Krasimir_1126
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Krasimir_1126
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Сивик 5ген 1.3
-
Пол
Мъжки
-
Място
гр.Казанлък
-
Габаритите светят силно , аз имах същия модел но не издържат на топлина. След известно време почват да премигват и се отлепят. При натиск светват и после пак угасват.
-
В момента е нещо като изолиран понеже няма разлика при закачането му.
-
Друго което забелязах е , че с другото IACV колата държеше обороти само когато буксата е изключена , при включване колата изгасва.
-
Колеги проверих въпросното IACV на друга Хонда и се оказа че работи , къде другаде може да е проблема за да не достига информация до него? Проверих буксите и кабелите , всичко е свързано.
-
Имам проблем след смяна на ангренажен ремък и ролка колата буквално умря. Маисторите ми казаха че стария ремък бил зацепен грешно с 1 зъб и сега го биле зацепили правилно , а колата не върви. Някакви идеи какво да правя? Става въпрос за сивик 5 д13б2.
-
Колеги имам един проблем който ме тормози. При палене на колата след изключване на смукача на празен ход държи 450-500 оборота по моя преценка. Това го прави на студен мотор , след като загрее до нормалната си температура си задържа 950-1000 оборота и няма ядове. Четох теми за почистване на IACV-то и го почистих но без резултат. Забелязал съм че когато държи 450-500 оборота на празен ход когато премахна буксата на IACV-то няма промяна в оборотите , а при загрял двигател когато държи 950-1000 оборота като махна буксата оборотите падат до 450 което ме навежда на мисълта че IACV-то ми не работи при студен мотор. Някой да се е срещал с подобен проблем. Мотора е д13б2.