Milcho.ms
Фен-
Мнения
9 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно Milcho.ms
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Varna
-
Около 2000 оборота става магията при мен, а и при повечето 2.2 дизели доколкото съм запознат. Не съм сигурен, но причина също може да бъде EGR клапата, доста често се замърсяват и запушват. Аз моята си я почистих, изкарах доста сажди и определено усетих разликата. В civinfo има тема относно това как става http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html
-
90 Направо си е време за един ''meeting'' на 8-ма генерация Аз май пропуснах да се отбележа, така че 91 място е за мен
-
REV - Revolutions, запълват се когато се покачат оборотите
-
Колеги, карам Honda 2.2 Sport, доколкото знам има хонди който също са 2.2 но не са sport, някой може ли да сподели каква е разликата между тях. Това ще помогне и на хората който възнамеряват да си купуват този тип коли и не са наясно
-
Нека да споделя как реших проблема и причината за неговото възникване. Проблема се реши много елементарно, просто свързахме колата към компютър и изчистихме грешките, бяха се насъбрали 3 грешки, ниско ниво на масло, някаква клапа за горивото и моторче за съединителя(следи кога съединителя е натиснат и кога не), колата си вървеше съвсем нормално, не виждах никаква разлика, обеснихме си появата на грешките с това, че акумулатора ми беше паднал изцяло преди няколко дни, и в опитите да запалим колата чрез кабели са се получили тези грешки. Надявам се това да е причината за грешките, ще видим дали ще се появят отново.
- 1 reply
-
- 1
-
Колеги в книжката на колата е описано как се прави това, палене на колата чрез кaбели , описана е последователността на закачане на кабелите и точните места на които трябва да се захванат кабелите. Акумулатора ми падна след няколко дни престой и мисля да пробвам това да я запаля с кабелите, по късно ще кажа как е минало, дано не ми се налага да ходя до Бултрако