-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно .CiviC.
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 9.03.1988
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Априлово, Елин Пелин
Последни посетители
2763 профилни разглеждания
-
Благодаря на отзовалите се, а сега ако кажете и от къде е най-одачно да взема маслото та да го завъртя цена няма да имате
-
Айде бе хора какво ви става, драснете някой кометар лс с препоръка, критика да има над какво да се размишлява.За гарнитура обмислям нещо на Cometic - 75.5mm MLS има някаква същата и с блок гард, но цената е почти двойнапак да кажа колата ще се кара около 0.5 бара не мисля да се надува повече.На това да се покефя пък ако реша, че това ми е най-важното тогава може да се мисли и за нещо по-голямо,но на този етап не мисля за такива неща.Също така незнам каква дебелина да гоня на гарнитурата, мисля да о-рингна блока, веднага ми изкачат 2 въпроса, дали не е по добре главата да се рингне, а и изобщо има ли смисъл.Също така стоковите инжектори от този двигател 240цц биха ли свършили работа или да гоня някои 300цц+Да слагам ли двойни пружини на клапаните, с цел да се подсигуря да не засрещна някое бутало.С двойни пружини няма да бъде толко раздвижена ще я спъват, стоковите биха ли могли да осигурят адекватно бързо разтягане...аджеба има ли смисъл от по-стегнати пружини при положение, че ще е на половин бар или е безсмисленобуталата са от д16з7, като за тях трябва да видя някакви сегменти също така да взема, като мисля всичко друго да бъде стоковоНима няма някой турбоманияк да сподели мнение и да обърне внимание на такива по деликатни моменти.Някой с подобен проект да сподели преживявания.
-
Здравейте колеги, нуждая се от вашата помощ и компетентни препоръки.Замислил съм в скоро бъдеще да сложа охльов на моя сивик.Двигателят е D16Z6, плановете са ми като за начало да е нещо лекинко - до 0,5 бара някаде макс.В момента двигателя е свален и разкостен, предсто и му да бъде сглабян, затова въпросите са ми да ме насочите към някоя подходяща и качествена карантия за гореупоменатото.По специално гарнитура, също както и пружини на клапаните, че както обичам да я карам на високи да не засрещна някое бутало :SОбщо взето такива въпроси ме вълнуват и съм отворен откъмто препоръки, благодаря ви предварително.
-
Моята правеше същото, във влажно време (след дъжд) неискаше и да чуе за палене. Докато тествах дали има достатъчно налягане на бензиновия филтър и изобщо дали има приток на бензин видях как от дистрибутора прехвърчат искри към каблите. Свалих дистрибуторната капачка, имаше цепнатинка която не се забелязваше отвън, но отвътре си личеше леко, след като я смених вече няма никакъв проблем спаленето.Относно свещите и бобината - не си играйте мн защото лично съм патил, като си изгорих бобината по същият начин докато си замервах компресията.
-
То и аз несъм бил роден когато на мода е бил рокът, но това не ми пречи повечето от песните да ме завладяват и днес. Има уникални за това време рок и метъл парчета който остават актуални и до ден днешен. Разбирасе слушам и други стилове като - хауЗ и денс, но музиката от предните години си е просто класика.
-
Мхм това трябва да се тества едно време бях фен на тази игра.
-
Какво се палиш, искам само да вида снимката с елементите кеде съм писал че ще я оправа edit: От диплома до практикум има огромна разлика...
-
Можеш ли да направиш снимки с добро качество на елементите на ECU-то, така че да проверим дали ще може да се види дали те е предал някой елемент. Новак съм но с електроника се занимавам попринцип, успях да оправа едно удъртяло телевизорче след токов удар.
-
Ето малко инфо и от мен:
-
Колата е страхотна! На външен вид, доколкото се вижда от сниммките, е перфекта Честита да ти е