Jump to content

nonstopbg

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

nonstopbg last won the day on Ноември 4 2022

nonstopbg had the most liked content!

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно nonstopbg

  • Ранг
    Ценител

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V 06 K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    лоши пътища

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колеги, след втори сезон с Kumho HS51 мога да кажа само добри неща за тази гума. Новата смес определено е дала ефект и няма отклонения като предишната. Въпреки меката гума не се износват преждевременно, все още имам доста грайфер а карам на дълги разстояния често.
  2. Не е било от студена спойка, днес отново отказа да запали.
  3. Благодаря за отговора! Да, пробвах първо с Бранко да го обсъдя, но в крайна сметка ме насочи към Омбре, защото беше зает, следващия път заминаваше за чужбина и т.н. Омбре два пъти си оставиха ръцете (и други части) и тотално ги зачеркнах. Газаджията провери инжекторите за изпускане на газ и имаше. Аз собственоръчно проверих изпарителя и се оказа със скъсана мембрана. Кабели и свещи са сменени, не знам марката, но свещите са хубави и с правилното топлинно число за двигателя. Рециклиран дистрибутор, нов акумулатор, бобина (работеше но имаше пробив) и комутатор. В неделя като отказа да запали, до вторник без промяна. Реших, че най-накрая е умряло каквото прекъсва и ще може да се хване по-лесно. Но ме вързаха цялата седмица в офиса и уикенда задължително ми трябваше кола. В крайна сметка имах време само да сваля компютъра и да го занеса на Румен в студентски да види за студени спойки. Вчера го взех без да е намерил проблем, но като го свързах запали от четвърт оборот и първи опит. Сега не знам от презапояването ли, или от стоенето с рзкачен акумулатор. Сутринта запали от четвърт оборот отново. Поздрави!
  4. Гледах едно пловдивско cr-v за жена ми, дори на място при над 2000 оборота почва да бучи и не се трае, към 3000 заглъхва и над 4000 пак бучи с осцилиращ всеки две секунди звук. Никой не можа да каже от какво е, но след доста ровене по чужди форуми се оказа, че е от тампоните на двигателя. Единият е хидравличен и струва 600лв, другите по 80-100лв. Виж и тампоните на изпускателната система. Като подадеш газ всичко се движи заедно с двигателя,особено ако има скъсан ттампон. Втвърдени тампони пък предават значително повече вибрации.
  5. Здравейте, смених изпарителя (спукана мембрана) и проблемът остана. Малко след това смених инжекторите, беше много вероятно и някой от тях да изпуска. И двете с чисто нови висок клас, при доверен газаджия. Тази сутрин реши да не запали отново. Ако го правеше постоянно, щеше да е много по-лесно да се хване. Но така е като лотария. Наистина вече не остана нищо, което да не е ревизирано, обслужено или сменено с ново. Някой има ли каквито и да са предположения, колкото и невероятни да са? Неутрино от космоса да е ударило някоя платка? Гравитацията на Луната влияе на приливите и на колата? Някой говори по телефона и 5G антената работи с повишена мощност?
  6. Гледах една от колите в София, обявата е тази: https://www.cars.bg/offer/63161380a6d49b53e50ca9a3 Автокъща Троя Ауто Купето отвън е изключително запазено, изглежда като гаражен автомобил. Откровено бях силно впечатлен в колко добро състояние е. Няма точка ръжда никъде, включително в двигателния отсек. Беше доста кратък оглед, защото въпреки че е фейслифт, липсва VSA системата и като цяло няма никакви екстри, което ме изненада. Вътре интериорът и дръжките не са пазени изобщо. Ползвана е за работен или за товарен автомобил, защото навсякъде пластмасите и дори металът са издрани и вдлъбнати. Видимо е кола на много повече километри, отколкото показва километража, единият педал е изтъркан до метал и дори той е заоблен леко. Акумулаторът е за смяна и запали с кабели, малко трудно. Двигателят работи изключително тихо и няма странни шумове, но не може да държи обороти и периодично глъхне. Искам да споделя отличното си впечатление от продавача в тази автокъща. Не беше запознат с нищо конкретно за хонда или за модела, но беше коректен и честен. Каза че не е обслужена и предложи да я пробвам и да карам колкото поискам.
  7. Здравейте, колеги, в обявите застоява едно CR-V в Пловдив, отидох да го видя и разбрах защо. Пиша тук, за да спестя разкарването ако някой мисли да го гледа. Обявата е тази: https://www.cars.bg/offer/631f35451001c0b67704f162 Автокъща Тинчев 1 Продавачът многократно твърди, че колата е обслужена в сервиз лично от тях 2 (два!) пъти в рамките на месец, но не може да каже какво точно е сменено, след проверка се оказа, че масло на двигателя (беше препълнен 3мм над максимума) и една биалетка. Стара хидравлична течност, стар антифриз, аксесоарният ремък е напукан от двете страни, дори въздушният филтър не е сменен. Кутия и диференциал не са пипани, нито клапани. За сметка на това са махнали щората от багажника и са сложили опечени стари зимни гуми, колкото да има. Външно колата изглежда ок и затова я закарах в един от пловдивските Хонда сервизи, за който тук много колеги са споделили отлични впечатления, с каквото останах и аз. Накратко: - двигателят отстрани звучи като дизелов мотор с характерно почукване, може да са клапани или разпределителен вал, трябва да се отвори двигателя - има шум в задния диференциал и маслото никога не е сменяно - отзад при движение стърже, поне един от спирачните апарати е блокирал - при подаване на газ, дори на място, колата почва да бучи и цялото купе резонира все едно си седнал