xtremeracer
Фен-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-1 PoorОтносно xtremeracer
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V , Ford Focus Mk1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София-Враждебна
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Силов плюс от запалката в багажника!По добро и удобно решение не намирам при положение че е предвидена за хладилни чанти със по 60w консумация.Масата най добре от коланите да се вземе. Успех!;-)
-
Аз си направих модул за управление като на оригинална инсталация за теглич!кабелите от светлините управляват релета на които силовата част е вързана буксата.Ползвал съм малки релета с управление на12волта.Най голяма е консумацията на стоп светлините защото релето е едно а крушките са 2×21w демек около 3-3.5 ампера ток и трябва да бъде съобразено!Предимството е ,че не се натоварва допълнително фабричната инсталация.Задължително е и монтирането на предпазител на входа на силовата верига,която е съобразена с консумацията на ток!За реализация на управлението са нужни:6 бр.релета 12в. ,универсална печатна платка ,поялник,тенол и малко въображение!
-
До колегата Alman:Без да се заяждам ти обяснявам,че плексигласа няма такива свойства по специално стареене и UV защита на материала!След като плексигласа остарее от слънчеви лъчи и температурни промени,при огъване се получават шупли в самия материал ако не се лъжа,,,иначе е лесен за рязане и топлинно-вакумно формоване май??? Акрила е двукомпонент-акрилна смола+ втвърдител,излива се в специална формовка и се втвърдява с UV лъчи(при принудително втвърдяване за ускоряване на процеса)Резултата е видимо превъзходен!Не правя реклама на никого и не работя в Полша забога :-) :-) :-) просто изказвам мнението си както всички колеги от форума!С уважение:Н.Делчев
-
http://www.kalocom.com/products Тази фирма предлага продукти на марката HEKO.Пазарувал съм от тях и са точни,но три седмици си чаках поръчката.Материала е акрил, като този от който изработват люкове на караваните. Вече в официалния сайт на НЕКО си търсиш продукти по модел и поръчваш по каталожен номер! Предложения от типа "Тя наща фирма ще ти направи от плексиглас(примерно) са малко несериозни
-
Те СеРеВетата си харчат, пък особено италианките.Знаеш ли какво са и сипвали в двигателя и колко са го карали ?правило ми е впечатление ,че японските коли спичат маслените сегменти като се карат с гадни масла! Решението е да се разкиснат с WD40 или газ за лампи,но същите не трябва да попадат в двигателното масло за да не разкиснат гумички на клапани и др.уплътнители(особеноWD-то) .Най добре при смяна на маслото и то по малко през леглата на свещите. Хубаво е проблема да се реши понеже освен че цапа ауспуха ,задръства катализатора и сондата!
-
Писал е на профила ,но на таблета ми не го изкарва.Простете За втора генерация не мога да помогна.Единствения съвет който мога да дам е да се регулират не на горни стойности а на по малки.Все пак с по малък луфт отварят повече (върви повече) и работи по тихо!
-
Поне напиши какво караш за начало!Не е нужно да хвърляме на боб и да гадаем!?!?!
-
Виж да не е паразитна ролка!Сваляш ремъка и завърташ на ръка. Шуми ако е от нея и евентуално има луфт!Същото и с алтернатора :-)
-
Гледам,че няма развитие по темата а пък аз да се похваля,,,вече си имам автоматично регулираща подсветка на часовника!Реализирах подобрението по описания от мен по горе начин. Като начало скълцах червено-черния кабел на часовника и удължих двата края към бушонното табло.След това пуснах захранващи кабели- маса хваната на болт от таблото и 12V от свободно гнездо за предпазител намиращо се в лявата страна на бушонното табло мисля че беше на среден ред(горния пин на предпазителя) дава напрежение когато си на контакт. Запоих два кабела за фотодиода от схемата и го изведох покрай лявата колона на предното стъкло така че да не се забелязва лесно.Прокарах всички кабели кадърно оразмерени,бандажирани и привързани към основната инсталация а схемата сложих в кутийка от стара автоаларма и монтирах в кората от ляво на педалите Сега всичко работи перфектно и съм доволен от резултата. Когато колата е в гаража ,часовника свети слабо а като я изкарам на светло отвън ,,,свети с пълна сила Превключва се за 4-5 секунди от тъмно към светло и обратното Благодаря ви ,че ми дадохте идеята.Без вас вероятно нямаше да го реализирам и часовника щеше да си ме дразни през деня Поздрави
-
Между другото като се замисля ,,,първо премерете какво идва на този кабел при включване на фаровете(12V или маса )за да не направим някоя глупост .Ако съм в грешка ,,,,простете
-
Ползвай фотореле от готовите схеми.Продават се по магазините за електроника и могат да се настроят достатъчно прецизно. Фотодиода от схемата се изкарва някъде където да е осветен през деня а релето от схемата прекъсва точно този червен кабел за който говорите в горния пост.Когато стане достатъчно тъмно ,схемата включва интегрираното в нея реле (червения кабел затваря веригата) и часовника свети с пълна сила.Напълно автоматично и функционално.Да не забравите да вържете захранващия кабел през контакт 12V ,в противен случай схемата ще си работи постоянно (не че е проблем но ще има консумация) а настройката на прага на включване става със потенциометъра на самата схема.Червения кабел минава през нормално отворен контакт на релето Измислих го докато четях темата а в събота мисля да го реализирам понеже ми се премята една в гаража. Това е въпросната схема: http://panda-bg.com/product.php?lang=bg&code=435782 Поздрави на всички и благодаря за идеята! Без вас вероятно нямаше да го измисля
-
Поздравления за резултата! Имаше ли много мизерия вътре? Бях се замислил за датчика на охлаждащата течност,но щом с FITV се е получило Поздрави!
-
Двата бели са подгрев без значение + - между тях трябва да има съпротивление 8-9 Ом стандартно.Може да премериш също идва ли напрежение до тях но не по малко от 11V. Другите два кабела: черен-сигнал и сив-маса. Успех и поздрави!