-
Мнения
434 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-2 PoorОтносно nikolai_fox
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 23.10.1976
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
5935 профилни разглеждания
-
И моята същата грешка като се захкади времето и гасне чека. Според мен е до настройка и температъра на входящия въздух
-
както и да е - като няма искра следва бобина или комутатор
-
има вероятност според мен да е прескочил ремъка при детонацията и затова да пали трудно или да не запали въобще - но щом си вадил свещите на работещ двигател -можеш да изгориш бобината и затова да не пали вече- аз така изгорих една бобина така че проверете зацепването и тогава тоците
-
аз карам с червено кони - предни - вече 8-ма година -
-
здрасти колега - няма да имаш никакви проблеми - нито последствия за гумите - разликата е минимална - поздрави
-
отиваш на стругар да ти направи болт- втулка степенчата така че като стегнеш гайката да не блокира кръстачката и си готов - стъклото се регулира как да върви
-
Потвърждавам и аз- това си е характерно за икономиците(ту забива, ту се наема от само себе си). Лекува се като икономика престане да бъде такъв и се превърне в minime.това за забиването и тръгването от самосебе си е ясно - но да не мога да вдигна 2500 оборота с 300 зора не е нормално - колегата да вземе едни кабели от друга вървяща кола и да пробва
-
при мен се оказаха кабели - някоя вечер вдигни капака и дай малко газ и виж дали прескачат искри между кабелите
-
тази шайба всъщност е зегерка - като изкочи зегерката от леглото си и така става-лошото е че канала за зегерката се износва и почваа постоянно да изкача - на мойта бангия 3-4 пъти вече изкача и се замислям вече дали да не го ковна с нещо че да стои един път завинаги
-
към автора на темата - аз имах същия проблем преди 4 месецапри мен маслото се беше вдигнало два пъти - източих 7 литра и косур налях един резервоар нафтен бензин - на около 35 литра бензин имаше 5-6 литра нафтаизгорих го но резултата се видя сложих хубав бензин след като изгорих тоя смотания смених маслото и няма проблемвече 4 месецатака че при мен беше кофти бензин - не е лошо да смените бензиностанцията че не се знае кво наливат
-
здрасти колега - като смениш разбитите работи по окачването мини стенд - твърде вероятно е предницата да е прекалено затворена и затова да не връща волана- презавива и не може да се върне
-
зелен е оригиналния антифриз на рено дачия - има го в шоурума на рено дачия нисан - в стара загора
-
2 акумулатора бош вземаме вече за хондите и с двата колите зареждат от 13.9 до 14.2 при товар фарове вентилатор на парното и климатик13.6 е малко според мен
-
предните мркучи добре ли са - понякога като им дойде времето се кашват и запушват и става така - провери дали преминава достатъчно течност - един да помпи един да развие пробката за обезвъздушаване на предно колело - ако излиза под налягане добре - ако просто капе - ясно е