върху бас каса, усещаш го дори в белия дроб и не можеш да си чуеш мислите. Майсторът каза, че може да е хидравличния тампон (600+ лева) или да е прегорял катализатора и да трябва да се смени. Като цяло не можа да каже нито точно от какво е, нито колко ще струва да се оправи, ако изобщо може - в движение отпред има виене като от лагер, може да е главина на колело или скоростната кутия - маслото на скоростната кутия изглежда да не е сменяно никога, стои с оригиналния филтър, който също не е сменян - кормилната рейка има доста сериозен луфт и се нуждае от ремонт - скъсани (видимо) два тампона на двигателя - тампоните на предните носачи са тотал щета, единият се е разпаднал, другият е пред разпадане... нищо чудно, че шарнири и биалетки са сравнително нови, но не са оправили тропането - тампоните на задните носачи изглеждат здрави, но са се втвърдили и им предстои смяна. Майсторът каза, че се сменят заедно с цял носач и няма надеждна алтернатива освен оригинален нов или втора ръка - тампони на стабилизиращата щанга отзад за смяна - имала е лек удар отпред и малко по-силен отзад, съответно радиаторите са под странен ъгъл, а петата врата се затваря с лек удар долу, където опира и е издълбала метала около 1.5мм. Бронята отзад е видимо пребоядисана, а решетката отпред се държи само на горната страна. И няколко дреболии, като счупен капак на една от жабките, само едно дистанционно (бутонът за багажника не работи), липсваща щора, шофьорската врата не задейства плафона и няма зумер за забравени светлини, дясното огледало е удряно и има отчупено парче. Позитивите са почти никаква корозия, запазен салон, всички копчета изглеждат да работят, двигателят държи обороти, педалите на са изтъркани (макар че воланът доста). Продавачът както сваляше звезди как ще ми я закара в който искам сервиз, изведнъж поиска 120 лв за транспорт буквално 6 км и то след като приключи огледа, преди това нито намек за пари. Преди това подигравателно каза "Ти ако искаш и в официалния сервиз я карай, ама ще ти одерат кожата." Беше много изненадан, че вече съм се чул с Бултрако и му цитирах дата, час и цена кога могат да видят колата. По телефона се чу как му изчезна усмивката. Преди това се беше изказал "Само да не е някой гаражен сервиз". Значи трябва да е междинен сервиз, нито прекалено голям, нито прекалено малък. Беше доста неприятно преживяване с този тарикат, но поглеждайки назад ме избива на смях.
  8. От какво се оказа бученето колега? Оправи ли се?
  9. Не си заслужава, отгоре е напудрена през пръсти, отдолу е изгнила и се люспи на парчета. Двигателят са го гризали мишки, едната лула на свещите е увита с тиксо, другата има следи от зъби. Продавачът каза, че не смее да отвори шибидаха, защото ако не се затвори, цитирам - "лошо". Бутоните по таблото се разпадат, не знам какво трябва да им се е случило. Този за заключване на ел. стъклата беше на 3 парчета и не можеш да го щракнеш, само местиш парчетата. Жабката не само на снимките изглежда крива, на живо не може да се затвори дори. Автоматикът и двигателят сякаш са ок ...
  10. Колеги, някой има ли впечатления от този автомобил? Намира се в Търговище. https://www.cars.bg/offer/6338308cef2f4c5793074843
  11. Благодаря за отговорите и предположенията! Следва посещение при газаджия, ще кажа какво ще излезе от там. Поздрави!
  12. Има газов инжекцион Романо, слаган при Бранко преди 4 години.
  13. Здравейте, Имам доста странен проблем с паленето когато колата е студена. Случва се рядко, но стане ли - не пали час-два или повече, а после се оправя без да правя нищо. Няма значение дали е -10С или +35С. Но запали ли веднъж, после няма грижи. Симптоми - стартерът върти, има искра от свещите, има гориво, но не се опитва да запали. Какво съм направил до момента: нови свещи нова бобина нов комутатор рециклиран дистрибутор / палец рециклиран стартер / нов шалтер / почистване на маса реглаж на клапани почистване на дросел нов бензин датчик на хол пробвах и с нов акумулатор, без промяна Днес го направи за първи път, откакто рециклирах стартера. Има нов симптом - като дам на контакт и се включи аудиото, едната задна колонка припуква. Имате ли някакви идеи? Не остана нищо за смяна или за настройка вече, не зная какво да правя. Всичко, освен стартера, е правено при Сташо в Долна Митрополия и той също няма предположения вече. Замерва със стробоскоп и си има всичко, което трябва. Но пак не пали. Един единствен път съм успявал с повече въртене да го накарам да запали, въртеше по-трудно и се давеше като старец, но в някакъв момент запали. Коренна разлика от нормалното палене от четвърт оборот. Обикновено откаже ли да запали, колкото и да въртя няма резултат. Благодаря.
  14. Колеги, питахте за Fulda Ecocontrol HP. Такива карах 4-5 сезона и впечатленията ми са първата и втората година добра и сравнително тиха гума, но колата тогава беше гаражна и втори автомобил. Жената нацели две поредни дупки и спука едната нова-нова, залепиха я успешно. 2-3 години карах доста повече и явно се опекоха и втвърдиха. Като стабилност - повече от доволен, но бяха ниския размер 205 55 16. Преди да ги изхвърля още имаха грайфер почти като нови, а бяха на поне 60 000км. На мокро спираха отлично първите 3 години. Сега минусите - появи се балон още първата година, като ги монтирах следващия сезон намерих още един. Тези двете ги оправих и сложих задни и си изкараха живота, другите две не мръднаха. Видимо имаше язви по грайфера и отчупени парченца, може да е и от офроуд. Последния сезон почна да се удължава спирачния път на мокро. Станаха по-шумни. Поздрави
×
×
  • Създай нов...