IVTEC
Фен-
Мнения
194 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здрасти, колега! Миналото лято я пастирах цялата, включително фарове, стопове и стъкла. Супер доволен съм отмомчето, макар, че цената според мен беше доста висока. Той ми обясни, че работел с не знам си какви машини и материали и за това било толкова, но сега мога да се оглеждам в боята. Препоръчвам горещо. Казва се Дидо и работи в автомивка Марая на старото Ягодовско шосе след Скобелева майка - пада се от ляво като караш към стария прелез, който го затвориха.
-
Тази информация хвърля съмнение дали ще е за Европа поне според мен, говорейки се за 3.5-литровия бензин, който никога не се е предлагал за европейски Accord: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31101-honda-pokaza-dizaina-na-noviia-accord/ Иначе пък дизайнът са го издокарали
-
Ако съумеят да направят 10-степенния автоматик надежден, колкото е 5-степенния на моята кола, ще бъда много доволен, дори и да няма обсъжданата система. Особено в комбинация с бензинов двигател. Мисля си че 1.5 бензинът ще е същият, който се слага и на Civic вече със 178 к.с. мощност. Те и 2.0 го имат, като го слагат именно на някои модели, като сега не си спомням точно какви бяха и къде, но бях чел, че е около 245 к.с. Надявам се, че комбинацията от 2.0 I-VTEC Turbo + 10-степенния автомат ще е достатъчно икономична и пъргава. Въпреки модерните тенденции за почти политическо заклеймяване на дизела, ще е хубаво да помислят и за оборудването и с такъв двигател, че иначе пак ще има рев, че в Европа Accord нямал продажби. Европеецът иска дизел автоматик 4х4. Дори BMW и Mercedes, които са ревностни защитници на задното, склониха да угаждат на потребителите и по последни данни над 70 % от продажбите на БМВ конкретно в Европа са на коли със задвижване на всички колела. Е-class AMG дори няма да се предлага със задно, а само 4Matic. Както и да е! Важното е, че може би има лъч надежда. Дано защитят имиджа, който е създаден от модела до момента и дано цените са адекватни. Времето ще покаже. П.П. Извинявам се за темата, която бях публикувал, но доста рових преди да я вдигна и не намерих тази! Благодаря на модераторите, че преместиха мнението ми тук!
-
Здравейте, колеги! Днес попаднах на следната статия и ме обвзе надежда и лъч на просветление от отчаянието: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31015-honda-pokaza-noviia-accord-i-razkri-motorite-mu/ Но не бързам да се радвам предварително, защото не мога да се ориентирам дали става въпрос за 10 ген или е за САЩ това нещо. Относително скоро изкараха за щатите, както там пуснаха в продажба и TLX, която се говори, че е нещо между TSX / Accord и TL. E, какво е вашето мнение? Дали има лъч светлина в тунела на хубавите коли и спасение от предпочитанията на дебилния потребител, който не харесвал седани, особено Accord, който поне според мен е един от най-успешните седани в Европа като дизайн, надеждност и качество!
-
На мен са ми казвали, че колкото по-малък бил двигателят, толкова повече не държала при описаната ситуация. Нямам технически познания и не можах да си го обясня, поради което го споделям един вид, за да сподели някой има ли логика в това твърдение или няма общо с реалността.
-
Извинявам се за offtopic-а, но от чисто любопитство искам да попитам тези от вас, които са сменяли комплект маховик и съединител, на каква парична стойност беше крайната сметка - части и работа?
-
Колега mitaka_t, говоря точно за преди фейслифта. За след фейса нямам представа. Колега e4omir, ако си прочел по-внимателно, съм написал, че това е мое мнение и аз съм се научил да ги разпознавам по този начин. Поне засега аз, при преди фейслифта не съм виждал изключение. Разбира се, че може да има, но аз не съм виждал. Освен това тази информация също я получих от първия собственик, който я е купувал моята кола изцяло нова, от Бултрако София. Съжалявам, ако съм заблудил някого, но не е било умишлено и не съм имал за цел да преча посредством форума на някого. Всъщност за това е форум, за да споделяме мнение, когато не разполагаме със сигурност с фактите. С тях, в случая, със сигурност разполагат единствено в дилъра, а останалото са догадки, с които се опитваме да помогнем максимално на автора на темата. С най-добри пожелания! Между другото, сега ми хрумна и си погледнах сервизната книжка - на нея пише нивото на оборудване - на моята пише Sport. Така че, ако колата разполага с такива документи, може там да се търси.
-
Аз нямам претенции за подробна компетентност за оборудването при нивата, но съм се научил да ги разпознавам по много простичък начин. Комфортът е с платнен салон, Спорт е с полукожен, а Екзекютив е с изцяло кожен салон и от това правило, специално при седмото поколение, няма изключение. Специално за решетката, мисля че нивото на оборудване няма такова значение, колкото това дали е преди и след фейслифт. Три решетки са общо взето, като преди фейс са пчелната пита и такава с лайсна, но не метална. С метална съм останал с впечатление, че са само след фейс, защото там самата форма на решетката е по-различна и капакът е различен - хромираната лайсна я няма. Другото, като оборудване, вероятно е въпрос наистина на пазар и поръчване. Както каза колегата по-горе, ЗА и В Германия има неща, които другаде не се предлагат. Все пак при такъв пазар борбата е голяма - скоро четох статистики - продават се в пъти повече коли от останалите европейски държави там и се произвеждат точно 4 пъти повече. В тази държава автомобилите са наистина религия.
