Jump to content

preparat

Фен
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно preparat

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик, 1.5 V-tec-E, MA9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колега, ето от къде: https://www.avtosklad.bg/edrogabaritni-avtochasti/edrogabaritni-chasti/kalnitsi-vezhdi-pragove/honda?car_url=honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4&cat4=vezhdi
  2. А някой да знае в Пловдив човек, който да може да свърши добре тази работа с ремонта на двигателя?
  3. Днес сметнах колко масло гори За 560 км, изминати в рамките на последните 4-5 дена съм долял 1 литър. Добре ли е ? Не е добре, разбира се! Иначе си върви грижи няма. До язовир Доспат и околностите ходих, баири-маири, няма грижи!
  4. Колега, доливал съм, но много рядко. След като смених гарнитура глава стана осезаемо. Гумичките ги смених с гарнитурата миналото лято. Колата я карам основно градско и това също не е ОК за двигателя, но това е положението. В чудене съм дали да вкарвам още пари за такъв ремонт, защото ще е скъп или да карам така, докато взема някакъв Акорд или Сивик 8. Иначе двигателят си работи перфектно. От няколко дни обикалям Родопите и грижи никакви. Просто си доливам често, за съжаление.
  5. Какви са цените за смяна на сегменти? Явно така ще се реши проблемът.
  6. Здравейте, колеги Двигателят е D15Z3. От скоро започна да гори доволно масло. Въпросът ми е някой ползвал ли е препарати за почистване на маслената система подобни на този и евентуално има ли ефект. https://xadoshop.bg/bg/products/atomex-total-flush-p196.html Колата беше прегрята преди година. Имаше загуби на антифриз. Последва смяна на гарнитура глава. След ремонта започна да гори масло в повече. Предполагам, че сегментите може да са блокирани след прегряването. Ще съм благодарен да споделите опит по тази тема.
  7. Проблема се оказа в компютъра. Смених го с друг и нещата си заработиха нормално. Икономичният режим се включва както преди, когато двигателя достигне нормална работна температура.
  8. Писах, че колата я ползвам вече 10 години и я познавам доста добре. Какво ще се случи, когато разменя ECU-тата!
  9. Колега, колата я имам от 10 години. Грешка по двигателя на таблото нямам и точно това е проблема, че не мога да се светна къде е ключа за бараката.Свети ми грешка от време на време за ABS, но това няма връзка с горенето. Замислил съм се от къмто 2-3 месеца, защо след рестарт се оправя за малко и после пак спира нормална работа , но не мога да си го обясня. това е и причината да отворя тема тук и да се консултирам с по-знаещи и по-вещи от мен. Скоро ще опитам да сменя ECU-то, да не би да е от него. Ако и с друго ECU нещата останат същите ще я нося на сервиз да прегледат изцяло горивната система. Ако някой знае точният механизъм на работа на ECONO режима, при добре загрял двигател кой сензор подава информация към ECU-то, за да влезе в режим ECONO би било много добре. Все се надявам да е някакъв сензор или нещо елементарно. Колата ми трябва всекидневно и ми се иска ако ходи на ремонт да е с изяснена причина за проблема, че иначе ще трябва да я оставя за не е ясно колко време.
  10. Лятото сменях гарнитура глава. От тогава започна да гори и повече масло. Клапаните ги чувам доста, когато сутрин запаля двигателя. Когато загрее нещата се нормализират. Скоро ще я закарам на майстор. Свещи и всичко по реда, отговорен за лошо горене ще бъде проверено.
  11. Благодаря за съвета, колега. Първото нещо, за което се сетих беше посоченото от теб. Смених въздшния филтър, но положението остана същото.
  12. Здравейте, колеги. Двигателят е D15Z3, но ECONO режим имат и други двигатели от D серия. Проблемът е следния: От няколко месеца разхода на гориво се покачи, мощността сякаш понамаля и забелязвам страни неща, свързани с електрониката. ECONO режима, се задейства приципно, когато двигателя загрее добре, но последно време той въобще не се активира, лампата не светва. Когато забележа това рестартирам двигателя и първоначално заработва, но след известно време отново спира да активира икономичния режим. Колата се кара само на бензин, защото си беше що годе икономична, но вече не е така. Имате ли информация дали някой сензор по двигателя може да е причината? Дали е генерално от компютъра ? Не съм наясно с механизма на работа на този ECONO режим и ще съм много благодарен ако някой даде информация относно принципа на работата му, за да намеря причината и реша проблема. Колата се кара основно градско, като преди даваше разход 8-9л. на 100, а сега 11-12. Може ли причината да е в недоброто горене, защото на моменти, по време на движение при спиране на светофар да кажем, оборотите падат до 500-600 и задържат няколко секунди, което не е нормално, а при нормалана работа това се случва бързо и стрелката заковава на 800 оборота? Благодаря
  13. Колега, дай ми мейл, за да ти пратя менюъл за англичанките.
  14. Колега, реши ли си проблема по този начин? Питам, защото днес намерих локва в краката си. Аз имам шибедах и проблема може да е от това, но реших все пак да питам. Колата е англичанка 95-та.
×
×
  • Създай нов...