ventsi91
Фен-
Мнения
8 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ventsi91
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте, Бих искал да използвам темата ако не е проблем. Имам Акорд 7 с к24 и проблем с помпата, по точно с резбата където се навива гайката която държи ролката. Гайката се развива сама и не знам дали това подлежи на ремонт или направо нова помпа. Някой сблъсква ли се е с този проблем? Отделно и лагера е заминал, пак добре че не изпадна в движение ами при паркиране я усетих.
-
Малко късно виждам темата за което съжалявам но шанс. Та баща ми имаше 2.0 147 кончета но хечбек и нямаше никакви проблеми на Газ, но да настройката беше беше ад. Сега аз съм с 2.3 седанче и понеже съм карал и двете незнам защо на мен и баща ми тази ни се струва по пъргава от 2.0. Като разходи на 2.3 ангренажа си е 900 лв някъде точно до лев не помня, но съм сменял и съединител Татал към 1400 лв. За разхода на газовата ми дава сега зимата 14/100, като газовата е по ОБД букса. Може и да се влияе защото беше не тежки 17 цолови джанти, но сега ще минавам 18 ОЗ-ки олекотени. Окачването си е здраво и макар че мойта е с спортно окачване и си подрусва, по добрее с оригиналното но така си я взех. Части има но за 2.3 в по обикновенните магазини примерно тампоните за двигателя ги няма (сменях един и си го купих от ХОНДА и си е скъпичък), макар че всичко правя в Юбико. Не махнахме 2.0 защото е имала проблеми, а просто взехме ЦР-В II, Хонда си е Хонда четвърта по ред ни е мойта в семейството и няма отказване от марката
-
Опитах се за инфото в профила но не ми се получи нещо не че не исках . Иначе мой пропуск извинявам се колата е ЦРВ - 2004г. 2.0 бензин 155кс. Иначе за термостата мисълта ми беше че 3те дни си работеше и перка и термостат и всичко и изведнъж си показа пак рогата дет се вика. Вече за водната помпа е за смяна понеже дори и след смяната на Термостата водата не се завърта из кръговоте самата помпа изобщо не работи. Самата кола нее карана почти 2 години и сега я обслужих от до и само този проблем ми остана, но като се появи след обслужването и ми идва нанагорно . Та за това ако някого знае как може по лесно да се смени ще е супер.
-
Това което се случи след всичко беше перфектна работа но само 3 дни. Сега смених термостата понеже беше блокирал в затворено положение и ми остава водната помпа която ако някои може да кажe как точно се сменя ще съм му много благодарен понеже утре ще я доставят в магазина. А като поразгледах ми изглежда че трябва да се откачи магарето което ми се струва че би трябвало да има по лесен начин.
-
Току що се повозих за да проверя дали ще тръгне перката и като спрях и проверих маркучите и резултата беше че студения маркуч с постепенно загрява, но и двата маркуча в последствие започваха да греят а колата не грееше, парното духа студено а газовата се включва по Късно.
-
Здравейте колеги. От седмица някъде имам CR-V 2-а генерациа но преди 3 дни ми направи проблем. Връщайки се от центъра и всичко си беше добре колата изведнъж загря много. На сутрина понеже се случи точно до блока проверих охладителната система и досипах антифриз и всичко беше Ок. Но на следващия ден отново загря и естесвено пуснах парното на макс и задържа температурата на средата и като се позаслушах и проверих се оказа че не включва перката за охлаждане та Смених датчика на Радиатора, запалих я но перката се включи веднъж и това и беше. Сегашния проблем е че колата пак грее и перката не се включва а единия маркуч е топъл а другия студен което ме кара да мисля че Термостата си работи и прави балон и не мога да я обезвъздуша. Моля за идей че блокирах.