Jump to content

andreykolevsf

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно andreykolevsf

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

843 профилни разглеждания
  1. Бях при Иво каравелгаз и съвсем човешки ми обясни отдели ми от времето си да ми покаже схеми и тн. Много земен човек , аз лично се навих за подобна система , защото с ГИ неможах да подкарам колата ...Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Моля някой модератор да премести темата в "алтернативни горива" , че освен , че и е там мястото , стана интересна и дано се доразвиеSent from my iPhone using Tapatalk
  3. Мисля си , че са правилни поне по нета съм гледал снимки на същия цвят дюзи на двигатели като моя , ако по това се определят де , по интересно е самите калобратори по кое се ипределят кубици , коне или и други фактори ? Понеже знам , че има бая вида , ако не се лъжа над 30 или поне някакъв комплект с толко стещах по чуждите сайтове ? Също така ме интересува сега става ли обикновенна термопластична тръба и медна или си трябва тръба на icom (черната и зелената) и ако да от къде мога да закупя ? Благодаря предварителноSent from my iPhone using Tapatalk
  4. Колата не е хонда и не я писах дано не е проблем , но от форумите тази тема ми се видя най развита и може да има комега който да може да ми помогне , вчера гледах вминтернет различни кабелажи за icom и ми направи впечатление освен за буксите за японски и евро коли има и кажелажи за V образни и редови двигатели , дали има някаква съществена разлика това или просто самата кабелна форма (сноп) е направен по удобен за единия и другия вид мотори ? Защото моята е редова , а газовата е от V обрсзен мотор , поздравиSent from my iPhone using Tapatalk
  5. Здравейте приятели , нека споделя и моят опит по темата , колата ми се пробвах да газифицирам с обикновенно ги/обд/кан , монтирах като по учебник с доста прилични части , но така и не тръгна като хората тази кола , ядосах се и уредбата я хвърлих преди да е навъртяла 500 км , карах си на бензин естествено доста непонусимо за джоба и дойде момент в който на един мой приятел му дойде кола за части на която беше монтирана уредба icom и той сподели , че не работи на газ , аз му казах да ми я демонтира и прати , защото това е последен шанс да върви колата на газ , той я демонтира но не разбира и наряза трабите за газта , а те май не са обикновенни термопластични , а по специфични имайки предвид налягането (може и да греша) другите части са що годе добре демонтирани . Реших да разглобя помпата да я погледна и видимо беше стопена , казах си ето къде е проблема и взех една нова бензинова walbro (дано да стане с нея) , бамерих нови уплътнения на дюзите и ги дадох на ултразвук да съм сигурен , че уредбата ще работи както трябва и тук вече ударих на камък , бих искал механичен монтаж дс си го направя аз , защото имам мое виждане как седят нещата в коша и тн ,а и мисля , че това бе е трудната част ,а настройката за което е ясно ще се ходи в сервиз , но кой ще ме приеме в софия или бг и би се заел да пусне колата на газ ? Също така се интересувам кой може да ми върже инсталацията или ако не да ми помогне със схема и от къде да си купя газовите тръби от бутилката до предната част ? Май много станаха неизвесните , но съм се хванал за хорото и трябва да го играя , че вече ми излезна кичур бели косми , а колата все още не върви на газ , поздрави и благодаря предварителноSent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Създай нов...