achore1
Фен-
Мнения
37 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно achore1
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda 2006 Cr-v N22A2 i-ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Kozloduy
Последни посетители
1661 профилни разглеждания
-
Емо, успя ли да развъртиш капачката на горивния филтър? Аз си купих чашка 15/90, но пак не става, така е запекла, все едно никога не е отваряна.
-
Здравейте! По моя въпрос, благодаря за компетентните мнения! Оказа се вакуум клапана, който управлява актуатора на турбото. Не правеше достатъчно вакуум.
- 1 reply
-
- 4
-
Привет! Карам CR-V 2.2 diesel 2006 г. При каране по магистралата, колата изведнъж загуби мощност. Прибрах я с пътна помощ. Оказа се скъсана скоба на маркуча преди кулера. Беше време и за смяна на вериги, масло, филтри. След като я подкарах, колата върви като обикновен дизел, турбина се не усеща. След диагностика в движение се оказа, че турбината не прави достатъчно налягане до 2700 оборота. Според хората, които ми ремонтираха турбината преди време, причина може да е - теч на изгорели газове. Въпросът ми е - може ли причината да е недобре зацепена верига? Или....и аз незнам. Не изписва никакви грешки.
-
Правилно ли го включваш. Първо копчето, после от волана. Тогава светва зеления надпис на таблото.
-
Някой питал ли е в Бултрако колко струва оригиналния потенциометър. Шапка им свалям на японските инженери. По едно и също време започнахме с хидравличните маркучи и потенциометрите на газта.
-
Намери ли маркуч, аз търсих по номера, но не намерих никъде?
-
Привет! Имам същото придърпване при ниски обороти, около 1500,проявява се на втора и трета. Въпроса ми е, ако това е потенциометъра на газта, защо не се проявява на празен ход?
-
А за това стесняване вероятно са ползвали нещо от твоя стария маркуч. При мен вече това е невъзможно. Обаждах се на майстора дето ми прави моя маркуч и той ми казва, че при мен не е имало нищо в стария, така че проблема бил в помпата. Смених помпата с друга втора ръка, но все тая. Ще се купува нов маркуч, дотук 200лв назад. Не ми се експериментира повече.
-
Привет колеги! Искам да попитам, някой търсил ли е напорен маркуч на хидравликата? От помпата до рейката. В Бултрако искат близо 600 лв. Става въпрос за Цр-в 2 , 2006г. , дизел.
-
Прозвъних буксата, няма за фарове за мъгла, но има за задна. Ще ги вържа сега с една лустерклема, така както са дадени по схемата дадена с теглича. После, ако не съвпаднат с тези на ремаркето (не е мое и не знам как е вързано), ще се пренаредят (има я тая възможност).
-
Десните бутони за круиза не съм ги пробвал поради вече обяснената заблуда. Та оттам и грешният извод. Още нещо неясно....
-
Колеги, круиза се оказа че работи. Просто от честото ползване (два пъти годишно, като ходя на почивка), съм забравил кога святка индикацията на таблото. Мислех че святка като натисна копчето круиз, и после вече да го активирам от сет на волана. Но индикацията на таблото святка, след като натиснеш сет-а от волана. Извинявам се, че ви подведох.