-
Мнения
135 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно ozonbg
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 11.07.1978
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
-
Интереси
Интересите ми са свързани с графичен и уеб дизайн, компютри, филми, музика, философия, психология и хубави жени :)
-
Сложих новите съпротивления, но пак прави номера. Някой път се включва друг път не. Като включи всичките степени работят. Къде да търся проблема сега, може ли да е в лостчето за степените, и аз не знам вече?
-
Някакъв неоригинален ми намериха за 22 лв. с една седмица доставка. Колата няма климатик, явно няма и филтър, понеже не виждам подобно нещо никъде.
-
В аутоплюса ми казаха че колата нямала такъв филтър. Оттам си поръчах и резистора, след седмица ще ми го доставят.
-
Явно ще трябва да търся решение, понеже пак взе да не работи. На всичкото отгоре и почва да ми свети заради него лампата на акумулатора, може би дава накъсо. Та го махнах това съпротивление и ще видя, дали някой няма да се навие да ми го поправи. В краен случай ще търся цялата част нова. Така и така съм отворил там ще съм благодарен ако ми дадете идея къде точно е въздушния филтър на купето да го сменя и него, че сигурно не е сменян 20 години.
-
Да аз от предни теми намерих отговора. Свалих жабката, демонтирах тази част, оказа че има някакъв нагар по жичките, почистих го, сложих джаджата обратно и вентилатора заработи. Само първата степен не действа.
-
Имам същия проблем. Но тъкмо се наканя и я закарам на майстор и там проработва. Казва ми, че трябва да не работи за да разбере от какво е. Когато преместя лостчето на първата стъпка си е умряло, изобщо не зацепва, от втора нататък си усилва правилно В повечето случаи(точно когато ми е най-нужно) не тръгва на която и да е стъпка. Какви са тези съпротивления, ако може повече инфо, моята хонда е 4G. Ще съм задължен за всеки съвет.
-
История с продължение... извинявам се за дигането на старата тема, но след като продължих да карам колата със светеща лампа на таблото преди няколко дни като опитах да я запаля не стана нищо. Изведнъж, без да даде каквито и да е индикации. При завъртане на ключа само тихо цъкане се чува, иначе ток има, акумулатора е зареден хубаво. При бутане пали. Подозирам стартера, четките.
-
Разбра се накрая защо динамото не зарежда. Оборотите на двигателя на празен ход, без да се подава газ са ми много ниски, а за да зареждало динамото трябвало да бъдат над 1000. Когато се подаде газ с педала започва да зарежда и мултицета показва над 14. Дадоха ми съвет да си почистя кабелите за масите на отрицателния полюс и да си оправя оборотите. Остава въпроса защо са ми паднали толкова оборотите на двигателя и къде може да ми ги отрегулират и защо понякога лампата на таблото за акумулатора свети постоянно дори като си карам колата с педала на газта, а друг път не свети дори и на празни обороти.
-
Извинявам се за двойния пост, но мисля че открих къде е проблема. Ролката, която свързва с ремъка двигателя и динамото изглежда омаслена отвътре и вероятно от нея се чува свистенето, може и да превърта и затова да не отива достатъчно ток към акумулатора. Колегата горе беше писал, че няма логика от водата да е заминало динамото след като двигателите ги мият. Освен това вече няколко дена карам колата и то на фарове и сигурно щеше да е заминал акумулатора и да не пали вече. Явно все пак се зарежда.
-
Благодаря за отговорите. Въздушния филтър е сух. Явно е нещо от динамото. При замерване на акумулатора при включен двигател мултицета показва 12.6, а друг път като съм го замервал е отчитал 13-14. Понеже ми се налага да ползвам колата междувременно ще ми точи ли акумулатора докато я карам(те и фаровите са включени). На светофарите не отпускам крака от газта, за да не загасне.