-
Мнения
32 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно quovadis
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 14.08.1990
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1.7 CTDi 2004
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Шумен
-
И аз имам такава драма от известно време. Чистих турбина от нагар, актуатор. За около 1000 км. всичко беше наред и сега го направи още два пъти в рамките на 2 дни. При мен, както и при други, не светва никаква индикация на таблото. При закачена диагностика и пресъздаване на ситуацията се логва грешка P0238 веднага. След изгасяне на колата, изчакване 20 секунди и запалване наново - проблем няма, грешката я няма. В такова състояние беше турбината преди почистването - сравнително чиста е: Тъй като не мога да намеря нищо, което да се доближава до моето - можете ли да предложите вариант за следваща стъпка? От сутринта гледам за ЕГР клапан като възможна опция за проблема? Или да се ходи към Омбре
-
Вчера реших да минавам преглед дизеларката и взеха, че ме "скъсаха". Дясно задно колело на 0.00 при дръпната на максимум ръчна спирачка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем досега, защото не намерих нищо? Гледаха я уж в канала, но заключението беше "трябва да си я видите и до 14 дни да дойдете за преглед". Да оставим и настрана арогантността, която започна след като разбраха, че отивам със закупен предварително ваучер...
-
http://www.bratiapenevi.com/contacts/contacts.html Доволен съм от всеки един ремонт, който са правили по колата ми, а и повечето ми приятели също остават доволни от резултата - цените са ок, времето за работа също.
-
София-Шумен - 380 км. с 40 лв. дизел (V Power Nitro, 15 литра), по груби сметки излиза към 4.3-4.5
-
Няма им нищо на колиците. Задължително обаче я закарай при Омбре или друг сервиз за диагностика да ти кажат какви са ѝ недъзите (почти е сигурно, че ще има). Аз не го направих и после поправях двигател... Оттогава обаче - никакви проблеми - само дизел сипвам и карам.
-
Миналата година си закупих C Drive 2 на Yokohama, взех ги чисто нови на по 100 лв. бройката. Много съм доволен от държанието им на мокро, така и в големите горещини. За зимни - Alpin A4/Alpin 5. Тази зима търкалях Falken HS449, с които купих колата и също останах доволен, но отстъпват от Alpin A4, които въргалях преди на едно БМВ и бяха повече от безупречни.
-
За да работи се купува един модул допълнително - струва 100-120 лв. Така дистанционното от оригиналното CD ще работи с друг модел, което е сложено в последствие.
-
И аз подкрепям за Michelin-a. Карах с такива предишната кола, бяха на порядъчни години, но грайфера не мръдваше, както и стабилността. Миналата година поради малко по-къси финанси и добра оферта взех такива - http://www.yokohama.com.au/Tyres/C-Drive-2.aspx - дойдоха ми на 102 лв./бр. и не съжалявам изобщо. Стабилни са доста на вода (предното лято валя 2 пъти за по 30 дни...)
-
Тъкмо щях да пиша и аз по този проблем, че се появи и при мен... Когато пръскам на задното стъкло - няма проблем. На предното обаче - ни вопъл, ни стон. Течност има, дори си помислих днес, че е свършила и сипах концентрат само - отпред си няма. Не мога да намеря и евентуална част за закупуване, някой може ли да съдейства с име/каталожен номер, за да потърсим? Благодаря предварително!
-
Когато отидеш на дневния километраж (trip) задържаш копчето и се нулира.
-
Френски бендикс, 6 месеца гаранция, на ул. Любляна 37 е сервиза. Голям проблем ми беше отварянето на главата, но сега е ревизирана с нова гарнитура... За покупката наистина доста неща излязоха, но дано вече да няма проблеми... Иначе не смятам, че е трошлива, уникално доволен съм към момента - в градски условия е перфектна.
-
Снощи я оставих в сервиза на Любляна. Днес в 12 беше готова, след работа отивам да си я взема. Бендикса е сдал багажа, защото е бил възможно най-евтиния стартер сложен... 120 лв. ми струва удоволствието, с труда.
-
Здравейте колеги, днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна? Благодаря предварително!
-
И аз имах този проблем. Само че аз почнах отзад-напред. Водната помпа ми беше нова, термостата беше тестван и беше ок, надухме радиатора за тест, но и той беше ок. Накрая се отвори главата - 4-ти цилиндър беше взел-дал, гарнитурата беше сменяна с някаква изобщо не за този модел. Смених гарнитурите, шлайф на главата, но после пак имаше загуба на вода, която НЕ беше в маслото /нещо, което не е споменато дали е проверено/. Накрая проблема се реши с добавка от Тех-ко за 14 лв., която запушва шупли /предполагаема такава на блока/. Сега си я карам и нямам загуби на течност.