Jump to content

hndcvc

Фен
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно hndcvc

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 5gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Skype
    federer803

Последни посетители

1389 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колеги. Умишлено не писах по-рано, за да не подведа някого с евентуално същия проблем. Проблемът се разреши елементарно, но костваше страшно много време, нерви и чудене, както и малко като сума, но все пак безмислени разходи. Оказа се термостата... Явно ситуацията е била като при колегата от горните коментари - термостата е отварял, но не напълно. Тъпото е, че при този случай като проверявах по конвенционалния начин с пипане на долния маркуч, всичко изглеждаше наред (на студен мотор загряваше само другия, а долния стопляше като достигне съответната температура) и де факто проблем има само при голяма жега или повече натоварване. Бия си главата в стената, че не го смених по-рано, ей така превантивно ако щеш. Междувременно по мнение на майстори и т.н. бях се запътил към гарнитура на главата... Мислих да сменям и водната помпа, която е на 5000км Aisin (ужким много хубава). По порочния път смених първо датчика, който дава инфо към ECU-то (от незнание), а после и 3 броя нови датчици (този, който дава показанията на стрелката) на марките Facet, Fae и Herth+Buss Jakoparts. И трите отчитаха пълни тъпотии, като с последния (не помня кой точно) стрелката ходеше в червеното. Не можах да открия Era както ме посъветва друг колега. В безсилието си накрая върнах оригиналния и видях, че отчита добре и само в голям зор качваше малко над средата. От там се усъмних, че вероятно датчика си е ОК и просто има някакъв механичен проблем, лек, но все пак го има. За съжаление се оказа, че моята таратайчица няма OBD букса и нямаше как да гледам живи данни чрез диагностика. Днес смених термостата (Gates), промих (изплакнах по скоро отгоре надолу) радиатора, сложих хубав антифриз и обезвъздушавах около час, за да съм сигурен, че всичко ще е ОК, и да чукна на дърво стрелката се бетонира където и е мястото. Ще я тествам те първа, но в тоя мор навън, включен климатик и стабилно натоварване мисля, че ако имаше нещо щеше да се прояви. Благодаря на всички, които отделиха време и специални благодарности на колегата kvd74. Ако го бях послушал по-рано щях да си спестя много главоболия, но просто получих десетки мнения, включително от добри механици, които гледайки колата ми казваха "термостата работи". Също така купих и външен уред за измерване на температурата (coolant temperature gauge), понеже се съмнявах и в таблото, макар че пробвах и друго табло, но си викам може пък и то да е дало фира. Въпроснияг gauge също за никакъв х*й... Показваше още със запалването 80 градуса, а тя охладителната течност студена (него поне успях да го върна и да си взема парите) P. S. Не си купувайте нови (афтърмаркет) датчици. Или от друга кола, или евентуално нов оригинален от Хонда. Не знам направо какво се продава по магазините... 4 артикула, които не стават за нищо, а уж като вземеш ново трябва да си спокоен, че работи, за да имаш отправна точка при проследяване на проблема. Поздрави.
  2. Здравейте, колеги! Преди около 3-4 месеца, пътувайки по магистрала на голям баир, ми се вдигна стрелката за температурата, което не беше ми се случвало никога преди. В последствие проблемът отшумя и ми се случваше чат пат, но при посещение на сервиз не се проявяваше при всякакви тестове. Последния месец започна да го прави по-често и започнах усилено да търся проблема. В определени моменти стрелката се качва на 2/3 над средата. Маркучите не надуват, термостата си отваря, смених няколко капачки, като последно дори сложих такава от работеща кола, която да знам на 100%, че функционира правилно. Водната помпа е на 5000км. Правих тест за газове в системата, антифриза е сменен, перката работи и пак същата работа. Вчера смених всички датчици и дори започна да показва още по-висока температура. 2 часа мерих с термометър с жичка, поставена точно на тръбата на радиатора на горния маркуч и в движение показваше 82-3 градуса, а на място с климатик и на 37-градусов пек максимум 93 при което перката включва и охлажда до 89. Не ми изхвърля антифриз към разширителния съд (на студен двигател е между мин и макс а на горещ е точно на чертана на максимума, не отива по нагоре?) и като цяло уж всичко изглежда ок с изключение на тази стрелка, която ме държи нон стоп под напрежение, а вече 3 години никога не съм я гледал и не съм се тревожил от прегряване в каквито и да било условия. Има ли вероятност проблемът да е в таблото, защото вече не се сещам за друго... Моля за съвет и за някаква идея какво би могло да е.
  3. Не са тампоните... вече съм почти сигурен че е амортисьорът. Въпросът сега е какви да слагам че да си реша ши*ания проблем и като я натоваря да няма ядове. Нз вече кое е слабото място... амортисьори ли пружини ли или и двете. Ако някой знае решението на този казус ще съм му много благодарен защото не ми се ще да хвърля пари за нови амортисьори и после пак да се налага да слагам онея скърцащи подложки и колата ми да вози като каруца...