-
Здравейте, колеги! Проблемът се разреши по най-лекия начин. Просто се смени маслото с оригиналното PSF и работата заспа. Явно, когато е бил спукан маркучът са долели някакво си масло. Като се отвори резервоара, се видя, че цялото масло е на балони, а въздух не взима от никъде. Сменено бе изцяло и сега всичко е наред. Много капризни тези японки
-
Благодаря, колега! Това ми е от полза да се ориентирам. Започвам да клоня все повече към този вариант. Ще се предприемат мерки и като се види какво излезе, ще пиша. До тогава, ако някой има свое мнение по въпроса, нека го сподели. Потвърждавам за загряването. Тези дни като позахладня, загрява малко по-бавничко, респ. виенето започва по-късно след запалването.
-
Малко допълнителна информация: Преди известно време като я вадих от гаража веднага след запалването, воланът беше супер твърд - толкова, че едвам я извадих поради налагащите се маневри. След като я загасих и запалих, всичко си беше без проблеми. Тогава ми споменаха, че имало някакво клапанче, което регулирало твърдината на волана в зависимост от скоростта - по-висока скорост - по-твърд волан и обратно. Именно това клапанче можело да било клеясало и то да не се отваряло и затваряло, както трябва. От неговото отваряне и затваряне зависело налягането и оттам твърдината на волана. Чували ли сте за такъв клапан, може ли да се смени отделно от всички други части на помпата и какво ви е мнението по-принцип?
-
Здравейте, колеги! Да се включа и аз в тази наболяла напоследък за мен тема. Надявам се, че всички компетентни все още я следят. При мен ситуацията е следната: Преди около 10 000 км се получи леко спукване на маркуча, който естествено поради баснословната цена за подмяна с нов /500 лева/, беше рециклиран срещу десетки пъти по-ниска цена, за което е писано и тук във форума. Докато беше спукан имаше едно специфично виене, което е характерно, че при увеличаване на оборотите се увеличава и изтънява докато шумът от двигателя при висока скорост го заглуши. След рециклирането на маркуча шумът изчезна изцяло, като бях загубил съвсем малко количество масло - долято при поставянето на рециклирания маркуч. Сега - от около 2000 км насам се появи отново според мен същият шум, но при проверка се оказва че маркучът е напълно здрав, нямам теч отникъде и дори при проверка на нивото на маслото, то е с 1 мм над максимума, ако се ориентирам правилно. Сегашният шум представлява виене, което се увеличава с увеличаване на оборотите, което при движение по магистрала не го чувам предполагам заради различните други шумове от вятър, по-голям шум от движението и т.н. Също се увеличава шумът при навиване на волана на място, като чувствам нещо като потреперване при въртенето, съпровождащо по-големите нива на шум. Считам, че най-интересното е, че като я запаля студена, шум няма, а се появява като загрее. Последният път понеже караше жена ми, ми каза, че воланът й се сторил по-твърд, и й казах да изгаси и да запали след минута отново. След тази манипулация шумът намаля и така около 500 км. Все пак още го има, но е малко по-слаб отпреди. Другото, което ми направи впечатление, когато се появи, беше, че след каране от Пловдив до Бургас при липса на шум, при спиране в задръстването на Ахелой, шумът изведнъж се появи при каране с 5 км/ч. След 20 минути пъплене поизчезна, а после пак се появи и след това започнаха описаните най-горе симптоми. Та, въпросите ми са дали някой е имал подобен случай и според вас до кой проблем от описаните в темата най-много се доближава моят проблем? Аз мисля, че проблемът категорично е в помпата, но приемам съображения и в подкрепа на ремък, генератор, водна помпа и други. Ако ,както си мисля е хидравличната помпа, според вас коя е по-вероятната причина - лагер, уплътнения, въздух и други? Да разбирам ли, че ако изсипя тези 160 или 180 лева по данни на колегите в Бултрако, е вероятно проблемът да изчезне, ако разбира се не е най-обикновено износване на помпата? Имам предвид пълна подмяна на лагер и уплътнение. И тук идва въпросът дали е възможно помпата да е износена само за 130 000 км, тъй като колата е наистина и доказано на токова? И ако е износена какви са цените на нова и съответно втора употреба помпа? П.П. Важно е да отбележа, че хич ме няма в саморемонтирането, така че ще се разчита на сервиз. Благодаря Ви предварително и се извинявам за дългия пост.
-
Явно нещо аз съм сбъркан. На мен страшно много ми харесва возията. Ако е с една идея по-мека, ще се сменя колата. Дори нямам търпение да дойде пролетта, за да сложа 17-ките, че с тези 16-ки зимата ми се струва, че в завоите нещата не са добре. Със 17-ките е по-стабилна, повече усещам пътя и като цяло за мен пътното поведение е доста по-добро. Съобразявайки се с термините по-горе, за мен това е стегната возия, а не твърда, ама в никакъв случай. С една идея по-меката возия за мен води до неприятни изживявания в завоите и цялостното пътно поведение. Мразя да се люшкам настрани - "да опирам огледалото в асфалта" - много се смях на тази реплика, както и да забивам муцуната като спирам рязко. Идеална си е возията, и то със 17-ките. На мен проблем ми е шумоизолацията. На баща ми Mercedes C220CDI не вози по-меко, но возията се усеща субективно по-комфортна. Колата му е само със 130 кг. по-тежка, но е толкова тихо вътре, особено отзад, че и сравнение не може да става. А братовчед ми има BMW X3 M-Package. Е онова е твърдо От Пловдив до Хисар например от твърдото возене и твърдите седалки направо се изморих.
-
Здрасти, колега! Тази година при слагането на летните и на мен ми се случи. Аз се оправих като ходих в Евроболт - намира се до Областна администрация под дългия блок отдясно. Имаха и шпилки и болтове. Само носих свалена моя друга и така.
-
Честито на автора! Със здраве да си я караш! И много безаварийни километри!