Jump to content

ivko_1

Фен
  • Мнения

    224
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно ivko_1

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic EJ9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

22031 профилни разглеждания
  1. Изхвърляш касетата с лентовия кабел, сменяваш цялата бяла пласмаса която държи лостовете и изключва мигачите ( заради пластинката с плюса) ,сменяваш си долната декоративна пласмаса под волана и си ти...
  2. Ти да не си с еърбег??? Защото там клаксона минава през лентовия кабел на еърбега...
  3. Да, защо да не работи...?
  4. Решетката е оригиналната с никелираната лайстна преди фейса...рязане и мрежа...30лв всичко
  5. Аз съм доволен от резултата...а и не беше накичена докрай с частите с които е в момента... Нещата отиват към д15 миними турбо...
  6. Моя колектор е заварен по външния ръб на фланеца...и изхода му е Ф51мм вътрешно... Нито имам проблем с гарнитури, нито имам спад на NM на някакви обороти...
  7. Нищо не е станало, колата е наред...рано или късно, винаги идва ред на голямо турбо...или икономичен дизел...хахаха
  8. Автомобила се продава, за връзка с мен 0886535353
  9. Така е...плътна заварка
  10. Виждал съм, че така се прави...
  11. За почти всичко заводско...върви доста добре...щом бие сток z6...и наравно с 1.5 мини ме...
  12. Малко пози до любимата...
×
×
  • Създай нов...