Jump to content

GeorgiTraikov

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно GeorgiTraikov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. То хубаво ще го вземеш, ама как ще разбереш аджаба в какво състояние е? Предпочитам да ги дам парите, надявам се не ми се налага, но да знам за какво ги давам. Именно поради тази причина, когато двигателя блокира, хората, които искат да си карат колата още дълго време правят основен ремонт, а не си купуват друг двигател, освен ако нямат цел да я продават. Благодаря за мнението иначе Надявам се да попадна на кола и аз.
  2. Това зависи само и единствено от теб, т.е. от финансовото ти състояние. Слагаш си един лимит на разходите за ремонт, и решаваш, кога е настъпил момента да се разделиш с тази кола. Ако финансите не са чак толкова проблем за теб, единствения проблем, грубо казано, заради който тази кола ще стане неизползваема е тотална щета при катастрофа. Да чукна на дърво, да не се случва на никого. Като гледам, разните дребни проблемчета за модела не те притесняват, така че надали ще намериш проблем, който да те срине. Най-големият враг на Хонда е ръждата ... и пишман тЮнер специЯлистите. Ако двигателят не е "пипан", това е агрегатът, за който най-малко трябва да се притесняваш. Регулирането на клапаните също, няма нищо сложно в процедурата. Хонда е един здрав, надежден, лесен и достатъчно евтин за поддръжка автомобил. edit: Адаша ме е изпреварил със същото мнение Дреболиите ги има на всяка кола, трябва да се съобразяваш с тях, няма как. Но предпочитам да оправям дреболии пред сериозни ремонти. Тук проблемът ще е да се намери такава кола в добро състояние. Искам да си отделя още някой лев, да не си дам всичките пари до последната стотинка за кола и после като излезе нещо да се чудя в кой джоб да бъркам, но смятам, че около 2 месеца ще започва търсенето. Аз и сега се оглеждам де, но ако не излезе нещо много добро, смятам да си държа парите в джоба. Двувратките не ме кефят ( хечбека ) на външен вид, особено 6-та генерация, ще се търси седан задължително с две или четири врати - няма претенции. Хем по-малко дръжки на вратите да се правят хехе. После идва и проблема с мотора - 1.5 не е толкова разпространен, поне по обявите. Явно хората, които са купили такива нямат желание за продажба. Евентуалния компромис, който не ми се прави много много ще е към 1.4 90 коня. Данъка ще е към 20-тина лева годишно, за разлика от 114-те, които е предполагам около 130лв, единия литър разлика в горенето си е постоянен. Ще ми се да е по-големия, защото и повече тяга има общо взето. Не че ще се кара душманската, но има ситуации на пътя, в които спирачките не са най-разумния вариант и е добре да имаш още няколко кончета, на които да разчиташ. Също ме притеснява леко шума в купето при малко по-високи скорости, за който съм чувал, така че предполагам по-големия мотор би трябвало да е по-малко шумен, защото ще се товари по-малко. Надявам се да започнат да изкачат такива моделчета, че за кола, струваща 2-3-3500 не ми се ходи до чужбина.
  3. Благодаря ви за отговорите, един приятел ми каза вчера, че Хонда имали проблеми със сегментите и горели масло и ако не се гледа при покупката ( ремонта на този специфичен модел би бил около 600-800лв според него ) , до колко е вярно това?
  4. Може би трябваше да поясня въпроса си.. висящия таван не ме притеснява, на скоро правих целия на ц класата ( комби ) 120лв с нова тапицерия, не е болка за умиране да се прави през няколко години. Дразнещо или не, това са козметични проблеми. Искам да знам за проблемите, поради които колата става неизползваема. Или поне да не искаш да я ползваш, защото знаеш какво следва Интересува ме мотора надежден ли е, при положение, че се намери такъв в добро състояние, разбира се.. И най-добрия мотор да е, ако е бил в ръцете на неправилния човек.. Това за клапаните леко ме притеснява, иначе за петата врата не мисля, че ще се използва чак толкова много, че да е фактор.
  5. Здравейте, чета във форума от известно време, но днес реших да се регистрирам, тъй като окончателно си избрах следващата кола. Дълго време си търсех автомобил, за да ходя с него до работа и обратно и се насочих именно към въпросната Хонда с този специфичен двигател. Смятам да си потърся такава в стоково състояние, което явно ще е трудна цел. Не само въпросният двигател явно е доста рядък, но малката част от колите, които го притежават, за физически обезобразени със рейсърски стикери, излишни спойлери и т.н. , неща, които никак не ми харесват. Насочил съм се към този специфичен модел и не смятам да изменям мнението си - това го казвам с идеята да не се предлагат други автомобили . Предполагам, че колата, която ще закупя ще е 98-99 в зависимост какво ще излезе и най-вече състоянието, но ще се стремя задължително да е фастбек и по възможност с този двигател. Интересува ме надеждността на мотора, купето и как понася газифицирането. Също така какъв разход мога да очаквам на газ. Въпросният модел ме грабна именно с разхода на гориво, интериора не ми допада много, но за сметка на това получавам надежден автомобил с нисък разход на гориво и не най-ниския данък, но все пак поносим ( 10-тина лева месечно ). Та, както казах - интересуват ме няколко неща. Харесват ли се с газовите инжекциони ( задължително инжекцион )ю, какъв разход мога да очаквам на газ, колко горе-долу е обслужването и какви са най-честите ремонти, които ще трябва да се извършват ( слабите места на модела, всяка кола си ги има ), като не коментираме въпроса с ръждата. Очаквам мненията ви, ако имам допълнителни въпроси ще редактирам мнението си . Благодаря ви, ако сте прочели поста, надявам се да открия някаква помощ тук ПП: Колата ще се кара около 50км дневно, извънградско и няколко километра градско ( 1,2 .. ) кажи речи 26 дена в месеца. Газовото е ясно, че няма да се избие скоро, но все пак съм решил да сложа, защото смятам да си правя разходки из красивата родина в свободното време.. Та, за да избегнем въпроси от рода на "Какъв е годишния пробег" - истината е, че най-вероятно няма да е голям, ненадвишаващ 15 000. За разлика от голяма част от хората не очаквам газовото да ми се изплаща по някакъв начин, а го приемам като инвестиция - плащаш веднъж и се возиш по ефтино. Може на колата да й навъртя 70-80 хиляди преди да я продам, може и на 5000 да я продам, така че няма гаранция И да уточня нещо - става въпрос за 1.5 114 коня , не знам на колко е вярна информацията в този сайт, но за този мотор говоря - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12243
×
×
  • Създай нов...