-
Мнения
155 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
21 NeutralОтносно niksan_vn
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 12.05.1982
Contact Methods
-
Website URL
http://niksan-vn.mylivepage.com
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Bulgaria
Последни посетители
4209 профилни разглеждания
-
вероятно е дросела, но не за почистване, а за смяна.
-
dandilov Благодаря за анализа и съвета. Принципно вече трябва да го сменям , понеже така правя с този нисан, че на 7-8000 вече го сменям. Сега ми беше любопитно с тези анализи (понеже наскоро разбрах за тях) , за това все още го държа. Интересното в случая е ,че докато стигна 7-8000км , тубата от 5л. вече беше пресушена, а ТОЗИ път ... учудващо имам още около 1,5л за доливане. Чакам си новото масло , а до тогава ще направя още два анализа през 500км , както ме посъветва
-
Обещан анализ след 1000км, пак забравих да направя, Но сега съм минал близо 3000 след последния, предполагам ще се вижда по-добре разликата. 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 197 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7100км. (сменено 04.06.2018г.) 6. Цикъл - градско 80% / извън градско 20% ( Варна-София-Констанца ) 7. Средна скорост - 25км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 700 л . Ромпетрол, Бенита, Лукойл - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 18 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Това "ядро" нещо май му е студено , болно или побъркано
-
Emod... изкрено се смях, докато четях анализа ти. Нисана наистина е по-износен двигател, но го сменям на около 7-8000км., като през това време доливам от тубата. Той събира 2,7л, а взимам 5л туба, че докато дойде 8000км, тъкмо и тубата е свършила. Хондичката я кара 90% жената.... Ако и прочета коментара Ти, определено ще вирни носа си още повече (понеже имаме леко съревнование), а тук е момента в който се смях.... какви хубави думи за хондичката (чак се чудя да не и казвам, а тя искаше след 1000км да сменям маслото). Благодаря ти за пореден път за анализа, ще се постарая да направя тест отново след около 2000км. Поздрави
-
Не успях да направя проба на 3000км, но сега ще е на 4600км на едната кола и 6000км на другата при еднакво време на смяната на маслата (04.06.18) 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 194 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4600км. (сменено 04.06.2018г.) 6. Цикъл - смесен- градско 80% / извън градско 20% ( Варна-София-Констанца ) 7. Средна скорост - 25км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 500 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Другата кола ... 1. Автомобил - Honda JAZZ 2006г. 1.2 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни две смени с масло Bardahl - XTC 5W40 3. Маслен филтър - FILTRON 4. Общ пробег на автомобила - около 156 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000км. (сменено 07.06.2018г.) 6. Цикъл - смесен-градско 40% / извън градско 60% - ( Варна-София-Ахтопол-Вършец-Бургас-Шумен-Добрич-Букурещ ...) ако има значение ! 7. Средна скорост - 35км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 400л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Благодаря за анализа
-
Не виждам комплекта гумички (о-пръстени) намиращи се под изходящия вал и кобиличките... Специалния от тях е цилиндъра, който е близо до масления канал (мисля 3ти беше), като този пръстен е като осмица. Тези уплътнители са основната причина да се пълнят свещите към лулите с масло. Part N. 91302-PJ7-003 п. п. Мойта беше D14A2
-
Какво може да му е на коляновия вал... интересното е, че си върви както бавно, така и бързо без някаква промяна, освен прехлъцването на втора, понякога...
-
а ако свети често за грешка p0339, като изключим свещите, акумулатора и алтернатора, но поставим под въпрос бобини. Друго какво може да е, след като светва, когато е на втора в ниски обороти, а понякога и прехлъцва на втора за части от секундата. Възможна ли е и като причина, веригата.
-
emod Благодаря за анализа, а относно двигателите... Хондата е точно на 1 година карана в Бг, внесена от Италия, взета за жената. От догава до сега, изминати километри около 15-18 000, като 80% от тях са извън града и малко извън страната. За 11 000 км беше пипнало около 1л. масло, а маслото беше от Бг на Бардал 5w40. Относно нисана... си беше "драма". Купена от Германия 2016, сменено масло в Бг (измило явно присадките) и се видя истината. Новия двигател го купих от морга на около 60 000 мили с обратна дирекция. Не смених сегментите, но от края на 2016 я карам "яко" с масло от Германия (групова поръчка). Смея да твърдя, че ако маслото беше "побългарено", нисана вече щеше да е за друг двигател. Вярно е, че е по-износен от хондата, но ми беше любопитно да знам текущото му състояние (орентировъчно) и защо на анализа на хондата, капката е по-кафява. С нисана от края на 2016 до Януари 2018 имам около 40 000 + км на газ, като 80% извънградско. Сега се кара само градско, а загубата му на 10 000км е около 2л. Май не беше много кратко. Благодаря за съветите за анализа, чакам следващия с нетърпение
-
Оказа се , че предния ми пост бе с оскъдна информация и се извинявам. Сега ми е малко рано, но само за пробата. Анализ на две коли след смяна на масло . 1. Автомобил - Nissan Primera P12 2003г 1.8 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни три смени със същото 3. Маслен филтър - MAHLE 4. Общ пробег на автомобила - около 190 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 500км. (сменено преди 10 дни) 6. Цикъл - само градско ( Варна ) 7. Средна скорост - 20км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 50 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 24 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Другата кола ... 1. Автомобил - Honda JAZZ 2006г. 1.2 Газ/Бензин 2. Масло - Ravenol 5W40 VSI / предишни две смени с масло Bardahl - XTC 5W40 3. Маслен филтър - FILTRON 4. Общ пробег на автомобила - около 150 000 5. Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 500км. (сменено преди 10 дни) 6. Цикъл - само градско ( Варна ) 7. Средна скорост - 20км/ч. 8. Изразходвано гориво - около 35 л . Ромпетрол - газ 9. Пробата е взета при загрял двигател (10 мин. след изгасяне) , сушена е 20 часа на стайна температура 10. Сканирана е на скенер Brother dcp-135c на 600dpi Знам , че е малък пробег , но да знам дали не греша в нещо и дали се получава. Следваща ще опитам към 3000 км. Благодаря
-
Така ли трябва да се получи... и какво трябва да значи? Може би, че нищо не съм направил
-
в горният пост... не може да се изтегли! Изтегли се... малко по-късно, но успешно. Благодаря
-
Някой ще даде ли инфо, как точно се обработва капката с програмата, че липсва в "кратка инструкция".
-
в никакъв случай не се набутвай с представителството на хонда във Варна (под КАТ-Варна) . Наложи ми се да опра до услугите им , за поръчка на един глупав О-пръстен за да затворя двигател, НО понеже са "професионалисти" ... от нормална поръчка с изпълнение 6-10 дни, ми се наложи да чакам 18-19 дни, превърнала се в "не нормална" поръчка изпълнена с огромни дози нерви и загубено време... Оправданието ! Персонала ни се сменил и .... дрън дрън ... Аз държа фактура за платени два пръстена, а те ми заявяват на 8-мия ден , че поръчката ми изобщо не била пусната... Добре ,че съм проверил , за да я пуснат наново.. На това се казва , професионално , компетентно отношение ... No comment !
-
Във София само сервиза на Омбре. Преди да отвориш, провери за евентуално теч от връзки, а най - невидимото място е водната помпа. Свалят се предпазителя на ангренажния ремък и се вижда дали е текла или не. Тогава остава вариант за гарнитура. Казвам го защото точно в този филм съм сега и днес ще си взимам ревизираната глава от сервиза.