tihomirone
Фен-
Мнения
43 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно tihomirone
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 7 gen
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
В крайна сметка монтирах крушките на колата на баща ми - Honda HR-V от 2001-ва. При него халогените се закачат на фабричен адаптер (тези белите кръгли) и съответно скобите са му широки. Нямаше проблем. Светят. Понеже не я кара много по тъмно, още не мога да кажа как са спрямо халогените, но мисля, че са по-силни. При първи случай ще пробвам.
-
Ще ти напиша само моето мнение и само за моите крушки. В събота си направих експеримента да сложа в цокъла останалата ми LED крушка. Водят я 4500 лумена (9000 за комплекта). Масово продаваните са 6000-7000 лумена за комплект (и обикновено 6000 келвина температура). За сравнение ксеноните са под 3200, а халогените не знам колко са, но едва ли над 1500 (по-скоро към 1200). Та вързах я и я сложих в цокъла като я притисках с пръст). Редом до скъпия ми ксенон (RayTech) все едно не светеше. Слабо - имам чувството, че беше по-слабо и от халогенката, но да кажем на едно ниво. След това монтирах една евтина (15 лева) ксенонка от ЕмКомплект 33 и светеше по-добре (от халогена и ЛЕД-а), но видимо по-слабо от скъпата ксенонка на RayTech (28 лева). Лошото на евтината ксенонка е и че е по-бяла от заявените 4300 келвина (какъвто ми е по-скъпия ксенон). Може крушката да е менте (уж е от скъпите комплекти), вероятно и аз съм кьопав ръцете и не мога да я сложа като хората (макар че какво да ѝ сбъркаш - или свети или не), всичко може да е - само пиша лични впечатления. Относно втория ти въпрос - трябва да отидеш да ти смъкнат фаровете и да ти модифицират скобата , защото е тясна, а всички LED крушки с охлаждане са дебели отзад, дори със свален охладител. Или поне всички китайски. От България май съм виждал тънки отзад, които ще станат. Монтажът е същия като на халогенка, не ти трябва техник. Има 2 жици от баласта на крушката - червена и черна, които пъхаш в захранването, пъхаш в цокъла и затваряш скобата (ако мине ). Може да се наложи да развиеш охлаждането на крушката, да затвориш скобата и да го навиеш обратно. След това връзваш и крушката към баласта (на букса е) - това е единствената разлика спрямо халогенката. Но пак повтарям - не е ли тънка отзад (няма да стане). Може да пробваме с моята крушка - по-точно да ти я подаря с условието да направиш снимки как свети спрямо халогена. Може пък аз да не я монтирам като хората и затова да не свети добре.
-
Само да се постопли времето и ще пробвам едната крушка (другата я затрих някъде ) как свети спрямо ксенона ми. Ще хвана някой да държи крушката в цокъла и ще направим теста. Ако ксенонът свети по-добре, няма да се занимавам. Причината да бягам от него, беше защото едната ксенонова крушка изгоря доста бързо, иначе имам такъв монтиран, при това скъп - Ray Tech (крушките му са почти 30 лева едната). Доста доволен съм от него, обаче при монтаж февруари, едната да ти изгори ноември, някак не е готино и се ядосах. Съзнавам, че по този начин набих повече пари, отколкото просто да бях продължил да си купувам ксенонови, обаче яда и любопитството за LED си казаха думата.
-
Пролетта ще оправям ръжда и ще дам да ми полират фаровете. Ще накарам майстора, който е много сръчен, да го нагоди да работи с LED–овете.
-
Съжалявам, че не съм ти прочел първото изречение от поста внимателно. Има комплекти с адаптери, но като гледам самият адаптер, който се слага в цокъла е също кръгло издаден нагоре. Което значи, че сигурно скобата пак не би минала или ще е на магия. Гледах за някакъв адаптер, но сякаш не се ориентирам. P.S. В такива случаи съжалявам, че не е оставена опцията за редактиране.
-
Аз така и правя. Охладителните ребра (черното на снимката) са на винт за корпуса и се махат. Обаче самият корпус на крушката отдолу е кръгъл и (макар и доста по-тесен) е достатъчно широк, така че да не може да мине скобата. При мен скобата се заключва като се движи по посока на оста на крушката и дебелото сечение пречи. При други модели скобите стоят странично и се движат перпендикулярно на оста на крушката (все едно я обгръщат от двете страни) или просто са достатъчно широко сложени, за да минат. Не знам защо японците на един модел са го направили по един начин, на друг по друг . Специално на моя Акорд ми изглежда малоумно ограничаващо както е направено. Без никаква разумна (техническа) причина. Примерно при CRV–тата мисля, че скобата е широка и се заключва без да ѝ пречи по-дебела задна част на крушката.
