ми пусне телефона на Боби за рефлаш на лично, благодаря.
-
Прави ревюта на тези коли и говори това за да прави кеш не да угоди на хората. На скоро прави за bmw e90, забрави да каже че мотора има фабричен дефект в коляновия вал и къса верига след ноември M57xxxx и още редица бокли, които са доста скъпи, но вероятно 3 ките от интервюто са за продаване и за това сценария е такъв. И накрая като сравни 335i със супрата на 21 век и го изключих, палячо
-
Не прави компромис със зъбните колела, защото има много които прескачат зъби на колелото точно поради износване. Целия комплкет FAI от Англия ти е около 400 лв смяната е относителна за бензин ми взеха 140 или 150, при теб има и дюзи и турбо. Моя комплект го поръчах от Америка, защото имам познат и той ми свърши работа. FAI дават 100 000 гаранция, колега във фирмата направи на Сивик 8 дизелов със сменена верига същата 120к и го продаде, като нямаше никакви симптоми за износване на верига. Карай със качествено масло, защото това е определящо. Един съвет съвсем приятелски, части от България освен ако не са накладки не купувай. Габиели доставя всичко от Англия за 5,6 дни, а качеството е десетки пъти над това тук.