-
Мнения
70 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно demonized
-
Ранг
Death Metal
Profile Information
-
Кара
Accord 7 Tourer i-CDTi (N22A1)
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Пловдив
-
Здравейте, Тъй като съм попромених местоживеенето (временно или не чак толкова) в друга държава от ЕС, но си взех и Хондилака се изправих пред следната неизвестна за мен. Прецених, че не си заслужава да се връщам до България за единия технически преглед и реших да си я регистрирам тук. Въпросът е - трябва ли да предоставям аз някакви документи на КАТ, че колата е регистрирана другаде, или те ще получат тази информация от службата на самата държава. Все си мисля, че като са ми взели българските талони и номера би трябвало да има някаква комуникация..ама знам ли. Някой има ли опит с това?
- 2 replies
-
- регистрация
- кола
-
(+ 3)
Тагове:
-
Здравейте колеги, продавам оригинална част закупена от Cox Motor Parts UK , a именно - мигач за шофьорското огледало на кола с лява дирекция. Продавам го, защото се оказа, че за да се смени трябва да се разглоби цялото огледало и предпочетох да си взема цяло огледало от кола за части. Това ми е излишно сега. Парт номера е 34350-SEA-013 Прикачвам снимки. Цена: 80 лв Предпочитам предаване на ръка, но мога да пратя и по Еконт.
-
В крайна сметка се отказах... Намерих си цяло огледало със стойката и моя цвят за 100 лева и ще сменям него... Мигача най-вероятно ще го продам..
-
Защото единия винт се пада много близко до кората и без да се свали няма как да се развие... Може да е от моя екземпляр само така,,,може нещо да е правено е да не е сложено ОК - но е факт, че не мога без да махна кората ад го направя това
-
Без да се развият всичките болтовете отдолу не мръдва... Аз успях да махна 1, но останалите са твърде близко до вратата и дори с гъвкав удължител не става... Трябва да се сваля кората за да мога да отвия отвътре винответе, които държат цялата стойка на огледалото
-
Актуаторът/ите за мен са моторчетата, които движат огледалото...А самата рамка отзад играе ролята на "шаси", което държи всичко... Иначе - ето докъде стигнах тази сутрин..Не много по-напред..Махнах винта по средата и махнах стойката на огледалото с предното капаче на модула на актуатора... Освободи се място, но не там където ми трябва - сега има малко повече видимост към задната част на огледалото.. Не виждам как би излязъл така мигача отново...как сте се оправили за 10 мин...нямам никаква представа Без сваляне на стойката за да мога да развия болтовете отдолу, както JHM казва - нямам представа как ще стане...
-
На кое казваш "бялото и черното" - на стойката на огледалото с актуатора и нейната "рамка" отзад? Всички болтове съм развил освен този в средата, защото във всички "гайдове" които срещнах се казваше "да не се развива този"... Пффф......дали да не отида още сега да го сваля това...
-
Днес - съвсем лек напредък.. Успях да махна външната рамка съвсем лесно - просто издърпах актуатора напред и тя почти сама падна. Проверих - не бях счупил щипката.. И радостен започнах да търся варианта с измъкването на мигача направо от кожуха така... Е - да, ама не! Не зная как JapCar е успял да го свали така...ще счупя нещо със сигурност - формата на мигача е такава, че няма никакъв шанс да стане да го издърпам без да счупя нещо.. На първата снимка съм показал и едно от ушетата, което държеше рамката към пластмасовия кожух и се оказа счупено от удара, който прецака мигача.. Успях да стигна до това положение, което се вижда от снимките и нито момент по-напред, защото всичко започна да скърца застрашително ако го напъна повече... @JapCar - тия винтове, за които говориш могат да се развият единствено ако свалиш огледалото...и ако можеха да се развият направо - досега да съм го сменил :>
-
@JHM - Гледах една инструкция за разглобяване на огледалото на ACURA TSX и човека го беше направил точно така - като развие цялата стойка на огледалото отвътре. Аз също реших да видя как стои въпросът с това, но се оказва, че за да махна последния 3 болт на стойката, който е най-навътре ще трябва задължително да се свали кората на вратата..А това гледам да го избегна засега... @crown_bg - Ще го снимам утре. Развил съм всички болтчета които са зад стъклото на огледалото и се виждат (без централното на актуатора)..Не видях друг болт да е останал...Актуатора е развит но стои вътре..мисля, че има кабелчета които го държат още. @JapCar - бих се радвал ако мога и аз да го дръпна само от процепа, и след това да набутам новия оттам..ама не ми изглежда много възможно засега..
-
Момчета - помагайте! Моя мигач се счупи преди месец и половина и си намерих нов с който да го сменя. Обаче стигам до един момент с разглобяването на огледалото и не мога да продължа по-напред защото ме е страх да не счупя някоя щипка. Става дума за пластмасовата рамка, която се маха първа като развиеш винтовете зад огледалото... Качих снимки и със стрелки ( ) съм отбелязал на първата снимка за какво говоря. На втората съм маркирал мястото, на което мисля, че има щипка...но засега опитите ми да я сваля без повреди удря на камък... Някой знае ли каак става? @JapCar - виждам (поне според снимките, които си публикувал, че ти даже не си я махнал тази рамка, като си сменял мигача... Как стана галимацията с махането, и по-важно - после слагането на мигача без да си махнал тази тъмна рамка...?
-
ЕГР филтър? Ти май мешиш ЕГР клапан с DPF филтъра DPF филтър нашите двигатели нямат... 1000...толкова...като искаш да го тЮнинговаш.. Ти продължаваш да искаш от тоя двигател динамика...не е тоя Акорд за такива неща :>
-
Това за 200те хиляди километра са съвсем ориентировъчна стойност - никой не знае кога ще ти се наложи да смениш веригата точно... И да - хиляда лева е с обтегачите мисля..без работата Не се вкарвай във филми преди да са се случили..Радвай се на хубавата кола Да не мислиш, че фейс-овете са без проблеми :> ?