Jump to content

dikahc

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно dikahc

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Амстердам

Последни посетители

632 профилни разглеждания
  1. ....обезвъздушавах, но проблема си остана - така като гледам няма много мнения по въпроса сиреч не ще да е срещана ситуация или проблема не е интересен , но е пък е проблем и ми се ще да го разреша някак ............. как да е . Благодаря на момчетата , които се отзоваха
  2. Благодаря ти , ще обезвъздушавам утре пък знам ли може и така да стоят нещата - все пак преди демонтирането просто оборотите не бяха стабилни а сега вече описах за какво иде реч....... най тъпото е , че няма на кого да се доверя тук по-сервизите а на Хонда сервиза е зловещо скъп, така ,че сам съм в тази битка и съветите и насоките ви са важни за мен !
  3. сега я покарах за да я наблюдавам и да отново същите мурафети - докато не загрее си работи колкото си може и когато позагрее се почва , почти всеки път с светването на чека се лашка горката понякога и без светването но 1-2 пъти само като за начало .......................
  4. ОК . намерих я и поставих кламера - това , което се случи след като завъртях ключа два пъти - SRS светна , огасна и пак светна за постоянно а останалите ( чека на двигателя маслото и акумолатора) светнаха и така светещи си останаха ??? някакво мнение ..................? И да добавя ,акумолатора бе свалян за зареждане 2 дена но проблема е от преди това - а след като чистих дросела и тнт когато стартирах двигателя го форсирах до 3000 оборота докато се завртя перката два пъти .... уж да обучавам
  5. ..... буксата би следвало да е зелена двулентова , нали ?
  6. ....Коментар в една от темите ми отвори въпрос - след като чистих дросела и стъпковото е попаднал въздух с системата и се питам дали това може да е проблема и ако е така как сам да обезвъздуша системата ???? ( както споменах колата е сивик ej9 d14a4 хечбек 98г.) Благодаря
  7. Здравейте колеги , колата е сивик 6 1.4 s D14A4 .И сега към проблема - колата запчна да ми прави проблеми с оборотите , падаха почти до гаснене на двигателя и след четене тук и разсъждения по прочетеното демонтирах дросела и го почистих добре демонтирах и стъпковото моторче и него почистих .След като ги монтирах започна съвсем нов филм ............. и сега ситуацията е , когато загрее двигателя периодично на итервали чека присветва и оборотите се повишават и така е когато е в движение и когато е спряна ................... когато е в движение усещането е като придръпване а когато е на място си подържа обороти и изведнъж чека светва и оборотите се повишават но чека не свети постоянно просто присветва и така и това когато е добре загряла .............. луда работа не знам какво да я правя ( не съм в България ) някой да помогне с идея , че и до сервиза не мога да я закарам ? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
  8. ....сегментите пристигнаха , и след няколко дена я почваме но имам въпрос - на сигментите има буквата R , това ли е горната повърхност , още кой сегмент е първи и кой втори - има бял и черен , и на черния има от страни бяла маткировка - тя за какво е ??? И като цяло има ли някаква особенност , която трябва да знам и да внимавам за нея при цялата процедура ............................... още бихте ли ме насочили с какво най-добре се почистват буталата и леглата на сегментите от нагара ??? И все още чакам някой да сподели опит с медния спрей ......( как се публикуват снимки )
  9. колеги , някой има ли опит и мнение за тоя меден спрей за гарнитури ?
  10. Ok ще снимам когато я почнем пак, вентилатора се включва а за антифриза пак ще е след отварянето . Благодаря ти . п.с. повече от едик колектор до тук....мани мани :-)
  11. колега Диндин - покарах я (е не много 15-20 км.) нищо не усетих да има аспуха беше чист а и от там газовете просрачни , не имало не нормално загряване и в общи линии никакви признаци , просто не стиснах маркучите ( колата е доста запазена , няма ръжди интериора е супер запазен ......) а и не всеки ден копувам кола за да имам идеална преценка и набито профи око - за парите не питай , дерът кожи и ги простират , а тоя хонинг бе минута - две на цилиндър ...............как да е , може би заслужавам насмешката ти но тя не ми помага ....да ще внимавам с прегряването ( няма да я карам докато не дойде време да я отаряме )
  12. ок , елринг ще е и за маслото ще те послушам има логика .А тоя меден спрей ??? Благодаря ти !
  13. вече чета и определено ще присъствам на сманата - за вариянт България (отпуската свърши с паркирана пред входа кола ...) и отпада но технически съвети и отговри на въпросите ми ще са ми огромен плюс ( да , майстора май му е първата Хонда ) има опит човека но не с тази марка - та давайте колеги - препоръки и насоки щото сам съм в тая битка и на вас честно доста разчитам пък с майстора и неговите познания и вашите съвети белким стане тоя ремонт най-сетне ..... п.с. Благодаря на колегата kvd74 за конкретния отговор
  14. ...за майстора схемата е сложна за обяснения но с две думи - няма средства ! За тая поразия с цилиндрите вече осъзнах ( дано не е станала голяма беля) - но няма ли отговори по-въпросите ?
×
×
  • Създай нов...