-
Мнения
188 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Mladen.Mladenov last won the day on Юли 5 2018
Mladen.Mladenov had the most liked content!
Обществена Репутация
26 NeutralОтносно Mladen.Mladenov
-
Ранг
Honda сектант
- Рожден ден 20.02.1984
Profile Information
-
Кара
HONDA ACCORD 2.4 CL9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
-
Интереси
Всичко на колела.
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Здравей,можеш ли да ми дадеш телефона на Markony,искам да поръчам масло.Разбрах,че си взел от него 0W20,аз се чудя дали същото да взема,или 5W20,но то му било наливно или 5W30-и то му е в консерва.Как мислиш...знам,че и трите стават и са препоръчителните масла за нашите двигатели.
-
Имам дългата част на полуоската тъй като аз скъсах късата част откъм външното каре. Ако ти върши работа пиши на лично.
-
Колега какви са признаците по които усещаш износването им?
-
Защо смяташ че проблема е в опорния лагер? При мен беше от трипода във вътрешното каре. При ускорение се усеща тресене, при много плавно ускорение не се усеща или при връщане на газта.
-
Ъпдейт на моя проблем със съединителя. Майстора пипа помпите на съединителя и има значително подобрение, вече като я тествам “както трябва” ще разбера дали всичко е ОК.
-
Ремапната е. Ама със стария съединител след ремапа нямах проблем.
-
Нещо друго става тука... ментето си личи. Или съм уцелил най истинското менте.
-
Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие?
-
Искаш да кажеш да свалям съединителя за да отнема малко от феродото?
-
Ще добавя един коментар тук, касаещ новият ми спортен съединител. АКо модераторите преценят да се премести в отделна тема - след подмяната на съединителя ми (припомням, че сложих Exedy Stage 1 + лек маховик Exedy) имам леко приплъзване при по големи натоварвания. Пояснявам - ако съм под наклон и дам повече газ за да потегля или маневрирам на неравности, където се изисква с повече газ и малко съединител да се мести леко купето се усеща приплъзване на съединителя. Респективно аз връщам педала на съединителя за да не го прецакам. С Markony установихме, че проблема се наблюдава и при каране на лимита и смяна в червения сектор когато колата си разгърне потенциала. Клапанчето за налягането на системата на съединителя го развивахме с идеята да не е останало някакво - не трябвало да има никакво налягане. Сменях принципно и спирачната течност, незнам дали има нещо общо като цяло, но го споменавам. Преди да сложа този съединител не съм имал проблеми със стоковия макар и на 80% износен. За качеството на този който купих ме съмнява да е менте - поръчах го от Англия от вносител на Exedy - TEGIWA (мисля, че така се пише). Всичко в комплекта беше със щампи и изглеждаше истински - цената около 600 паунда някъде. Дайте някакви идеи от какво може да това приплъзване. В нормални условия нямам никакви приблеми с него, но при желание да го ползвам по горе цитираните начини трябва все да го пазя, което не беше моята идея за по добър съединител .
-
Колега страхотни стойности, без рефлаш си а стойностите са близки с моите. Потвърждаваш мението ми, че от генерацията и лекия маховик се изважда доста по-голям потенциал от колата, отколкото от рефлаша. Само дето нямах възможността да измеря колата след като сложих моя съединител.
-
Честито градски, колата изглежда лачена. За поддръжка и съвети как да експлоатираш колата Бранко ще ти помага много - Ама пие ракия... Безаварийно каране.