  4. Здравейте , колеги. Имах проблем с моят Сивик 5та хетч. При наговарване отзад лягаше адски много а при дупки блъскаше ужасяващо (така и не разбрах кое блъска , дали гумата в калника или амортисьора). Та временно реших проблема с едни тампони дето се слагат между навивките на пружината и ограничават хода й. Те обаче скърцаха ужасно... попрочетох из форума и колегите ме посъветваха да сложа пружини от седан. Направих го и това , но вчера пътувах от Ямбол за София с двама човека отзад и пълен багажник и беше някакъв ужас... Блъскаше отвратитно , а при една неравност така издрънча отдясно , че ми стана зле. Когато пристигнах в София усетих че вече при най малката неравност отзад вдясно блъска ужасно... та въпросите ми са два: как мога да проверя дали ми е изтървал амортисьора и като цяло от какво хлопа? И най вече какво да правя , как да я вдигна тая задница и да я направя по корава , че като тръжна по нашата хубава магистрала с 2ма човека на задната седалка да не се чудя дали ще остане цяла колата... както казах с пружини от седан съм в момента но без ефект почти. И да спомена снощи до колкото успях да я погледна амортисьора не беше омаслен но сякаш буталото , което влиза навътре (извинявам се за малоумните обснения) не беше центрирано , а беше избагало в стани и се опираше в едната стена на неподвижната част. Незнам крив ли е..ако трябва ще цъкна една снимка днес и ще кача. Моля помагайте , че незнам как ще се прибера до Ямбол... Благодаря предварително
  5. Забравих да пиша...D13B2
  6. Здравейте , колеги! След десетина хиляди километра ми предстои обслужване и въпроса ми е някой знае ли как са цените на оригинални ремъци и водна помпа? И евентуалто да ми препоръчате марки за читави такива както и съответните цени , в случай че ми дойдат скъпички оригиналните?
  7. Ами колега монтирах ги вече на колата с летните гуми , че пусти мерак... исках да видя как и стоят и съответно да я покарам с тях. Иначе като ми се наложи демонтаж ще използвам момента да ги претегля
  8. Колеги взех джантите оказа се , че са даже с доста по голям централен отвор...не мога точно да кажа колко. Та едната имаше малко повече жулнато(единствено тя) и се спазарих с човека да осигори втулки без да променяме цената. Като крайно за 200 лв получих джанти в почти перфектно състояние + чисто нови втулки сега само трябва да потърся някакви подходящи капачки на хонда и работата заспива. Ето и една снимчица
  9. Благодаря за отговора колега ако някой друг колега е правил нещо подобно много ще съм благодарен да сподели и да ме посъветва като цяло какво да правя
  10. Ами незнам точно от какъв модел са но са наистина в отлично състояние а цената им е 200 лв. Незнам какво да правя...легнаха ми на сърце направо. Иначе сполучливо ли се получават тея процедури на струг/фреза и колко долу горе ще ми стува? Че направо незнам какво да правя...
  11. Здравейте , колеги! Изпаднаха ми много добри алуминиеви джанти 13ки 4х100 ет35 обаче нз точно колко им е централният отвор и дали биха паснали на сивик 5та. Нз точно от каква мазда са , но ако е вярно инфото , което намерих на мазда 54мм , а за сивик е 56мм моля ако знаете помогнете , че много си ги харесах , а и офертата е добра... И евентуално ако е така може ли да се направи нещо , примерно там някакво запиляване и ако има нещо такова колко ще струва , сполучливо ли е и като цяло заслужава ли си да ги взема и да се белосвам с тях?
  12. Благодаря за бързия отговор колега
  13. Здравейте колеги. Изплесна ми се маншона на кормилната рейка отдясно. Понеже цялостно маншона е здрав , скъсал се е само пръстена (където се стеснява отвора) където се хваща , го хванах със свинска опашка , но нахаках вътре в маншона и грес. Правилно ли е това , трябва ли да има грес вътре и ако не , проблем ли е или просто не е нужно т.е. пречи ли тая грес там. Иначе да спомена (незнам дали е от значение) , че от там ми просълзява масълце малко.П.п. Сивик 5 d13b2
  14. Здравейте , колеги. От около половин година съм установил , че ми просълзява хидравличната рейка. Не съм предприел нищо , защото за сега е незначително (маслото в казанчето от макс е намаляло до малко под средата между мин и макс). Понеже четох из форума за тези рейки , та тръпки ме побиха , ще задам няколко малко глупави въпроса. Някой има ли представа колко зле може да е положението на този етап и има ли бегла представа колко примерно при добър късмет може да ме изкара тази (имам предвид ако някой е имал подобен в началото малък проблем , след колко време се е задълбочил)? Също единият ми маншон е леко скъсан и се е изплеснал. Трябва ли да го сменя и ще променя ли нещо въобще при сегашната ситуация? Освен това не съм сменял маслото на хидравликата , да го сменя ли или ще стане по зле и какво точно масло да сложа евентуално? И последно ако някой колега може да ме посъветва като цяло какво е най-удачно да предприема? Четох за смяна с такава втора употреба или за рециклиране , но там ставаше дума за изцяло протекли. Абе с две думи има ли някакъв вариант да ям по-малък х*й , защото вече екземпляри от този модел се намират за по 1000-1200 лв. пък и за по малко. Не ми се ще да дам +- 300лв. Помагайте! Благодаря предварителноP.S. Сивик 5та хетч (D13B2)
  15. Пали си. Значи така ще се кара. Благодаря за отговора
×
×
  • Създай нов...