Jump to content

maxim_pavlev

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно maxim_pavlev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Нова Загора

Последни посетители

1437 профилни разглеждания
  1. Смених го като купих колата защото стария просто беше нацепен до неузнаваемост, сложих Continental и беше към 27- 30 лв. Ще проверя тези дни дали пазя кутията му и ще пиша отново с повече инфо.
  2. Здравей колега и весела Коледа, няма нужда да купуваш нов клапан, твоя е наред. Аз имах същия проблем от момента в който купих колата, по същия начин беше замаскиран от автокъщата с номера с акумулатора и ми го решиха в сервиз на Хонда, като почистиха пътищата на газовете, а не самия клапан. Преди това знайни и незнайни сервизи и монтьори се надпреварваха какво по- напред да ми сменят с каква точно сума да ме цакат. За съжаление не знам с точност какво се почиства но в сервиза на Хонда ми оправиха проблема и монтьора ми показа на снимки колко са задръстени тези пътища на газовете, особенно единия. За справка работата струваше 100 лв., а бях дал повече само за диагностики в различни сервизи.
  3. Да, радиото работи само с основната платка.
  4. Здравей колега, ще ти кажа къде е проблема, бях писал и в предната тема, но в последствие проблема ми се появи отново и тогава реших да действам радикално. Реших да почистя леко пистите около проблемния елемент и докъдето мога да ги покрия с припой. Започнах да ги почиствам леко от лаковото поритие, но в последствие разбрах, че крака на елемента, който съм очертал не отива там където предполагах, а и дебелината на пистата беше като косъм. В последствие разбрах, че съм я прекъснал и радиото беше застинало. Запоих едно кабелче и започнах да го запоявам на места на които предполагах, че е била връзката и след няколко опита го нацелих. За съжаление от напрежение дали тотално съм изгубил радиото или не, не направих снимка. Ще покажа по снимките на колегата и се надявам да те насоча. Пожелавам ти успех!
  5. Здравейте колеги, реших да си направя едим малък експеримент преди да отида на диагностика, тъй като се върна назад във времето най- често се случваше веднага след зареждане в една конкретна бензиностация- Лукойл Стара Загора. Та реших да сменя бензиностанцията и от тогава проблема ми изчезна вече близо 2 месеца. Явно в горивото е бил проблема, като се надявам и за напред да нямам тагива проблеми.
  6. Eneos Premium Hyper 5W40. За втори път слагам такова, като при първия път дори не ми се наложи да доливам.
  7. Здравейте колеги, От едно известно време с колата ми се случва нещо доста странно. При запалване или при движение на ниска предавка, оборотите започват да играят и колата гасне, а ако е в движение придърпва и отново гасне! След като я запаля отново колата пали и отново гасне, при изфорсирване до около 3000 оборота, всичко се оправя. Интересното е, че това се случва при загряла кола и до сега не го е правила при студена. Не го прави постоянно, може да мине месец или повече, без проблем, а може да го направи и два пъти в един ден. В Хонда Стара Загора, ми чистиха ЕГР-а и смениха свещите, тъй като беше светнал чека, и ми казаха, че при диагностиката са е излезнало да се смени и бензиновия филтър, поръчах го. Докато чаках доставката го направи за пръв път, но реших, че е задръстен, но проблема остана и след като го смених. Нямам идея от какво може да е и не знам ако отида на диагностика дали компютъра ще е засякъл някакъв проблем. Ще бъда благодарен на съветите ви колеги.
  8. Сложих дискове и накладки TRW общо частите ми излезнаха 205 лв. Ще видим ще излезнат ли качествени.
  9. Смених накладките и дисковете, тъй като след като свалихме накладките се видя, че са много износени, а и в нета видях, че има номинална и минимална дебелина на спирачните дискове. Моите определено бяха си заминали. Имаше малък проблем с поръчаните дискове- не станаха независимо, че ги поръчваха по големия талон. Независимо, че колата е произведена 2004 г. се оказа, че стават дискове за джаз 2005 г., но след като ги смениха всичко си дойде на място.
  10. Здравейте колеги, реших да проверя състоянието на предните си накладки на Джаза, тъй като я купих смених задните накладки, а майстора каза, че имало още хляб в предните, а от тогава минах 8-9 хил. километра. Видимо вече са на привършване има по- малко от милиметър от една метална пластинка. Ясно е, че ще ги сменям, но самия диск има ръб по края си около 1 мм. Един комшия е майстор и го извиках да ги види и той ми каза, че като се сменят накладките, трябвало да се пилне ръба, за да се изравни с контактуващата част на диска. Въпроса ми е това правилно ли е и би ли влошило качеството на спирачките, защото с тях шега не бива?
  11. Тъй като нямах много време не съм правил снимки, но съм отбелязъл на снимката на колегата, които беше постнал по- рано!
  12. Успях да реша проблема си със забилото радио, без да го изпращам до сервиз. Презапоих всички спойки до които имах достъп и радиото тръгна и работи без проблеми. В руски форум четох, че трябвало да се обърне внимание и на два транзистора, които са в близост до стабилизатора на напрежение. Ако някой има нужда от помощ, мога да му кажа, точно в кои точки се съредоточих.
  13. Много благодаря колега! Реших ако мога да си спестя малко главоболия и разтакавания със свалянето и изпращането на CD- то до Варна, тъй като всеки ден ходя с колата на работа и затова прецених, че мога да пробвам да го оправя сам по напътствията на колегата. Свалих CD-то и го разглобих, стигнах до елемента, но поялника ми не е много силен и дори не може да нагрее достатъчно, отказах се и го сглобих, не го щракнах, тъй като на следващия ден мислех да отида до някой сервиз за да ми направят спойките. За мое най- голямо учудване радиото проработи, но за най- голямо мое съжаление работи 10- 15 минути и започна да губи станциите и след 1- 2 минути отново блокира. На следващия ден отидох до един сервиз и ми го припоиха елемента, сглобих CD-то и радиото отново проработи, но на следващия ден по същия начин започна да губи станциите и по- късно отново блокира. От време на време се появява шум и бутоните работят, но не може да се хванат станции. Явно проблема е малък и може би съм на прав път, гледах днес и в един руски форум, като там пишеше, че трябва да се проверят и някакви два транзистора. Ако някой е стигнал до тук и след това е решил проблема с радиото ще съм много благодарен, а ако не то явно ще трябва да пращам CD-то във Варна.
  14. Колегата bayreff наистина може да не е във форума, но друг колега на който писах не пожела да сподели опит, независимо, че беше писал, че е на раположение и би споделил дори и снимки какво точно трябва да се направи в друга тема. Наистина тук сме да си помагаме, когато имаме проблем и всеки съвет или идея би ни била полезна.
×
×
  • Създай нов...