В.Василев
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно В.Василев
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Cr-v
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
Contact Methods
-
Skype
batVasco
Последни посетители
674 профилни разглеждания
-
Колеги,харесах си едни джанти AEZ 16 цола J 8. 5 по 114,3 централния отвор също пасва,но ЕТ е 25,мисля да ги карам с гуми 215 но дали няма да опират в калниците.няма как да ги пробвам защото са от интернет.Моля някой ,който е карал с подобни или има познания по въпроса да каже- и да ги купувам.Спиците са малко по навътре в джантата и между тях и края на джантата има около 2-3 см.разстояние.
-
Да Слави,получи се идеално дано съм помогнал и на други от форума.По принципа на скачените съдове,фунията е най-горната точка и въздуха от системата си бълбука във фунията,а същевременно системата се допълва.Поздрави,нямам право на повече мнения,успех на всички.
-
Благодаря на всички,ето какво направих аз.На загрял двигател и парно на топло източих антифриза през кранчето на радиатора,антифриза изглеждаше доста прилично и затова отпадна гимнастиката с промивката на системата.После приспособих една голяма фуния с парче маркуч от водно съединение,което да уплътнява добре гърловината на радиатора и около фунията,налях концентрат докато се напълни и оставих фунията пълна с около литър концентрат.Запалих двигателя и изчаках докато загрее горния маркуч водещ към радиатора,през това време колата си бълбука взе си каквото и трябваше и нивото във фунията го поддържах в едно и също положение.После с една пръчка и танпон в долния край запуших фунията извадих я и излях съдържанието и в разширителното казанче до макс.Ми това е и не съм доливал дори защото не се налага.
-
Благодаря Слави CR-V както винаги се отзоваваш,на питащите.За дЯтето мерси но на 54г.съм Какво ще кажеш ако оставя пробката на радиатора отворена и ръгна маркуча от чешмата в радиатора на отворено парно и така да поработи докато се промие системата вместо да го правя няколко пъти.Много съм доволен от покупката,няма шумове няма тракане и учудващо запазена и от вън и от вътре за италианка.Благодаря още веднъж и поздрави.
-
Здравейте колеги,от двадесет дни съм в отбора на хонда црв втора генерация.смених си маслата и филтрите и сега е ред на антифриза,но не знам има ли някакви тънкости при този двигател.Само от кранчето под радиатора ли се изпуска?При пълнене отново,обезвъздушава ли се отнякъде?Запалва ли се двигателя и ей такива въпроси имам.Ако някой е правил това упражнение моля да сподели,надявам се ще бъдем полезни и на други съфорумци,които обичат сами да се занимават с подобни елементарни неща.Аз си имам удобствата и хич не искам някой набеден за майстор,да се упражнява на моята кола.Поздрави на всички и предварително благодаря на отзовалите се.
-
Днес като огледах по обстойно,се оказа,че изгорялата и напукана гума на уплътнението,фабрично не опира на стъклото,а отдолу си има здрави уплътнения,тя изглежда е само като предпазител и декорация.Ще и измисля някакво побългаряване за по -добър външен вид. Поздрави.
-
Здравейте колеги,ще използвам тази тема първо за да се представя и да попитам нещо за новата ни придобивка Honda Cr-v 2- серия.i-vtec бензин ръчка. В.Василев от гр. Шумен съм и благодарение на Вас,четейки във форума стигнах до правилното решение за покупка на следващия ни автомобил втора употреба.(за нов,няма да е в този живот).Навъртях 1000км и съм много доволен от колата,но-винаги както казвате,има едно но,или помагайте колеги,след такава покупка.Та днес,докато миех придобивката забелязах,че метално гумените уплътнения на прозорците и на четирите врати,са напукани изгорели и липсват парчета гума.Това ми е проблема,помагайте от къде да купя нови,или ако няма такива какво да правя защото водата си влиза директно във вратите. поздрави на всички.