-
Здравейте. ВсичкиПоръчах си тези ледове за къси - https://www.aliexpress.com/item/WLJH-2x-CANBUS-80W-9000LM-H1-Led-Headlight-12v-24v-Conversion-Kit-Car-Automotive-Led-Lamp/32789185349.html . Почти всички ледове са широки отзад, така че точният модел не е интересен за питането ми. Проблемът е, че не мога да ги монтирам, защото скобата опира в задната част, която е кръгла и широка за разлика от халогените, които са тесни отзад и скобата минава. Как мога да си реша проблема ? Има ли адаптери или някакво друго решение ? Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо ? P.S. При други модели и коли скобата е различна и се затваря странично - там няма проблем, но при нашите хонди се спуска "отгоре" на крушката и се заключва.
-
Между другото, ако нацеля оборотите - 2600-2800 , повечето пъти влиза мазно, обаче тесничък е този интервал. Дори 100-200 оборота отгоре или отдолу и вече не е меко. Макар че зависи, понякога е дори на 2000 оборота (сваляне на предавка). Вероятно синхронизаторите си заминават бавно с времето. Може и да е моя вината, защото като я купих доста я мъчих на под 2000 оборота (преди това бях карал само дизел и без много опит). Може и да съм засилил процеса.
-
Точно този клик липсва често, най-вече при отиване към трета. Понякога "клика" и влиза меко предавката, понякога влиза твърдо. По принцип не е само на трета така, също и на втора, най-малко на четвърта, но е малко на случаен принцип. Съмнявам се в синхронизаторите. Колко ще ми струва да ги сменя според вас ?
-
Съединителят беше пълен комплект, поръчан от http://coxmotorparts.co.uk/ . Бях взел и оригинално масло за скоростната кутия със същата поръчка. Знаете, че при смяна на съединител се източва маслото и се слага ново. Така че не виждам причина да го правя отново. По-добре сменя, но в никакъв случай не е да чукна с пръст и да влезе мазно. На мен идеята ми е следната - при вас мазно ли сменя скоростите, за да търся проблем или по принцип са им дървени кутиите и да не се занимавам да търся под вола теле.
-
Здравейте. Карам Accord 2003-та 2л бензин. Наскоро смених съединителя с оригинален (доволен съм), но скоростите не влизат мазно. Мисълта ми е дали по принцип са им по-дървени скоростните кутии на тези акорди и като цяло на Хонда или просто трябва да се отвори да се гледат синхронизаторите или и аз не знам какво. Според мен е от синхронизаторите, защото е на момент - понякога влизат доста леко, понякога запъват леко. Отделно съм забелязал, че сменят най-лесно на около 2600 оборота за горна предавка. Искам някакви мнения преди да я вкарвам в сервиз. Не че така не мога да я карам, но леко ми разваля кефа от карането с ръчни скорости. P.S. Баща ми е с HRV 2001-ва 5 вратка бензин 1.6 и като цяло е същата работа.
-
Здравейте. Карам Accord 7-ма генерация, бензин, 2л. Колата е купувана преди почти 3 години. Първите 2 нямаше проблеми с ABS-ите. Миналата пролет светна датчика на задното ляво колело. Смених го с такъв от автоморга. След половин година, есента светна и другият датчик - заден десен. Пак го смених с втора ръка от автоморга. Преди месец ми светна и трети датчик - още не съм ходил да го видим на компютъра кой е. Вече започвам да се чудя дали не е на друго място проблема. От друга страна пуснах въпрос в друг форум (не е автомобилен) и там едно момче ми обясни, че негов приятел е имал същите проблеми и докато не е сменил и 4-те датчика, не се е оправило. Междувременно по коледните празници изгасна лампичката на ABS-а и десетина дни нямах проблеми. След това пак светна. Ако това може да насочи някой относно проблема. Чудя се и дали е добра идея да взимам втора ръка, от автоморги или да купя афтърмаркет някакъв за разумни пари (оригиналните мисля са над 300 лева). Препоръчаха ми тези 2 сайта (особено чуждия) за купуване: http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-2-litre-petrol-clutch-kit20032008-p-73.html https://chastite.com/datchik-abs-honda-accord-vii-cl-2.0-cl7-sedan-d17126c10138.html
-
Markony, благодаря за подробния отговор (знам колко време отнема). Проблемите с придърпването при потегляне на газ са по-скоро изключение и съм му хванал цаката - при загрят двигател паля, давам малко повече газ (докато съм на бензин) и тръгвам веднага, При такава постановка веднъж на месец да имам проблем и тогава пак е лесно - или продължаваш и чакаш компютъра да влезе в час (както ти написа за петнайсетина секунди) или гасиш, палиш и тръгваш с повечко газ. Освен при потегляне не съм имал проблеми (примерно при изпреварване). Това не беше точно така с първите ми настройки, при които яко трусаше и имах проблеми и на горните скорости. Тогава колата харчеше към 12.3 софийско градско (при 13 на бензин в малко по-студено време). Със сегашните настройки съм на около 13.7 средно. На бензин колата се кара идея по-плавно (чудя се дали си заслужава да си вдигна разхода с 1-2/100, за да компенсирам тази разлика) и сякаш нямам проблеми с превключването на скоростите, но ще трябва да го проверя по-подробно, което значи да карам няколко дни на бензин. След 2 седмици заминавам за чужбина и може да накарам да погледнат тампона на двигателя и да я закарат на някакъв майстор (специализиран в скоростни кутии и съединители).